AndroidHealthClinic

Daar is ie dan... een serieus logje.

Peiling Peiling Wordt je gemotiveerd door dit logje?

• Totaal stemmers
    96
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes man ;) :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Training Maandag 30 juni 2008:

uhm,eerste keer met gewichtsvermelding,ik vermeld het zo: sets/reps/gewicht.

Biceps: Biceps curl 3x10x2.5
Hammer curl 2x10x2.5

Borst: Dumbbell flyes 2x10x2.5
Dumbbell pullovers 2x10x2.5

Nou,alle oefeningen gedaan met 1 setje vermindering vanwege de warmte.

Woensdag ga ik weer lekker los!

Goeie training!

De "hitte" training van 2 Juli 2008:

Schouders: MP 1x10x2.5kg
Lateral Raises 2x10x2.5kg

Benen: Squatten 2x10x2.5kg
Walking Lunges 1x10x2.5kg

Nogmaals,vermelding is sets/reps/gewicht.

Oh ja nog even een vraag: is het normaal dat toen ik 2 weken geleden mijn armen op heb laten meten die zonder aanspannen 25cm waren,nu 2 weken later nog maar 24cm zijn??
Ik voel mezelf er rot door want ik denk bij mezelf train ik voor niks of hoe zit dat?

Training 4 juli:

Triceps: Tricep extensions 3/10/2.5kg

Onderarmen: Hammer curls 2/10/2.5kg

Commentaar:bij de hammer curls pijn in mijn rechteronderarm.
Gelukkig heb ik nu tot maandag rust.

Gaan we weer

Training Maandag 7 Juli 2008:

Biceps:

Biceps curl: 4x10x3kg
Hammer curl:3x10x3kg

Borst:

Dumbbell Flyes: 3x10x3kg
Dumbbell Pullovers 3x10x3kg

Geweldig gevoel na de training,helemaal leeg.
Dit gevoel sinds maanden van saaaaie 2 kg gewichtjes niet meer gehad,verlang nu al weer naar woensdag ;), en op naar de 10kg :D

wat een oma gewichten :D gebrek aan materiaal mag ik hopen

je biceps kunnen krimpen als je niet goed eet...te weinig eten=te weinig voedingsstoffen, en dan breekt het lichaam vet en spier weefsel af om toch in die energiebehoefte te kunnen voorzien. Ga meer eten, jij zit nu in de groei dus je moet NOG meer eten. begin maar met 2 pakken melk per dag toe te voegen aan die 6 boterhammen die je nu eet :eek:
niemand bouwt spiermassa op als ie te weinig eet..........eten is nog belangrijker dan training
ter verduidelijking
zware training+heel veel eten=beest
niet trainen+heel veel eten=fat ****
zware training+weinig eten=skinny bastard die maar niet groeit

wat een oma gewichten :D gebrek aan materiaal mag ik hopen

je biceps kunnen krimpen als je niet goed eet...te weinig eten=te weinig voedingsstoffen, en dan breekt het lichaam vet en spier weefsel af om toch in die energiebehoefte te kunnen voorzien. Ga meer eten, jij zit nu in de groei dus je moet NOG meer eten. begin maar met 2 pakken melk per dag toe te voegen aan die 6 boterhammen die je nu eet :eek:
niemand bouwt spiermassa op als ie te weinig eet..........eten is nog belangrijker dan training
ter verduidelijking
zware training+heel veel eten=beest
niet trainen+heel veel eten=fat ****
zware training+weinig eten=skinny bastard die maar niet groeit

Ik zie echt een zichtbare verandering met oktober 2007,over die 'oma' gewichten,elke week een halve kilo zwaarder en ik ben pas 13 dus ik moet rustig opbouwen,ik eet goed maar niet ontzettend veel,misschien toch is heel iets meer gaan eten nog,of misschien zijn mijn armen wel niet goed gemeten :D
Hoe dan ook,ik merk dat ik groei,er maar van uit gaan dat er verkeerd gemeten is :)

In het begin van je logje heb ik gezien dat je 1m68 bent en MAAR 45 kg weegt. Daarop uitgaande zou ik je toch aanraden veel meer beginnen te eten. Je moet zeker niet bang zijn om wat vet aan te zetten want dat kan in jouw geval zeker geen kwaad!

Ik eet steeds weer iets meer,dus dat komt wel goed,heb nu ook spierpijn vooral in de armen en dat lijkt me ook geen slecht teken.

Ja ja,weer getraind,spierpijn of niet.(spierpijn is er minder op geworden door het trainen :D)

Schouders: Lateral Raises 2x10x3kg
Military Press(ook wel shoulder press met dumbbells) 1x10x3kg

Benen: Squatten 2x10x3kg
Walking Lunges 1x10x3kg

Elke week weer kijk ik uit naar elke training,elke training een halve kilo meer,elke training voel ik beter en beter dat ik getraind heb :D

ja zeker 45kg bij 1.68 is zeer weinig, je moet echt serieus mager zijn
Zou je niet is hier op kunnen schrijven wat je meestal op een dag eet? dan krijgen we een idee van je totale calorie inname

dat je 13 bent en rustig aan doet is prima hoor niks mis mee, maar je moet natuurlijk wel goed eten

wat ik eet varieert van dag tot dag met warm eten de rest is het zelfde ong.

2 broodjes met hagelslag,ong.5 broodjes met niks
toetje (weet dat daar 200 kcal in zit)
warm eten eet ik altijd mijn hele bord leeg dus dat zit wel goed
2 appels op een dag
vrijdag+zaterdag+evt. zondag zakje chips
2 plakken soms wel 3 plakken kaas
Verder qua drinken 4 blikken cola (2 light,2 normaal)
dubbelfris 1 beker
yogho 1/2 bekers
melk 1/2 bekers

Nou ik kan wel wat vergeten zijn,dat schiet me later dan wel tebinnen.

nou kan nu al met zekerheid zeggen dat je een ecto bent , want meso of endo waren al dicht gegroeid, wat een troep man...als je de discipline kunt opbrengen om gezond te gaan eten moet je daar zo snel mogelijk mee gaan beginnen.
Broodjes(wit?)...met hagelslag....waardeloos :), neem een pak melk+200 gram brinta elke ochtend :P

Broodjes zijn veelal BRUIN dus dat is al weer wat beter maar ook wel wit.
Ik kan evt. kijken of ik wat gezonder kan gaan eten,maar dingen zoals cola laat ik gewoon want ik lust niet echt ongelooflijk veel.

cola is vergif jonge, je krijgt er gaten van in je tanden ook nog, stap over op water..alles went

Ik heb trouwens via deze site uitgevonden dat ik ecto-meso ben (naja kan het nooit zeker zeggen door een site maar klopt denk ik wel een beetje want door het trainen ben ik al behoorlijk wat gespierder imo) http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Ik eet steeds weer iets meer,dus dat komt wel goed,heb nu ook spierpijn vooral in de armen en dat lijkt me ook geen slecht teken.

Spierpijn is geen indicatie voor spiergroei.
Kan ook een teken zijn dat je gewoon niet genoeg eet/rust.

Wat voor materiaal heb je ? (omdat je wel heel licht traint)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven