mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mass_builder zei:mooie metafoor, die het rekken van de borstspieren vergelijkt. Als ik idd was vastpak en ze rek, kan ik niet de binnenkant of buitenkant meer rekken.
Maar ik heb het niet over rekken: ik heb het over een beweging van het menselijke lichaam: een beweging waarbij ik met mijn armen dicht bij elkaar samenknijp, en eentje waarbij ik met mijn handen ver uit elkaar, omhoog duw.
Ik kan het niet terugvinden in jou metafoor, maar nogmaals, knap gedaan!!
Heb je het topic die m@rcel gaf wel goed doorgelezen?mass_builder zei:ik denk dat je toch door de range of motion te spelen kan accentueren

Panharing zei:Ik probeer duidelijk te maken, dat ongeacht welke beweging je maakt met je armen, de volledige spiervezels van je borst belast worden. Je vezels worden evenredig gespannen en ontspannen. Je kunt je vezels niet gericht trainen omdat je vezels vaste aanhechtingspunten hebben. Je kunt je vezels niet trainen zoals je met een snaar van een muziekinstrument een hoge of lage toon kunt genereren.
lijp zei:Heb je het topic die m@rcel gaf wel goed doorgelezen?![]()
Binnenkant borst kan je niet trainen en je kan er ook geen nadruk op leggen![]()
(Voordat je dat topic goed gelezen hebt ben je 15 minuutjes verder)![]()
? een bepaalde combi van oef. die je niet zo vaak tegen komt? en daarnaast behandelt dit topic klaarblijkerlijk andere vragen dan alleen het accentueren van binnenkant borst. En ook het topic dat marcel doorlinkte bevat verdeelde meningen.Smoothmold zei:

Smoothmold zei:je moet niet op korte termijn denken massbuilder (dus niet naar 1 training), denk cumulatief (lange termijn). Lees op t-nation bijvoorbeeld eens hoe je hypertrofie kunt bewerkstelligen..... Train smart, baseer je training op wetenschap. Stap uit dat oude bodybuildingwereldje en baseer je training op wetenschap. Je lichaam is als een machine. Als je weet, hoe het werkt, weet je ook wat je moet doen.....

), en acrobaten in het circus etc etc
Smoothmold zei:ik bedoel:
-een spiergroep niet meer dan 1x aanpakken in de week (hoe verklaar je dan, de turners die elke dag 4 uur per week hun spieren belasten en grote lichamen hebben, zonder dat ze daar specifiek voor trainen en ze eten echt geen 300 gram eiwit per dag), en acrobaten in het circus etc etc
-gebruik reps van boven de 8 voor spiermassa. lage reps zorgen voor kracht en massa
-kies oefening bewust uit en stap niet voor de ene oefening naar de andere oefening zonder je af te vragen of dit een meerwaarde heeft
-denk in bewegingen en niet spieren, deel je trainingen in bewegingen en niet in spieren.
-spierpijn betekent geen groei
ik ben maar een newbie op dit gebied maar o.a. adema en GoHeavylifter hebben meer kennis in huis dan ik.
mass_builder zei:ik ga volgend jaar fysio studeren, maybe dat ik dan wat wetenschappelijker wordt.
Maar het helpt wel natuurlijk als je weet hoe het menselijk lichaam precies inelkaar zit.mass_builder zei:oke, dus op het moment dat een spier dezelfde aanhechting heeft, kun je niet een bepaald gedeelte van de spier accentueren....
hoe komt het dan dat ik bij bepaalde oefeningen wel de binnenkant bijv. veek meer voel?
roxxe zei:ouch dat alleen al verdiend eigenlijk een ban
doei
admins startup ur banbutton