Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaa komt ook welPullups zijn gewoon best pittig, dus het kost tijd en veel oefenen. Je komt er vanzelf.
Kun je de split/spagaat al? 🤸🏻♂️

zo dik ben ik nou ook weer nietJe mag mijn riem wel lenen al betwijfel ik of die je past.

ja zou wel het ideaalst zijn nu qua progressie, maar heb het al eens geprobeerd en ging slingeren als een gek

Wat doet de rest van je lichaam nu als je chinups doet, schommelt het, slinger je jezelf omhoog, of is het een plank?ja zou wel het ideaalst zijn nu qua progressie, maar heb het al eens geprobeerd en ging slingeren als een gek![]()
als ik normale doe dan ga ik niet eens omhoogWat doet de rest van je lichaam nu als je chinups doet, schommelt het, slinger je jezelf omhoog, of is het een plank?

Je doet toch negatives?als ik normale doe dan ga ik niet eens omhoog
maar met resistance bands dan schommel ik. komt vooral door startpositie denk ik
Klinkt alsof je trekt met je armen in plaats van met je rug. Je moet inderdaad wat achterover hangen (de arch mag best net zo extreem als bij benchen) en eigenlijk wil je de vleugeltjes van je lats richting de stang trekken door je schouderbladen naar elkaar toe te trekken.als ik normale doe dan ga ik niet eens omhoog
maar met resistance bands dan schommel ik. komt vooral door startpositie denk ik

echt blij om want 4 weken terug begonnen met deload nadat het op dit gewicht slecht ging qua form.
Zo laks dat je niet eens jeben hier echt te laks mee laatste tijd maar heb er weinig zin meer in tbh.. waarschijnlijk ook omdat ik niet echt merk dat ik

moest 2x4x82,5 doen dus heb maar ff een extra setje gedaan.
voelde ook wel zwaarder aan 

en als ik het niet terug kan zien dan telt het niet dus nog maar een setje gedaan..