Randy3005
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou die sinasappels er uit halen, fructose, oftewel: "snel" suiker, wil je niet hebben.
zou de rijst op 75-100gr per maaltijd houden, en de kip naar 200gr gooien.

zorg ervoor dat je totaal voldoende binnen krijg om te groeien. Verder is je aanpak goed. Direct na je training suikers (het liefst + snelle eiwitten zoals EAS, of BCAAs) en iets later een deftige maaltijd.Daar zijn genoeg artikelen over dit soort zaken te vinden. Mijn conclusies zijn dat dextro bv na de training niet noodzakelijk is als krachtsporter. Zeker in de cut zou ik het persoonlijk weglaten. Opname van enkel whey duurt een hele tijd. 1.5 uur +-. Ik zou deze voor je training pakken, in een onderzoek las ik ook dat het, het metabolisme verhoogt.
Literatuur heb ik zo niet bij de hand, check it out zou ik zeggen

Zoveel mensen die brullen dat je fruit niet in de cut moet nemen? dan kunnen jullie mij wel vertellen waarom je in de cut geen fruit moet eten, en graag met onderbouwde uitleg waarom dat slecht zou zijn voor vetverlies..
![]()
weer bedankt voor de reacties mannen,
Nu mijn laatste vraag.. jullie geven aan dat de maaltijd naar de training heel belangrijk is.
Maar nu eet ik vaak pas rond 19:30 is het dan niet verkeer om kh's te pakken omdat ik die niet anders niet meer verbrand?
ik ga meestal rond 10:00 slapen dus..
Wat net als met het fruit daar zijn de meningen ook weer over verdeelt.