XXL Nutrition

Daar is ie dan... een serieus logje.

Peiling Peiling Wordt je gemotiveerd door dit logje?

• Totaal stemmers
    96
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je bent er vroeg bij... succes!

• Topic Starter Topic Starter
Training van maandag:

Biceps: Hammer curls (2 sets 10 reps)
Bicep Curls(2 sets 15 reps)

Borst:Dumbbell Flyes (2 sets van 15 reps)

+ een paar minuten cardio.

Goeie training!

Bij deze: mijn doelen voor: 1 December 2008

[x] betekent bereikt, [ ] betekent niet bereikt

Sixpack [x]
1RM met een arm naar 13-14 kilo(nu 9) [ ]
Armen KOUD 30 cm [ ]

Laatst bewerkt:
Hier komt het nieuwste(voorlopig vaste) schema,meer oefeningen en sets.

Maandag:

Biceps:

Dumbbell Curls: 3 sets 15 reps
Hammer Curls: 2 sets 15 reps

Borst:

Dumbbell Flyes 2 setjes 15 reps
Dumbbell Pullovers 2 setjes 10 reps

Dinsdag:

RUST

Woensdag:

Benen:

Squatten 1 setje 15 reps

Schouders:

Lateral Raise 3 setjes van 10 reps

Donderdag:

RUST

Vrijdag:

Triceps:

Triceps Extension 2 setjes van 15

Onderarmen:

Hammer Curls 2 setjes 10 reps

Zaterdag & Zondag: RUST
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Succes ermee jongeman.

Wat je doelen betreft hoef je eigenlijk alleen maar je armen en buik te trainen:D

komen nog wel meer doelen hoor :P,dit zijn de doelen voor nu ;)

Training van vandaag ging toppie :P het doet al zeer als ik mijn armen beweeg :D

Biceps:

Bicep curl:3 sets van 15
Hammer curl: 2 sets van 15

Borst:

Dumbbell pullovers: 2 sets van 10
Dumbbell flyes: 2 sets van 15

Goed nieuws,vanaf volgende week maandag gewichtsvermelding bij alle oefeningen start ik op 2.5 kg :o, dat zal ELKE week 0,5 kilo zwaarder worden,2e halter arriveert donderdag.
Ik heb nu al zin om de 'reis' naar de 10 kilo ( 10 kilo hef ik ong. begin oktober) te gaan maken,nieuwe prikkels voor spiergroei,op naar een BRUUT fysiek :D

Geen zin om heel deze log door te lezen maar dit schema zuigt. Ik ben zeker dat mensen je al hebben gecorrigeerd en alternatieven hebben gegeven. Als je ook iets wilt bereiken op vlak van krachttraining begin dan vanaf NU fatsoenlijk te trainen. En daarmee bedoel ik: respectabel volume op squats, pulls en presses.

Geen zin om heel deze log door te lezen maar dit schema zuigt. Ik ben zeker dat mensen je al hebben gecorrigeerd en alternatieven hebben gegeven. Als je ook iets wilt bereiken op vlak van krachttraining begin dan vanaf NU fatsoenlijk te trainen. En daarmee bedoel ik: respectabel volume op squats, pulls en presses.

mee eens eigelijk. Je bent er vroeg bij maar ga dan ook serieus trainen want anders pak je geen voordeel met je jonge leeftijd. Ik vroeg me af of je een bankje hebt en een squatrek. Anders wordt t al snel onmogelijk om te squatten zodra het gewicht boven de 40 kilo wordt voor je.

"1rm van arm" zegt vele mensen hier op het forum niets. Verander dit dan ook naar bicep curl of haal het helemaal weg (dit zal ik doen omdat alleen squat/bench en deadlift of andere grote oefeningen belangrijk genoeg zijn om in je signature te zetten)

veel suc6 met je body. De doelen die je hebt gestelt zijn wel te halen met een goed schema ;)

Schema

Maandag:

Biceps:

Biceps Curl 4 setjes van 10
Hammer Curl 3 setjes van 10

Borst:

Dumbbell Flyes 3 setjes van 10
Dumbbell Pullovers 3 setjes van 10

Dinsdag: RUST

Woensdag:

Schouders:

Lateral Raises 2 setjes van 10
Front Raises 2 setjes van 10
MP: 1 setje van 10

Benen:

Squatten 2 setjes van 10
Walking Lunges 1 setje van 10

Donderdag: RUST

Vrijdag:

Triceps:

Triceps Extensions: 3 setjes van 10
Dumbbell Kickbacks: 2 setjes van 10

Onderarmen:

Hammer curls: 2 setjes van 10

23.06.08

Bij dit schema voel ik me goed,zeker geen overtraining,maar kijk naar het aantal sets vooral,voor de armen een beetje veel,maar dat kunnen ze wel hebben,borst moet je zien als een niet te grote spiergroep dus zijn 6 setjes ook best veel,Idem voor schouders maar voor die doe ik 5 setjes,benen 3(hier focus ik me nog niet echt op)
Onderarmen 2,en Triceps 5 sets. Commentaar mag nog altijd,maar dit wordt het vaste schema voor zeker 6 weken.

Okay monster, gaan voor die 1RM curl 14kg.

Net getraind,

Schouders:MP 1 set 10 reps,Lateral raises 2 setjes 10 reps
Benen: walking dumbbell lunges 1 set 10 reps
Squatten 2 setjes 10 reps

Nogmaals,gewichtsvermelding vanaf maandag

Heb je inmiddels al een barbellstang?
Heb je een aantal oefeningen gegeven maar wanneer ga je daar iets mee doen?
Je schema rammelt nog steeds van alle kanten. Veeeeeel te weinig oefeningen

Jij traint best heftig!

Heb je inmiddels al een barbellstang?
Heb je een aantal oefeningen gegeven maar wanneer ga je daar iets mee doen?
Je schema rammelt nog steeds van alle kanten. Veeeeeel te weinig oefeningen

Military press zit er bij in aangeduid als MP.
Misschien is het voor de een niet heel veel,maar ik merk dat ik de afgelopen maanden met nog minder oefeningen best wel gegroeid ben,vooral de armen.

Military press zit er bij in aangeduid als MP.
Misschien is het voor de een niet heel veel,maar ik merk dat ik de afgelopen maanden met nog minder oefeningen best wel gegroeid ben,vooral de armen.

Op het begin groei je altijd hard. Met meer oefeningen zal je nog harder groeien. Maar na verloop van tijd boek je met het schema wat je nu hebt geen vooruitgang meer. Aantal oefeningen ligt daar gewoon te laag voor. Dus je kunt nu gewoon zo door blijven trainen maar als je merkt dat je geen vooruitgang meer boekt dan zou ik toch een ander schema maken als ik jouw was

succes

Ja,dat hou ik zeker in de gaten.. geen groei=ander schema bij mij,maar ik denk door elke week een 'nieuwe' prikkel door het verhogende gewicht,dat er de eerste weken zeker veel groei zal kunnen zijn.

Klopt wat je zegt. Denk de eerste maanden wel omdat je pas net begint en nog erg jong bent. Succes in elk geval met het behalen van je doelen. Die 1rm met 13 a 14 kg moet echt makkelijk te doen zijn ;) Lukte mij ook toen ik zo jong als jouw was. Doe ze nu 1rm met 26 denk ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven