XXL Nutrition

Danny'z road to greatness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.941

Thanks heren! Kan niet wachten op m'n terugkeer in de gym.

Voel me momenteel al wel een stuk beter en de troep (slijm, bloed, chicks die ik kwijt was enz) begint ook mn longen uit te komen gelukkig. De gekneusde rib herstelt ook gestaag. Ben de pijnstillers al rustig aan het afbouwen. Nu nog van m'n obstipatie afkomen want ik lijk wel een powerlifter nu hihi

Sterkte man, heb tijdje terug ook een rib gekneusd, wat mij toen enorm heeft geholpen is dat m'n vriendin het had ingetaped, kon daardoor toch weer na een week rust trainen.

• #2.943
Nou jongens.. kan deze post wel betitelen met "van kwaad naar erger".

Ik ben in het ziekenhuis beland met m'n longontsteking die in de afgelopen week haast was verdubbeld in grootte. Ik hang nu aan het infuus en krijg via die weg zowel als oraal antibiotica toegediend. Ik heb over een half uurtje een CT scan en dan weet ik hopelijk meer. Ik verwacht in totaal 3 a 4 nachtjes in het ziekenhuis te moeten blijven.

sterkte man

Beterschap man! Das mooi klote zeg!

Pfft godver man, zag het al op fb voorbij komen. Beterschap, hoop dat het snel over is.

Wat kut !

Sterkte.

Damn fucked up! Sterkte!

Uitslag?

Fuaaark! Slecht nieuws kerel!

Stiekem zelf HGH pakken...:rolleyes:

Beterschap en een spoedig herstel in ieder geval!

Holy shit gast, ben ik ff hard geschrokken. Ondanks dat ik je zeer beperkt ken.
Heftige zaken, heel veel beterschap

• #2.956
Ik lig er nog steeds..

Afgelopen dinsdag heb ik de uitslagen ontvangen van mijn bronchoscopie en daaruit bleek dat de poliep in m'n long kwaadaardig is en je dus kunt spreken van een voorstadium van longkanker.

Nu heb ik gister een PET-scan gehad en daaruit is gebleken dat het gelukkig niet uitgezaaid is en netjes ingekapseld op één plek zit.

Gezien ik ook een aantal abcessen in diezelfde long heb evenals een longontsteking, hebben ze besloten aankomende woensdag de onderste kwab van mijn linkerlong te verwijderen. Hiermee zal ik in 1 klap van alle problemen af zijn. Dus ook 100% kanker vrij met een verwaarloosbare kans dat het terugkomt (minder dan 0.1%).

Het klinkt vrij heftig maar mijzelf valt dit reuze mee gezien ik letterlijk mijn leven niet meer zeker was deze week..

• #2.957
Fuaaark! Slecht nieuws kerel!

Stiekem zelf HGH pakken...:rolleyes:

Beterschap en een spoedig herstel in ieder geval!

Dankje Marvin! Zou het haast nog overwegen ook als ik kwaliteits hgh krijgen kon :p

Holy shit gast, ben ik ff hard geschrokken. Ondanks dat ik je zeer beperkt ken.
Heftige zaken, heel veel beterschap

Het nieuws sloeg hier ook in als een bom moet ik zeggen.. voor longontsteking naar de arts en met longkanker terug de kamer op gezet worden..

Bedankt voor je steun Leon!

Jezus man!

Heb je nou gewoon longkanker?

Hebben ze ook gezegd hoe?

Echt zwaar kut.
Moet je nu tot de operatie blijven?

Heel veel sterkte!!

t*ring man das heftig! Gelukkig kan het goed behandelt worden. Sterkte met de operatie

• #2.960
Jezus man!

Heb je nou gewoon longkanker?

Hebben ze ook gezegd hoe?

Echt zwaar kut.
Moet je nu tot de operatie blijven?

Heel veel sterkte!!

Yeah ik heb nu gewoon echt longkanker.
Ik heb een heel zeldzame vorm (0.1% van alle mensen die gediagnostiseerd worden met longkanker hebben deze vorm). En hoe ik dit gekregen heb.. pure pech, dit kan iedereen overkomen ongeacht levensstijl.
Ik moet inderdaad blijven tot de operatie gezien ze hier door middel van flink wat antibiotica mijn ontstekingen in toom houden. Als ik dat nu zou stoppen word ik heel, heel ziek. Bedankt voor je steun!

t*ring man das heftig! Gelukkig kan het goed behandelt worden. Sterkte met de operatie

Heeeel heftig inderdaad. Ik mag in m'n handen knijpen dat het goed behandelbaar is en ik máár een klein deel van mijn long kwijtraak. Het had vele malen erger kunnen uitpakken gezien ik een zeer zeldzame variant te pakken heb.

Terug
Naar boven