Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit ben ik ook helemaal met je eens, mijn probleem is dat ik het gewoon niet leuk genoeg vind om maar 2 oefeningen of ev. 3 te doen voor een (grotere) spiergroep. Ik krijg dan een onderliggend gevoel dat ik niet alles gegeven heb en weg ben gegaan met nog brandstof in de tank.
Een verschil is natuurlijk moeilijk te meten nu ik op onderhoud eet 3400-3500 kcal waar ik afgelopen winter zeker op zo'n 4300-4500 kcal zat.
Het moet dus nog blijken of dit optimaal is voor groei. Voor krachttoename moet je het met me eens zijn dat 3 keer per week grote compounds, een upper body/lower body of PPL natuurlijk optimaal is.
Intredasting! Blijft leuk om je log te lezen. Keep it up!
Haha erg herkenbaar. Heb toevallig van de winter tijdens een soort van bulk ook alle spiergroepen 2x per week aangepakt en nu ik wat droger aan het worden ben heb ik met een simpele split getraind. Moet zeggen dat ik het laatste stukken leuker vind, maar blijf me altijd afvragen hoeveel het nou uitmaakt, als naturel je spieren 1 of 2x per week trainen.
Goed om te horen!
---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------
Dit klinkt misschien gek maar ik denk dat je als natural het beste groeit op het schema waar je de meeste lol aan hebt. Hoe positiever je de gym in gaat hoe beter je training gaat. Wanneer je je schema langdradig of saai vindt ten opzichte van een ander schema haal je er tóch minder uit naar mijn mening.
.Heb je een specifieke reden dat je dagelijks dezelfde kcal en macro's hanteert? Altijd zo gedaan, of?
Wat je vaak ziet bij IF en dan vooral leangains dat de meesten (waaronder ik nu) cyclen tussen train- en rustdagen. Ben benieuwd naar jouw kijk hierop.
)Blijft vreemd hoe ik 20 kg meer weeg en jouw back 2 keer de mijne lijkt :')
Gewicht is een getal en laat veel in het midden, dat blijkt.Blijft vreemd hoe ik 20 kg meer weeg en jouw back 2 keer de mijne lijkt :')
Gewicht is een getal en laat veel in het midden, dat blijkt.