- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Geen fiets maar wel cycles heIk heb geen eens een fiets
In b4 dat zie je ook wel![]()
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen fiets maar wel cycles heIk heb geen eens een fiets
In b4 dat zie je ook wel![]()
![]()
![]()

, had eigenlijk half bakkie kwark op de planning staan maar who are we kidding 
ben sowieso afgelopen paar dagen vrij actief qua lopen en fietsen dus zal daar wel mee te maken hebben. zit nu op 66,7kg ish en dat is eigenlijk altijd mijn gewicht geweest, schommelend tussen 66-69kg. wil natuurlijk ook niet gelijk een aantal kilo's eraan hebben dus vanaf nu ga ik het rustig aan doen, ik vind het wel prima op deze hoeveelheid kcal iig 
ben geen tatta gap

Je mag ook chillisaus gebruiken hoor als dat meer in je straatje past.zodra jij nederlands leert, zal ik mezelf vernederlandsen@Bert wat vinden we hiervan?
omdat ik een ice queen ben?Je mag ook chillisaus gebruiken hoor als dat meer in je straatje past.

Nee omdat appelmoes te Nederlands was voor jou. Zo bedoelde ik dat niet.

Waarvan? Dat je 'nederlands' met een kleine letter schrijft of van appelmoes? Ik vind appelmoes niet echt boeiend, gepureerde appels met veel suikers. I.c.m. met patat en een kroket iets wat kleine kids al gauw lekker vinden. @ThuggishRuggish Nederlands leren is onbegonnen werk, ik ben ermee opgehouden.zodra jij nederlands leert, zal ik mezelf vernederlandsen@Bert wat vinden we hiervan?

Daar was ik op de basisschool al achter.Waarvan? Dat je 'nederlands' met een kleine letter schrijft of van appelmoes? Ik vind appelmoes niet echt boeiend, gepureerde appels met veel suikers. I.c.m. met patat en een kroket iets wat kleine kids al gauw lekker vinden. @ThuggishRuggish Nederlands leren is onbegonnen werk, ik ben ermee opgehouden.![]()
Dus toen ben je maar gestopt?
Nee eerst twee jaar oriëntatie achtig ofzo en daarna kon ik kiezen. Metaaltechniek verzorging of koken. Metaaltechniek gekozen 2 jaar gedaan. Basis diploma behaald en nooit wat mee gedaan
.Een footjob.
Zuid Amerikaans gok ik. Of half Turks door haar snor.
O, je reageerde niet op de tekst in de spoiler, maar op de zin daarboven. Mijn fout.
wist ik wel, ik maakte maar een grapjeNee omdat appelmoes te Nederlands was voor jou. Zo bedoelde ik dat niet.![]()

dat @ThuggishRuggish is schreef i.p.v. eens. en ik schrijf bijna niks met hoofdletters want dat is m’n dingetje op ‘t forum hahaha, dat is imo ook helemaal niet zo belangrijk online!Waarvan? Dat je 'nederlands' met een kleine letter schrijft of van appelmoes? Ik vind appelmoes niet echt boeiend, gepureerde appels met veel suikers. I.c.m. met patat en een kroket iets wat kleine kids al gauw lekker vinden. @ThuggishRuggish Nederlands leren is onbegonnen werk, ik ben ermee opgehouden.![]()
whatever you want baby

Zuid Amerikaans gok ik. Of half Turks door haar snor.
beide niet!

echt geen zin hierin
ook fijn dat ik mijn squat PR weer heb behaald en RDL steeds hoger wordt en beter gaat voor mijn gevoel
baal wel erg van het weer want heb dan nooit zo'n zin om naar de gym te fietsen dus dan stel ik het zo lang mogelijk uit, wat niet zo tijdefficient is 

en donderdag sushi
dus life is good!