- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb verdorie 3 weken lang elke legday de Legpress ontweken en hele dagen dat filmpje in m'n hoofd gehad. Bah.

Filmpje is pas een week uit, maar tis maar wat je als excuus wil gebruiken menneke
Over legpress gesproken, alex was er eergister wel mee bezig.....
Dus wellicht doet die het binnenkort weer![]()
En idd, maandag maar 's proberenNo man, heb dat ding echt een hele tijd geleden al gezien, toen zei ik 't Danny ook alEn idd, maandag maar 's proberen

Nice legtraining, hoe heet da filmpje, hoorde er bij ons ook mensen over praten, wil dat wel zien.

Fijn dat filmpje..
Wat ik overigens wel opvallend is dat vooral de mannen kriebels krijgen bij de eerstvolgende leg press, en dat het vrouwen eigenlijk vrij weinig doet![]()

Ik heb verdorie 3 weken lang elke legday de Legpress ontweken en hele dagen dat filmpje in m'n hoofd gehad. Bah.
Link naar het filmpje?
OT goed bezig Dannyz, lekker droog.
Marlies vindt droog mooier dus daar gaan we voor 
Filmpje is pas een week uit, maar tis maar wat je als excuus wil gebruiken menneke
Over legpress gesproken, alex was er eergister wel mee bezig.....
Dus wellicht doet die het binnenkort weer![]()
oke heb de link gekregen maar toen ik de titel en het vrouwtje zag zitten ben ik gestopt na 10 seconden....
Neen kan ik niet zo goed tegen en hoef het niet te zien haha.

Dat knak geluid in leg press knie filmpje, blijft me achterna
Sterke train en flinke volume!