Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
wat een kut training, alles voelde zwaar aan :grumble:

2/10/2019 - week 5, dag 2 (UB)

~15 min fietsen naar de gym, met tegenwind (dat was al een workout op zich)

Seated shoulder press machine
1x12x6,25 zwaar :(

Close grip lat pulldown
1x15x9
3x10x27,5 zwaar :(

(incline) chest press machine
1x10x6,25
1x9x6,25 laatste rep fail :(
1x8x6,25 oof :treuren:

had 3x10x6,25 op de planning staan

hierna had ik eigenlijk geen zin meer om te trainen

Close grip seated cable row
1x15x13,5
3x12x30 met straps want weak :)

Face pull
1x20x9
1x5x13.5
4x15x20.5 enige wat wel ok ging

Bicep rope curl
1x15x9
3x12x16 :angstig:

Tricep rope pulldown
1x15x9
3x12x16 zwaar :bang:

~15 min naar huis gefietst
kipnuggets gehaald die momenteel in de oven op mij staan te wachten:marvin:, had eigenlijk half bakkie kwark op de planning staan maar who are we kidding :emo:
gewicht is afgelopen paar dagen dalende (met maar 0,1kg), maar toch ga ik +100kcal en dus deze week verder op 2600 kcal en kijken wat het doet. gewicht hoeft niet perse omhoog maar omlaag is niet echt de bedoeling :p ben sowieso afgelopen paar dagen vrij actief qua lopen en fietsen dus zal daar wel mee te maken hebben. zit nu op 66,7kg ish en dat is eigenlijk altijd mijn gewicht geweest, schommelend tussen 66-69kg. wil natuurlijk ook niet gelijk een aantal kilo's eraan hebben dus vanaf nu ga ik het rustig aan doen, ik vind het wel prima op deze hoeveelheid kcal iig :)

foodz today
Screenshot 2019-10-02 at 15.17.17.png

ben geen tatta gap
srs nooit appelmoes gehad :o

zodra jij nederlands leert, zal ik mezelf vernederlandsen :kiss: @Bert wat vinden we hiervan?
Waarvan? Dat je 'nederlands' met een kleine letter schrijft of van appelmoes? Ik vind appelmoes niet echt boeiend, gepureerde appels met veel suikers. I.c.m. met patat en een kroket iets wat kleine kids al gauw lekker vinden. @ThuggishRuggish Nederlands leren is onbegonnen werk, ik ben ermee opgehouden. :p

Waarvan? Dat je 'nederlands' met een kleine letter schrijft of van appelmoes? Ik vind appelmoes niet echt boeiend, gepureerde appels met veel suikers. I.c.m. met patat en een kroket iets wat kleine kids al gauw lekker vinden. @ThuggishRuggish Nederlands leren is onbegonnen werk, ik ben ermee opgehouden. :p
Daar was ik op de basisschool al achter.
Ik heb ook nooit een cito toets hoeven te doen. Heb daarvoor een test gedaan en daaruit bleek dat ik super intelligent was. VMBO here I come!!

Nee omdat appelmoes te Nederlands was voor jou. Zo bedoelde ik dat niet. :)
wist ik wel, ik maakte maar een grapje :heart:
dat @ThuggishRuggish is schreef i.p.v. eens. en ik schrijf bijna niks met hoofdletters want dat is m’n dingetje op ‘t forum hahaha, dat is imo ook helemaal niet zo belangrijk online!

whatever you want baby :kiss:
Zuid Amerikaans gok ik. Of half Turks door haar snor.
:roflol: :( beide niet!

4/10/2019 - week 5, dag 3 (LB)

~15 min fietsen naar de gym in de regen :sad:

barbell hip thrust
voor het eerst in tijden op een bench gedaan, normaal neem ik een soort box
1x15x40
3x8x65 ez :)

romanian deadlift
3x10x42,5 (VPR) wel lekker!

hack squat
1x12x18
1x5x27,5
1x3x36,5
3x5x50,5 wat mijn PR was een paar maanden geleden :D

cable pullthrough
geskipt

standing calf raise
1x15x18 :o echt geen zin hierin

leg extension
2x20x41 gotta love the burn

machine hip abduction
2x20x36,5

machine hip adduction
2x20x36,5 laatste reps gingen wel lastig

~15 min naar huis fietsen in de regen :huilen:

hele chille training! alles ging gewoon vlot tov woensdag dus dat was wel echt heel fijn :D ook fijn dat ik mijn squat PR weer heb behaald en RDL steeds hoger wordt en beter gaat voor mijn gevoel :) baal wel erg van het weer want heb dan nooit zo'n zin om naar de gym te fietsen dus dan stel ik het zo lang mogelijk uit, wat niet zo tijdefficient is :p

7/10/2019 - week 6, dag 1 (FB)

~15 min fietsen naar de gym

hack squat
1x12x18
1x5x27,5
1x5x36
3x8x48

seated shoulder press machine
3x12x6,25

romanian deadlift
3x8x47,5

close grip seated cable row
1x15x9
1x5x18
1x5x22,5
3x15x30

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x60
1x5x77,5 ging te ez dus verhoogd naar 80
2x5x80 goed

face pull
1x20x9
4x18x20

~15 min fietsen naar huis

was voor mijn gevoel een lange training, normaal doe ik er iets van 1 uur over, nu 1,5 uur of langer. voelde gewoon prima aan vandaag dus fijn. ook blij dat ik hipthrust heb kunnen verhogen, mijn PR staat op 82,5 en dat ga ik volgende week weer eens doen :D
qua eten: morgen :pizza: en donderdag sushi :marvin: dus life is good!

Terug
Naar boven