- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noem je hem nu cheapAl die chicks in de zomer die shredded D zien
Denk dat het wel goedkoop met jou![]()

kun je maar beter rap achter komenYeah het is even een paar daagjes kut maar heb er verder wel vrede mee.
Als je elkaar beter en beter leert kennen kun je er ook achter komen dat je op bepaalde punten toch net iets te veel verschilt waardoor het op de langere termijn sowieso niet zou gaan werken.

Precies, we hadden beiden graag gezien/gehoopt dat het zou werken maar je moet ook durven toegeven wanneer dit niet het geval is

Shit happens
Ik heb geluk dat ik vrij snel tegen men madame aanliep en na 15 jaar nog steeds alles oke hier.
Train ze!
Vandaag op m'n rustdag ochtendcardio gedaan op Yohimbineprima training.
goeie look dus, enige verschil is dat jij wel je benen traind![]()
Leuke training
Het was gisteren avond idd vrij heet in de gym. Nog nooit zo hard gezweet tijdens een training en was wel kicken. Vrij rustig in de gym ook![]()
Thanks bro! Het was zo warm dat ik in shorts moest trainen (voor mij normaal ECHT een no-go) dus ben maar begonnen met kuiten.
Misschien vaker in shorts trainen zodat ik nog meer geïrriteerd raak met m'n kuiten

Gelukkig spreekt iedereen me aan met meneer en gaan de meesten gauw genoeg aan de kant.