- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ren altijd met mijn benen.Loopt dat comfortabel met een telefoon? Lijkt mij zo onhandig, ik zie heel veel mensen met een telefoon rennen. Lijkt mij niets.
Liegbeest. Jij doet helemaal niet aan cardio.
Loop jaren met mobiel vooral om te tracken en muziekLoopt dat comfortabel met een telefoon? Lijkt mij zo onhandig, ik zie heel veel mensen met een telefoon rennen. Lijkt mij niets.
one love

ewaja heb jou al verdomme een halfjaar niet gezien ofzo
gun mij die nakkies van @th0mazheb een sportarmband waar ik mijn telefoon in doe, kan ik het scherm gewoon nog zien als ik naar mijn arm kijkLoopt dat comfortabel met een telefoon? Lijkt mij zo onhandig, ik zie heel veel mensen met een telefoon rennen. Lijkt mij niets.
merk er niks van verder. gebruik het net zoals @DeeJay1 voor het tracken en muziek. zou niet zonder kunnen eigenlijk.Oke. Ik zou niet echt zonder horloge kunnen. Althans, als ik serieus loop en alles track. Nu maakt me niet zo uit en kan ik wel zonder. Met muziek heb ik nooit gelopen.one love
ewaja heb jou al verdomme een halfjaar niet gezien ofzogun mij die nakkies van @th0maz
heb een sportarmband waar ik mijn telefoon in doe, kan ik het scherm gewoon nog zien als ik naar mijn arm kijkmerk er niks van verder. gebruik het net zoals @DeeJay1 voor het tracken en muziek. zou niet zonder kunnen eigenlijk.
En natuurlijk voor de gram om te laten zien hoe fanatiek je bentOke. Ik zou niet echt zonder horloge kunnen. Althans, als ik serieus loop en alles track. Nu maakt me niet zo uit en kan ik wel zonder. Met muziek heb ik nooit gelopen.

Er is maar een iemand die hier nakkies voert en dat ben ik.
))Om m'n arm lijkt mij echt superirritant. Ik heb in m'n loopgroep of tijdens wedstrijden echt nog nooit mensen met een telefoon zien lopen.En natuurlijk voor de gram om te laten zien hoe fanatiek je bent
Als snelle loper kan ik er inkomen dat je het irritant vind idd
Ik weet niet eens wat een nakkie is, zal wel aan mij liggen.Er is maar een iemand die hier nakkies voert en dat ben ik.
Om mijn arm is ook irritant because bicepsOm m'n arm lijkt mij echt superirritant. Ik heb in m'n loopgroep of tijdens wedstrijden echt nog nooit mensen met een telefoon zien lopen.
nee dat loopt gewoon ruk. Heb mijn mobiel gewoon in mijn hand.ik ook nie Bert (straattaal)Ik weet niet eens wat een nakkie is, zal wel aan mij liggen.
Ja, al die straattaal en jargon/slang hier zegt mij helemaal niets. Ik denk dat ik uit het verkeerde milieu kom.

Loopt dat comfortabel met een telefoon? Lijkt mij zo onhandig, ik zie heel veel mensen met een telefoon rennen. Lijkt mij niets.

FixedJa, al die straattaal en jargon/slang hier zegt mij helemaal niets. Ik denk dat ik uit hetverkeerdeander milieu kom.![]()
Op m'n horloge kan iets van 4 GB muziek. Luister trouwens alleen in de gym muziek. Op straat lijkt het mij toch vervelend ivm verkeer. Ik heb al best vaak bijna aanrijdingen met fiets of lopend gehad door mensen met muziek op of mensen die op hun telefoon keken .Is natuurlijk een beetje afhankelijk aan wie je het vraagt. Ik vind het rennen met een mobiel in mijn broekzak kut, maar doe het toch omdat spotify niet te luisteren is met mijn Apple Watch.
@Zeenius Goede hardloopsessie! Prima tijd en afstand. Weet je toevallig ook je hartslag?
Op m'n horloge kan iets van 4 GB muziek. Luister trouwens alleen in de gym muziek. Op straat lijkt het mij toch vervelend ivm verkeer. Ik heb al best vaak bijna aanrijdingen met fiets of lopend gehad door mensen met muziek op of mensen die op hun telefoon keken .