Fitness Seller

Contest Log Danny'z Contestlog 2014

Intredasting! Blijft leuk om je log te lezen. Keep it up!

Dit ben ik ook helemaal met je eens, mijn probleem is dat ik het gewoon niet leuk genoeg vind om maar 2 oefeningen of ev. 3 te doen voor een (grotere) spiergroep. Ik krijg dan een onderliggend gevoel dat ik niet alles gegeven heb en weg ben gegaan met nog brandstof in de tank.

Een verschil is natuurlijk moeilijk te meten nu ik op onderhoud eet 3400-3500 kcal waar ik afgelopen winter zeker op zo'n 4300-4500 kcal zat.
Het moet dus nog blijken of dit optimaal is voor groei. Voor krachttoename moet je het met me eens zijn dat 3 keer per week grote compounds, een upper body/lower body of PPL natuurlijk optimaal is.

Haha erg herkenbaar. Heb toevallig van de winter tijdens een soort van bulk ook alle spiergroepen 2x per week aangepakt en nu ik wat droger aan het worden ben heb ik met een simpele split getraind. Moet zeggen dat ik het laatste stukken leuker vind, maar blijf me altijd afvragen hoeveel het nou uitmaakt, als naturel je spieren 1 of 2x per week trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Intredasting! Blijft leuk om je log te lezen. Keep it up!

Goed om te horen!

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Haha erg herkenbaar. Heb toevallig van de winter tijdens een soort van bulk ook alle spiergroepen 2x per week aangepakt en nu ik wat droger aan het worden ben heb ik met een simpele split getraind. Moet zeggen dat ik het laatste stukken leuker vind, maar blijf me altijd afvragen hoeveel het nou uitmaakt, als naturel je spieren 1 of 2x per week trainen.

Dit klinkt misschien gek maar ik denk dat je als natural het beste groeit op het schema waar je de meeste lol aan hebt. Hoe positiever je de gym in gaat hoe beter je training gaat. Wanneer je je schema langdradig of saai vindt ten opzichte van een ander schema haal je er tóch minder uit naar mijn mening.

Goed om te horen!

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Dit klinkt misschien gek maar ik denk dat je als natural het beste groeit op het schema waar je de meeste lol aan hebt. Hoe positiever je de gym in gaat hoe beter je training gaat. Wanneer je je schema langdradig of saai vindt ten opzichte van een ander schema haal je er tóch minder uit naar mijn mening.

Nooit echt over nagedacht, maar heb je 100% gelijk in :).

Heb je een specifieke reden dat je dagelijks dezelfde kcal en macro's hanteert? Altijd zo gedaan, of?

Wat je vaak ziet bij IF en dan vooral leangains dat de meesten (waaronder ik nu) cyclen tussen train- en rustdagen. Ben benieuwd naar jouw kijk hierop.

Heb je een specifieke reden dat je dagelijks dezelfde kcal en macro's hanteert? Altijd zo gedaan, of?

Wat je vaak ziet bij IF en dan vooral leangains dat de meesten (waaronder ik nu) cyclen tussen train- en rustdagen. Ben benieuwd naar jouw kijk hierop.

Momenteel even een break van IF.
Inderdaad is cyclen op IF the way to go.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

24-06-2014

Upper back

Plate loaded machine row

15x40kg
12x60kg
10x80kg
Deze oefening staand ipv zittend uitgevoerd zodat ik vanaf schuin omlaag moest trekken, dit voel ik beter in de lower lats.

Seated cable row:

15x50kg
12x60kg
12x70kg

Bent Over Barbell row:

15x50kg
10x70kg
8x80kg
6x90kg

Pulldown met de rug naar het apparaat toe en een V bar:

15x30kg
10x40kg
10x55kg

Lat pulldown (front):

12x50kg
8x55kg
8x60kg

Behind the neck pulldown:

12x30kg
12x40kg
8x50kg

High row:

15x40kg
12x50kg
8x60kg

Hammer curls (omdat ik daar zin in had :o)

10x14kg
8x16kg
6x18kg
4x20kg + 10x10kg

Flinkr training weer man, heavy !

Tevens een post workout bananenbrood gebakken, deze verdeel ik over 4 porties.

EKV= 153-259-64

Per portie dus: 38,25-64,75-16

al696t.png

Lkkre ub training.

Ziet er goed uit bananenbrood

Een kleine tease pic, concurrentie mag niet teveel zien natuurlijk.

Maat XXL van XXL haha. Wel toepasselijk

14o674l.png

Got traps?! :eek:

Blijft vreemd hoe ik 20 kg meer weeg en jouw back 2 keer de mijne lijkt :')

Goed bezig!

Haha, dacht al hoezo gebruikt iemand me signature oefening!

Is idd een goeie manier om de lower lats nog wat beter aan te spreken. Mooi dat hij voor jou ook werkt!

Lekkere training, flinke rug ook in dat shirt
Zal die staande row ook eens proberen morgen, wel benieuwd naar ;)

Terug
Naar boven