AndroidHealthClinic

Sticky Dana linn baily

Idd, ik vind dlb harstikke goed als zo hard staat.
Heb al helemaal een hekel aan bv de bikini klasses, dat is niks meer als een strip act.

Had ik nou ergens gelezen dat ze dat soort 'uitdagende' posing ook gingen toevoegen aan figure en fitness?
Mijn god een "uitdagende pose" ?????? Het moet niet gekker worden:eek:

Werken er keihard voor en dan worden gestraft omdat ze te hard zijn??
Belachelijk.
Idd belachelijk, mannen en vrouwen werken er in de gym even hard voor en dan mag je het resultaat daarvan niet showen, omdat het dan te hard is pffffff echt vermoeiend.

Mijn god een "uitdagende pose" ?????? Het moet niet gekker worden:eek:

DUs jij hebt het liefst dat alle klasses een soort hoerenshow worden?
Je ziet phil toch ook niet met zijn billen schudden naar de jury?
Hou de sport gewoon professioneel en laat het over de sportieve prestaties gaan.

Ik zou het afschuwelijk vinden als mijn routine een zekere coïtusuele lading zou moeten hebben om punten te scoren.

Hou de sport gewoon professioneel en laat het over de sportieve prestaties gaan.

Ik zou het afschuwelijk vinden als mijn routine een zekere coïtusuele lading zou moeten hebben om punten te scoren.

Volgens mij bedoelde ze net het tegenovergestelde. :)

Roid_rage.gif

Killy 0 punten elke contest :roflol:

volgens mij is de coïtus met haar ****ing goed

Waardeloos zeg. Verplicht minder hard je best moeten doen qua voeding en training. Je merkt ook dat ze het er moeilijk mee heeft, haar manier van bodybuilding wordt dr ontnomen.

Jammer altijd dat gedoe met klasses bij vrouwen. Het moet maar net bij het ideaalbeeld passen en daarvoor hoef je niet in je beste shape te zijn.
Veel prachtige fysieken vallen er daardoor net buiten of zullen nooit voor de prijzen meedoen.

Als ze het zo erg vindt kan ze toch gewoon meedoen in een andere klasse? Ik vond ook dat ze der laatste wedstrijd had mogen winnen maar ja als hardheid/massa niet is waar er op gejureerd wordt dan snap ik het nog wel... Is er geen klasse tusse haar huidige en de echte bodybuildsters waar zin in zou passen?

Wou net zeggen, welke klasse dan?

Figure valt toch tussen bikini & bb? Als ze echt overal een aparte klasse voor moete maken..

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 17:24 ----------

Ze staat trouwens terug erg hard hoor.

Dat te hard gedoe is onzin. Ze wint niet omdat ze gewoon te weinig vrouwelijke vormingen heeft. Gewoon recht op recht af fysiek. Vind haar echt 3x niets. Laat haar aub een ander sport gaan doen want ze heeft sowieso wel de mentaliteit, uithoudingsvermogen en kracht om goede sport carriere te maken.

Laatst bewerkt:
Dat te hard gedoe is onzin. Ze wint niet omdat ze gewoon te weinig vrouwelijke vormingen heeft. Gewoon recht op recht af fysiek. Vind haar echt 3x niets. Laat haar aub een ander sport gaan doen want ze heeft sowieso wel de mentaliteit, uithoudingsvermogen en kracht om goede sport carriere te maken.

Ze is ook één van de weinige zonder siliconen en heeft daarbij inderdaad zelf amper iets.

Vind het knap wat ze neerzet, en de doorzetting die ze heeft, maar ze lijkt gewoon té voor figure en te min voor bodybuilding. Wat niet wegneemt dat ik haar dedicatie wel bewonder. Vind der echter beetje te mannelijk om echt 'mooi' te vinden.

Idd afschuwelijk en totaal belachelijk.

Volgens mij bedoelde ze net het tegenovergestelde. :)
idd

Figure valt toch tussen bikini & bb? Als ze echt overal een aparte klasse voor moete maken..

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 17:24 ----------

Ze staat trouwens terug erg hard hoor.
De klasse waar zij in uitkomt (physique division, nieuw sinds afgelopen jaar) zou eigenlijk de echte tussenklasse tussen figure en bb moeten zijn. Maar blijkbaar hangen ze toch meer naar figure, erg jammer

Net gelezen m.b.t. de NY Pro:

"If this show was an online popularity contest then Dana Linn Bailey would be crowned the winner however it’s not. Despite being the first woman awarded a pro card in the division, she’ll have her work cut out for her. She’s one of the few women who can pull off a short hair cut. She came into the Phoenix Pro show shredded and was out of the winner’s circle as a result. Look for her to come in softer but will it be enough for her to victorious? I don’t think so based on her structure / shape. She has a wide waist compared to a number of the other women in this line up and has a difficult time matching her conditioning on the top of her body to the bottom."

http://www.musculardevelopment.com/...ens/4376-ny-pro-womens-physique-preview-.html

Ben je niet enorm gefrustreerd man? Elke keer dat ik je zie posten in ee topic is het wel iets negatief en ben je meteen met ''onzin, belachelijk, stelt niks voor,..''

Jezus seg, je hebt nooit wat positief te zeggen. Cheer up boy.

Je hebt meestal wel een punt daar niet van :)
DLB is de laatste tijd vrij mannelijk aan het worden, sund eigenlijk.

Terug
Naar boven