AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

13/7/20 - LB/UB - week 3, LB workout A

rip rug. quasimodo was er niks bij!!!! na afloop zelfs een medewerker die tegen me zei dat ik op m’n rug moet letten. im trying man im tryinggggggg :'(

maarja toen voelde ik me best kut (al tijdens de lift want ik zag geen verbetering gedurende de setjes) en toen die opmerking... dus squats gingen ook niet goed..

trainingstijd: 1,5 uur (?)

conclusie alles ging KUT!!!! of althans, zo voelde het. en nu heb ik ook nog eens buikpijn :treuren:
:aai:
Maar je bent geweest en volgende keer gaat het gewoon weer beter!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Hahaha i know the feels als je denkt een grote speler te zijn en zo'n normie-gymmedewerker spreekt je aan op je vorm. Feelsbadman.jpg
nouja tbh geef ik hem groot gelijk ook nog, want mijn form was echt schijt hahaha. maar voelt vooral kut omdat hij blijkbaar van de andere kant van de zaal aan het kijken was lol. vind dat gewoon kut en al helemaal als ik er mee word geconfronteerd dat ik iets verkeerds doe :(
Ach, komt wel weer. Kop op meissie :heart:
Volgende keer beter Z, stapje voor stapje
ja ik weet het. beetje een off dagje :( thanks :)
:aai:
Maar je bent geweest en volgende keer gaat het gewoon weer beter!
ja training afgemaakt zelfs ondanks dat ik me kut voelde! komt zeker goed. thanks :)

13/7/20 - LB/UB - week 3, LB workout A
~10 min naar gym lopen
20x lichte hip adduction
benen rekken en strekken
10x beuken met de bar

sumo deadlift
1x3x30
1x2x40
1x5x50
1x5x50
1x5x50

rip rug. quasimodo was er niks bij!!!! na afloop zelfs een medewerker die tegen me zei dat ik op m’n rug moet letten. im trying man im tryinggggggg :'(

maarja toen voelde ik me best kut (al tijdens de lift want ik zag geen verbetering gedurende de setjes) en toen die opmerking... dus squats gingen ook niet goed..

squat
1x8x20
1x5x35
1x5x35
1x5x35

very lelijk. past wel bij me.

leg extension (unilateral)
1x12x20
1x12x15
1x12x17,5

abdominal crunch machine
2x15x35

hip abduction
2x20x15

moest 3 maar geen zin meer

~10 min naar huis lopen

trainingstijd: 1,5 uur (?)

conclusie alles ging KUT!!!! of althans, zo voelde het. en nu heb ik ook nog eens buikpijn :treuren:
Komt goed! Geef jezelf een beetje de tijd.
En soms heb je gewoon van die kut trainingen.

• #1.945
14/7/20 - LB/UB - week 3, UB workout A
~10 min naar gym lopen

bench
1x10x20
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

kon vorige week de 1,25kg schijfjes niet vinden, deze keer ook lopen zoeken. bleken ze onder een kettlebell te liggen :loony:
bench ging goed voor mijn gevoel. denk dat volgende week wel lastig gaat zijn en de grinders wel aankomen :) niet gek want voor corona deed ik 3x5x31. even kijken of ik gelijk naar 30 ga of eerst nog een tussenstap doe van 28,5 :)

lat pulldown
1x15x10
3x12x20

shoulder press machine (unilateral)
1x15
1x10x5
1x10x5
1x8x5

lateral raise
1x8x4 toch iets te zwaar :o
1x12x2
1x12x2

facepull
1x15x5
3x12x10

~10 min lopen naar huis

trainingstijd: ~1 uur

goeie treeeeeen. vanochtend had ik een mondeling en die heb ik gehaald dus was extra fijn om te trainen achteraf :grinny:
Komt goed! Geef jezelf een beetje de tijd.
En soms heb je gewoon van die kut trainingen.
ja je hebt gelijk, it was just a bad day :p vandaag ging veel beter :)

Fijn dat de mondeling goed ging, dus je hebt weer punten gescoord :)

gelijk naar de 30 geen tussenstap

14/7/20 - LB/UB - week 3, UB workout A
~10 min naar gym lopen

bench
1x10x20
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

kon vorige week de 1,25kg schijfjes niet vinden, deze keer ook lopen zoeken. bleken ze onder een kettlebell te liggen :loony:
bench ging goed voor mijn gevoel. denk dat volgende week wel lastig gaat zijn en de grinders wel aankomen :) niet gek want voor corona deed ik 3x5x31. even kijken of ik gelijk naar 30 ga of eerst nog een tussenstap doe van 28,5 :)
Die 1,25 kg plates ben ik ook echt altijd kwijt. Ik heb ze soms wel eens 'verstopt', omdat niemand die schijven fatsoenlijk opruimt :roflol:

Lekkere treen Z, die mindere horen er helaas ook bij.
Gewoon snel vergeten en vooruit kijken naar the next one!
Feli met je mondeling ook, awesoooome!!

• #1.954
Fijn dat de mondeling goed ging, dus je hebt weer punten gescoord :)

gelijk naar de 30 geen tussenstap
haha zal het nog even aankijken, neem voor de zekerheid mijn 0,5kg schijfjes mee :)
Die 1,25 kg plates ben ik ook echt altijd kwijt. Ik heb ze soms wel eens 'verstopt', omdat niemand die schijven fatsoenlijk opruimt :roflol:
sowieso ruimt niemand het hier fatsoenlijk op, maar volgens mij hebben we ook serieus ook maar 1 paar van de 1,25kg wat best wel vervelend is :emo:
Vertel haar dan de volgende keer waar je ze verstopt!
Weet niet of ik @Zeenius mijn schijven kan toevertrouwen!
Iig niet meer onder de KBs, dat heb je al verklapt.
:roflol: als je me vertelt waar je ze verstopt zal ik ze netjes weer terug verstoppen!! :engel:
Lekkere treen Z, die mindere horen er helaas ook bij.
Gewoon snel vergeten en vooruit kijken naar the next one!
Feli met je mondeling ook, awesoooome!!
ja hoort erbij inderdaad. komt helemaal goed. en thanks :D
niemand durft jou aan te spreken omdat je zo intimiderend bent natuurlijk. een blik met die ogen van je en het is over :eyebrow:
dankjewel bruur :D

• #1.955
metingen
1594809101059.png

geen woorden voor nodig denk ik :cheer::cheer: gaat heel goed!
voor het eerst de 105 cm booty bereikt en overschreden :eyebrow:

Lekker bezig!!

Terug
Naar boven