- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je nog geen zwaar drukwerk voor de delts Danny?
Het is inderdaad de hoeveelheid en de verschillende 'compounds' die van belang zijn..
@dannyz niet geheel onverstandig je benen wat op te warmen met extentions! Moet ik ook eens in overweging nemen. Al met al weer een mooie training. Op papier niet heel zwaar, maar ben ervan overtuigd dat het allemaal wel zwaar voelt!![]()

Drink je niks tot 17:45? Groenten track je niet?
Verder strak schema!

Ik drink zo'n 6 a 7 liter water per dag
Maar die 1.5e liter heeft meer met de timing te maken (al durf ik het woord timing voor voeding hier op dbb niet meer in de mond te nemen haha)
Groenten track ik wel maar die verschillen per dag, ene dag broccoli, dan weer asperges, paprika, komkommer enz

Ik ga geen woorden meer vuil maken aan de hele timing discussie. Ik houd m'n eigen filosofie erop na mbt dit onderwerp en dat werkt tot nu toe uitstekend.
Ben oprecht geintresseerd in het timen van het water. Wat is hier de gedachtegang achter?
Daarbij remt je lichaam de spijsvertering via het sympaticus bij het sportenJe wilt dus dat je lijf zo min mogelijk nog bezig is met het verwerken van eerdere voeding tijdens je training want dat slurpt meer energie weg dan de meesten denken. Vandaar die gedachtegang van 45 minuten.

Wat betreft goed gehydrateerd sporten snap ik, merk zelf inderdaad ook dat wanneer ik gedehydrateerd ben door het werk, ik een stuk minder presteer en alles veel zwaarder voelt. Hydrateren is dan haast onmogelijk (8-10 liter drink ik dan op mijn werk weg)
Maar ik neem aan dat je bij je maaltijd ook gewoon water/drinken nuttigt? Dacht zelf dat water geen noemenswaardige invloed had op de verblijftijd van voeding in je maag? En te weinig drinken rondom je eten geeft juist weer dehydratatie omdat je lichaam vocht moet toevoegen aan je maaginhoud voor een goede vertering.
Daarbij remt je lichaam de spijsvertering via het sympaticus bij het sporten![]()

?Stuur ik wel ff pmSRS? Gast, wat voor rete fysiek zwaar werk doe jij dan wel niet als ik vragen mag?