- Waardering
- 99
dat iemand een pro is, wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk veel kennis aanwezig is (niks ten nadele van anjatimmer hoor!), zo heb ik mr O himself glashard dingen over het trainen van upper, middle en lowerbiceps horen beweren
ik dacht dat ik niet meer bijkwam.
supersets bouwen misschien je endurance op en misschien zelfs je lactate treshold als je echt geen uithoudingsvermogen hebt (zoals ik
) Maar extra groot wordt je er niet van imo.
prachtig topic dit
@ Jamess, check mn log. ( B's trainingslog), warning: planche progressions seriously **** you up, helemaal als je gewend bent met 'isolatieoefeningen' te trainen en het woord fullbody alleen gedachten oproept over het gevoel na een flinke maaltijd
ik dacht dat ik niet meer bijkwam.supersets bouwen misschien je endurance op en misschien zelfs je lactate treshold als je echt geen uithoudingsvermogen hebt (zoals ik
) Maar extra groot wordt je er niet van imo.prachtig topic dit

@ Jamess, check mn log. ( B's trainingslog), warning: planche progressions seriously **** you up, helemaal als je gewend bent met 'isolatieoefeningen' te trainen en het woord fullbody alleen gedachten oproept over het gevoel na een flinke maaltijd