Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

1603903881270.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.326
yeeeeet
nee, deze bedoelt die
1603904372797.png

toen was ik wel wat knapper
Klote dat de tijd beperkt is. Gelukkig hier nog niet. Sterker nog, hier wordt het alleen maar rustiger in de gym. Geen 1,25 kilo gewichtjes meer snaaien of zorgen dat je op tijd bent zodat je kunt benchen.

Alleen wel jammer dat je niet meer kunt douchen en omkleden.
oh lekker zeg! geniet ervan haha. ik begin juist steeds mensen te zien die ik nooit eerder heb gezien. net alsof iedereen nog ff aan het pompen is voordat alles gaat sluiten :")

Ik wil ook pompen :)

Goede lat pull down!

28/10/20 - FB schema - week 8 dag 2
sumo deadlift
1x10x20
1x5x40
1x5x57,5 @76%
1x5x57,5
1x5x57,5

ging goed! laatste set was wel zwaar, voelde die wel erg in mijn benen

incline bench
1x5x25 ipv 7
1x5x25 ipv 7
1x4x25 ipv 6

weak ass mofo

lat pulldown
1x15x20
1x8x34,5
2x8x32

unilateral leg press (plate loaded)
1x8
4x8x15

hip abduction (licht)
3x30x36

dumbbell lateral raise
vergeten

trainingstijd: 1:10 uur

28/10/20 - Katie Sonier flexibility program - week 2 dag 5 (cycle 2)

1x30sec:
lying hip flexion
lying hamstring raise
pike stretch
straddle lateral reach
straddle frontal reach
kneeling hip flexor stretch (x2)
kneeling hamstring stretch
progressed kneeling hamstring stretch

trainingstijd: 12 min

komende tijd gaat het nogal ruk worden qua trainen omdat de gym constant volgeboekt is. ik boek meestal 2 uur achter elkaar maar dat gaat nu amper, dus het worden voorlopig trainingen van 1 uur. hierdoor kan het zijn dat ik een aantal oefeningen niet ga doen. waarschijnlijk wordt het in de meeste gevallen alleen maar de compounds, maar ik kijk nog even hoeveel me gaat lukken.
het stretchen moet ik dus maar thuis doen maar tbh heb ik er niet zoveel zin in tegenwoordig. heb ook m’n scriptie die ik volgende week moet inleveren en een tentamen dus ik denk dat ik het stretchen nu hierbij laat en dan na volgende week vrijdag weer opnieuw oppak wat dat betreft.
Ik kan je het heel redelijke advies geven om dat stretchen als ontspanningsoefening voor het slapen gaan te doen, goed op je ademhaling letten enzo, maar dat zou wat hypocriet zijn want ik zou het zelf ook een heel goed idee vinden wat ik niet zou uitvoeren, terwijl ik weet dat het beter zou zijn.

Succes komende weken!

Als je mist dat je tijdens het stretchen begluurd wordt kan je altijd hier op het forum wat viezeriken accountability partners zoeken.

• #2.332
bah vieze blubberbuilder
thank you :)
Ik kan je het heel redelijke advies geven om dat stretchen als ontspanningsoefening voor het slapen gaan te doen, goed op je ademhaling letten enzo, maar dat zou wat hypocriet zijn want ik zou het zelf ook een heel goed idee vinden wat ik niet zou uitvoeren, terwijl ik weet dat het beter zou zijn.

Succes komende weken!

Als je mist dat je tijdens het stretchen begluurd wordt kan je altijd hier op het forum wat viezeriken accountability partners zoeken.
het kutte van dat stretchen is dat ik eerst wat warm moet worden voordat ik ga beginnen en ik heb dan nooit zo'n zin om eerst wat oefeningen te doen die daar voor zorgen. heb het namelijk al eens geprobeerd om het 'koud' te doen, maar dan heb ik een stuk meer pijn dan normaal lol dus dat hoort niet haha.
maar inderdaad, advies geven is altijd makkelijker dan zelf volgen :p

dankjewel!
:gay:

• #2.333
UPDATE CUT

Screenshot 2020-10-29 at 10.32.47.png

vandaag weer eens tijd gehad om te meten, dus een tussentijdse update. rip quads maar voor de rest wel blij met de resultaten tot nu toe :D heb geen focus gelegd op BW zelf, maar als ik rond de 72 zou eindigen dan ben ik tevreden! dacht namelijk dat ik rond 73 zou zitten maar daar ben ik inmiddels al onder :D

cut gaat heel rap nu, elke dag wordt mijn BW minder. zie ook elke dag wel verandering in de spiegel, vind mezelf al wat smaller ogen en linea alba wordt nu zichtbaarder. grappig om te zien dat mijn bulk in februari eindigde in dezelfde BW als dat ik nu op ben tijdens cut :p

Laatst bewerkt:
Look at you!!! :eyebrow:

Ik ben trots, je gaat lekker! :heart:

Mooi figuur meid!

(ps: je armomtrek is groter dan menig bb’er hier).

• #2.338
Look at you!!! :eyebrow:

Ik ben trots, je gaat lekker! :heart:
thanks babe :kiss:
Mooi figuur meid!

(ps: je armomtrek is groter dan menig bb’er hier).
dankje :D

:roflol: m’n armen zijn zo'n 2,5 cm gegroeid in 2 jaar, beetje zielig wel :p
dank :engel:
Klopt :( Wordt je wel onzeker van als je dat in het echt ziet
:roflol: nu zijn ze nog groter dan de laatste keer dat we elkaar hebben gezien! wel 1 hele cm!

Jeetje, weet je zeker dat je weet hoe een meetlint werkt?

Ik kwam ff spieken in de andere Dameslogies: mooie progress!!

Terug
Naar boven