- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Triceps beginnen eindelijk bij te trekken.
Wat doe je trouwens qua kuren/gear?
Mag ook in pm natuurlijk
Lekker man, oats en COR zijn bij mij favoriet. Hoeveel kcal zit je momenteel?Voeding van vandaag:
- 50gr oats
- 30gr whey
- 100gr cream of rice
- 50gr whey
- 1 banaan
Intra: 25gr hbcd
- 300gr kip
- 5 rijstwafels
- 200gr kip
- 5 rijstwafels
- 300gr kip
- 1 witte boterham
- 15gr cashewpasta
- 200gr kip
- proteïne toetje
- 100gr oats
- 60gr whey
- 40gr amandelpasta
Oats en COR zijn samen met witte rijst en witbrood mijn go-to carb bronnen. Verteerd prima, geen opgeblazen gevoel. Perfect.Lekker man, oats en COR zijn bij mij favoriet. Hoeveel kcal zit je momenteel?
Ik moet ook zeggen. Ik verga nog steeds van de honger op deze hoeveelheid eten. De afgelopen twee dagen ben ik ook erg vroeg naar bed gegaan uit ellende van de honger 😂Oats en COR zijn samen met witte rijst en witbrood mijn go-to carb bronnen. Verteerd prima, geen opgeblazen gevoel. Perfect.
Het aantal kcal per dag verschilt maar gemiddeld zit ik nu rond de 3600-3700 kcal op een dag
Haha de side delts willen bij mij eigenlijk altijd wel. Ik moet bewust ervoor zorgen dat ik meer nadruk leg op de voor- en achterkant.Ik wilde een opmerking maken over side delt volume en toen zag ik die foto en dacht ik 'laat maar'.
Je ziet er 10 kg zwaarder uit manMezelf zojuist na het toiletbezoek en op lege maag gewogen.
Precies 99kg rond