AndroidHealthClinic

Sticky Dana linn baily

Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Topic Starter Topic Starter
echt een knappe vrouw

mooie vrouw, zonde van der mannen lichaam

image001.jpg

DSC_8734_QVRXYDGZUG.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat hebben deze dames met DLB te maken?

Geweldige vid van DLB

Vond der eerst echt geweldig. Maar begint me laatste tijd op te vallen dat ze mannelijker en mannelijker wordt. Ze heeft wel een geil bekkie, maar ze kan dan ook geen foto trekke zonder 5 kilo crème erop. Bovendien heeft ze geen tiete, wat opzich niet erg is, maar het accentueert haar mannelijkheid wel. Kan ergens wel begrijpen dat ze nooit super scoort ondanks dat ze vaak kwa massa/conditionering de rest wegblaast. Als het zo doorgaat moet ze die figure klasse of whatever waar ze aan deelneemt vergeten en een echte bodybuildster worden...

Vond der eerst echt geweldig. Maar begint me laatste tijd op te vallen dat ze mannelijker en mannelijker wordt. Ze heeft wel een geil bekkie, maar ze kan dan ook geen foto trekke zonder 5 kilo crème erop. Bovendien heeft ze geen tiete, wat opzich niet erg is, maar het accentueert haar mannelijkheid wel. Kan ergens wel begrijpen dat ze nooit super scoort ondanks dat ze vaak kwa massa/conditionering de rest wegblaast. Als het zo doorgaat moet ze die figure klasse of whatever waar ze aan deelneemt vergeten en een echte bodybuildster worden...

Je loopt een beetje achter. :p

toch zie ik bij chicks liever t**ten dan pecs :\

DLB!

Vet omhoog omdat ze softer moet zijn???
Wat een k*t jury

Idd. Na al dat gedoe rond haar vorige wedstrijd gaat ze zich nu dus schikken naar die eisen. Terwijl ze zich er zelf niet echt goed bij voelt heb ik zo de indruk. Best jammer.

En stiekem was ik wel fan van de harde look. (Het softere komt kort ter sprake - en dus ook in het zicht - tijdens de leg training met Jose Raymond op musculardevelopment: http://www.musculardevelopment.com/...and-dana-linn-bailey-train-legs-part-one.html)

Vrouwen worden veels te kort gedaan in deze sport.

Vrouwen worden veels te kort gedaan in deze sport.

Idd, ik vind dlb harstikke goed als zo hard staat.
Heb al helemaal een hekel aan bv de bikini klasses, dat is niks meer als een strip act.

Had ik nou ergens gelezen dat ze dat soort 'uitdagende' posing ook gingen toevoegen aan figure en fitness?

Werken er keihard voor en dan worden gestraft omdat ze te hard zijn??
Belachelijk.

Terug
Naar boven