XXL Nutrition

damngood!

dat iemand een pro is, wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk veel kennis aanwezig is (niks ten nadele van anjatimmer hoor!), zo heb ik mr O himself glashard dingen over het trainen van upper, middle en lowerbiceps horen beweren :roflol: ik dacht dat ik niet meer bijkwam.

supersets bouwen misschien je endurance op en misschien zelfs je lactate treshold als je echt geen uithoudingsvermogen hebt (zoals ik :D) Maar extra groot wordt je er niet van imo.

prachtig topic dit :D

@ Jamess, check mn log. ( B's trainingslog), warning: planche progressions seriously **** you up, helemaal als je gewend bent met 'isolatieoefeningen' te trainen en het woord fullbody alleen gedachten oproept over het gevoel na een flinke maaltijd

mass_builder zei:
Citaat: Origineel gepost door anjatimmer
Je kunt binnenkant wel boller maken (ik noem het borstplaten) door met flyes bovenaan 2 tellen vast te houden en verder met cablecross niet handen tegen elkaar sluiten maar over elkaar heen, trek je 'm net iets verder door.

de pro is gelovig, net als ik

Ten eerste betekent bij een normale flye de dumbbells bovenaan vasthouden dat de belasting wegvalt en ten tweede betekent de handen kruisen alleen maar een grotere bewegingsuitslag. De belasting zal echt niet verschuiven (kan niet verschuiven)

Ik denk dus dat je los moet laten dat "Pro" altijd synoniem is voor "kenner"

3XL said it all... (as usual)

Je kan de technieken wel gebruiken, alleen moet je dan bij de dumbbellflyes de dumbbells bovenin zo hard mogenlijk tegen elkaar drukken waardoor je piekspanning houd en ROM vergroting is nooit slecht. Persoonlijk vind ik zware cross-overs de beste massa oefening.

Maar Je accentueert met bovenstaande manieren niet de "binnenkant"

• Topic Starter Topic Starter
SQUAT zei:
Dat die zever nu al maanden doorgaat vindt ik gewoon cut!
JA, JE KAN DE BINNEKANT VAN JE BORST TRAINEN!
JA, JE KAN DE BUITENKANT VAN JE BORST TRAINEN!
MAAR! JE KAN ZE NIET SPECIFIEK MET EEN OEFENING GAAN ISOLEREN DIE ALLEEN OP BINNEN OF BUITENKANT WERKT! ENKEL KAN JE HET DOOR BEPAALDE OEFENINGEN WAT MEER ACCENTUEREN!!!!!! (en dit heeft veel de bewegingsbaan te zien)
EENDER WELKE SPIER KAN JE ONTWIKKELEN VANAAN DE OVERGANG VAN DE PEES NAAR SPIER TOT AAN DE OVERGANG NAAR DE ANDERE PEES!
Ik hoop dat het echt op een dag eens ophoud!

nogmaals. dit is gewoon de waarheid. haha wie het niet wil geloven gelooft het lekker niet:roflol:

Hehe ik geloof het niet MassBuileder. Ben je nu overtuigd?;)

Ik denk dat Squat het prima stelt

JE KAN ZE NIET SPECIFIEK MET EEN OEFENING GAAN ISOLEREN DIE ALLEEN OP BINNEN OF BUITENKANT WERKT!

Maar als ik dan direct daarna dit lees

ENKEL KAN JE HET DOOR BEPAALDE OEFENINGEN WAT MEER ACCENTUEREN!!!!!!

MOET IK DAAR DIRECT TOCH WEER OP REAGEREN DAT DIT ONZIN IS ! OF JE NU GROTE LETTERS GEBRUIKT OF NIET !

(en dit heeft veel de bewegingsbaan te zien)

De bewegingsbaan is van invloed op belasting van de costale/sterno-costale en clavicilaire vezels banen, niet op extra belasting van origo of insertie

Hier geef ik'm weer gellijk in

EENDER WELKE SPIER KAN JE ONTWIKKELEN VANAAN DE OVERGANG VAN DE PEES NAAR SPIER TOT AAN DE OVERGANG NAAR DE ANDERE PEES!

Met andere woorden als je traint train je altijd de gehele vezelbaan, van origo tot insertie en niet een binnenkant/buitenkant.

Net als wat de meesten hier dus geloven, maar dan schreeuwend gebracht.

Maar aangezien de meeste vezels zich in de spierbuik zitten en niet aan de kant van de aanhechtingen houd dit dus ook in dat de spier in het midden altijd het meest zal groeien.

En hoe vaak deze discussie nog terug blijft komen? ?

Zolang als dat er mensen zijn die beweren dat het kan en mensen zijn die stellen dat het niet kan
Enige manier om van de discussie af te komen is dus niet meer beweren dat het kan.

@mass_builder
nogmaals. dit is gewoon de waarheid. haha wie het niet wil geloven gelooft het lekker niet

Wat geloof je nu uit dat stukje tekst, Het stukje waarin hij stelt dat het niet kan of het stukje waarin hij stelt dat het wel kan ? ?

Laatst bewerkt:
Zoals een ieder kan zien heb ik de zaak wat opgeschoont.

Ik hoop dat het ook zo kan blijven anders gaat er een slot op

3

3XL zei:
Zoals een ieder kan zien heb ik de zaak wat opgeschoont.

Ik hoop dat het ook zo kan blijven anders gaat er een slot op

3

Totally agree 3.
En idd zolang er mensen zijn die anders beweren, zullen er discussies blijven.

Terug
Naar boven