- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Zal het eens proberen deze week, thanks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel altijd van alles, m'n onderarmen, biceps, traps, maar m'n side delts doen geen f**k voor m'n gevoel. Smal of wijde grip maakt daarin niks uit, hoog of niet hoog doortrekken ook niet.Dat vind ik nou echt een prut oefeningIk voel altijd van alles, m'n onderarmen, biceps, traps, maar m'n side delts doen geen f**k voor m'n gevoel. Smal of wijde grip maakt daarin niks uit, hoog of niet hoog doortrekken ook niet.
Doe normaal zelf een shitload aan side raises, dumbells, cables en om af te maken nog wat met een 5 kg plate in de hand.
Dat vind ik nou echt een prut oefeningIk voel altijd van alles, m'n onderarmen, biceps, traps, maar m'n side delts doen geen f**k voor m'n gevoel. Smal of wijde grip maakt daarin niks uit, hoog of niet hoog doortrekken ook niet. Doe normaal zelf een shitload aan side raises, dumbells, cables en om af te maken nog wat met een 5 kg plate in de hand.
Meh, het is wat oefenen. Met DB's is die wel leuker imo. Kan je schuin naar boven trekken zeg maar. En gewoon
altijd letten dat je je beweging in gang zet met je ellebogen en je rug in een soort van latspread zet
Procentje of 6 a 7 denk ik. Mits ik niet té ecto ga ogen natuurlijk

Dat wordt wel een bruut fysiek manProcentje of 6 a 7 denk ik. Mits ik niet té ecto ga ogen natuurlijk

Dussss

Nette squats weer man. SLDL's zijn een heerlijke afsluiter imo!
Waarom heb je je kuiten niet meegepakt trouwens?

Ik doe voor kuiten iets speciaals haha, zolang ik geen spierpijn heb train ik ze, wanneer ik wel spierpijn heb (vandaag dus) train ik ze niet.
Dat komt dus neer op zo'n 3-4x per week trainen en het maakt niet uit op welke dag, morgen zijn ze weer aan de beurt![]()

Oh, haha! Dat heb ik nog nooit eerder gehoord. De meeste mensen pakken hun kuiten mee op legday.
Maar ja, als dit werkt voor jou zou ik er mooi mee doorgaan![]()