XXL Nutrition

Danny'z road to greatness

Dat vind ik nou echt een prut oefening :P Ik voel altijd van alles, m'n onderarmen, biceps, traps, maar m'n side delts doen geen f**k voor m'n gevoel. Smal of wijde grip maakt daarin niks uit, hoog of niet hoog doortrekken ook niet.

Doe normaal zelf een shitload aan side raises, dumbells, cables en om af te maken nog wat met een 5 kg plate in de hand.

Dat vind ik nou echt een prut oefening :P Ik voel altijd van alles, m'n onderarmen, biceps, traps, maar m'n side delts doen geen f**k voor m'n gevoel. Smal of wijde grip maakt daarin niks uit, hoog of niet hoog doortrekken ook niet.

Doe normaal zelf een shitload aan side raises, dumbells, cables en om af te maken nog wat met een 5 kg plate in de hand.

Meh, het is wat oefenen. Met DB's is die wel leuker imo. Kan je schuin naar boven trekken zeg maar. En gewoon
altijd letten dat je je beweging in gang zet met je ellebogen en je rug in een soort van latspread zet

Dat vind ik nou echt een prut oefening :P Ik voel altijd van alles, m'n onderarmen, biceps, traps, maar m'n side delts doen geen f**k voor m'n gevoel. Smal of wijde grip maakt daarin niks uit, hoog of niet hoog doortrekken ook niet. Doe normaal zelf een shitload aan side raises, dumbells, cables en om af te maken nog wat met een 5 kg plate in de hand.

nooit een compound voor delts?

Meh, het is wat oefenen. Met DB's is die wel leuker imo. Kan je schuin naar boven trekken zeg maar. En gewoon
altijd letten dat je je beweging in gang zet met je ellebogen en je rug in een soort van latspread zet

Hmm maar eens proberen dan zondag

nooit een compound voor delts?

Oh jawel, ik heb 2 push dagen waar ik de 1e normaal begin met een Military press/DB shoulder press en de andere met een chest oefening. Deze week is 't trainen toch al ruk dus hou ik me ff niet aan 't schema hehe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.246
Sinds afgelopen maandag al 1.5kg lichter. Holy water weight :roflol:

Lekker :) tot hoeveel % bodyfat wil je cutten?

3 weken cutten voor jou dus :'(

• #2.252
Hoiiii! Ik ben vrolijk want het is lekker weer. Oohja en een goede leg day neergezet.
Had m'n twijfels omdat ik echt constant honger heb en vandaag maar 1 meal voor de training heb gegeten.
Anyway..

Squat:

8x60kg
Voelt niet goed, even wat dynamisch gestretched, wat crunches gedaan en dat verhielp de stijfheid wel.
5x60kg
3x100kg
3x140kg

3x160kg Voelde weer te licht om m'n werksets mee toen :o Dussss

6x170kg
3x170kg
3x170kg
3x170kg

Kettlebell goblet squats:

15x16kg
15x20kg
15x24kg

Leg extension:

20x50kg
20x65kg
3x20x80kg fullstack

Seated leg curl:

15x40kg
3x15x50kg

Abductor:

4x20x60kg fullstack

Dit zou eigenlijk wel genoeg zijn geweest maar had nog wat energie over. Het eerste dat ik kon verzinnen om nog te doen waren Stiff legged deadlifts.

SLDL:

8x60kg
8x80kg
8x100kg

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

3 weken cutten voor jou dus :'(

Haha ik heb er zo'n 6-7 weken voor uitgetrokken. Dat zou wel moeten lukken, liever iets te langzaam dan te snel zoals vorig jaar.

succes.

Je vind jezelf toch altijd te ecto :D

Thanks en dat klopt inderdaad, met shirt meer ecto en zonder shirt minder ecto :P

Dat wordt wel een bruut fysiek man :eek:

Ik hoop het! Benieuwd wat ik onder dit laagje weg kan toveren :D

Lekker maat sterke train na 1 meal. Keep up

Da zijn flinke Squats na 1 maaltijd!

Nette squats weer man :thumb:. SLDL's zijn een heerlijke afsluiter imo!
Waarom heb je je kuiten niet meegepakt trouwens?

• #2.257

Ik doe voor kuiten iets speciaals haha, zolang ik geen spierpijn heb train ik ze, wanneer ik wel spierpijn heb (vandaag dus) train ik ze niet.

Dat komt dus neer op zo'n 3-4x per week trainen en het maakt niet uit op welke dag, morgen zijn ze weer aan de beurt :D

Ik doe voor kuiten iets speciaals haha, zolang ik geen spierpijn heb train ik ze, wanneer ik wel spierpijn heb (vandaag dus) train ik ze niet.

Dat komt dus neer op zo'n 3-4x per week trainen en het maakt niet uit op welke dag, morgen zijn ze weer aan de beurt :D

Oh, haha! Dat heb ik nog nooit eerder gehoord. De meeste mensen pakken hun kuiten mee op legday.
Maar ja, als dit werkt voor jou zou ik er mooi mee doorgaan :rolleyes:

• #2.259
Oh, haha! Dat heb ik nog nooit eerder gehoord. De meeste mensen pakken hun kuiten mee op legday.
Maar ja, als dit werkt voor jou zou ik er mooi mee doorgaan :rolleyes:

Is ook iets wat niet veel mensen willen/kunnen. Mijn kuiten groeiden voor geen meter eigenlijk dus ik moest wel iets radicaals verzinnen. Dat is bij deze wel gelukt.
Ik had na leg day vaak ook niet de energie om nog voluit te gaan op de kuiten. Nu ik ze ook na andere trainingen (of zelfs soms voor de training / apart) pak merk ik dat ze enorm zijn gegroeid

nice leg training , pic van kuiten?

Terug
Naar boven