- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Welkom terug! Ja ik sta nog wel redelijk lean momenteel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Prima training toch zo?Het lijkt z'n vruchten af te werpen, gezien je fysiek dus lekker zo doorgaan zou ik zeggen
!!
Hoe lang doe je over zo een sessie?
Zeker voor de schouders is het effectief zo een trainingsstijl te hanteren, maar als het op de grote spiergroepen aan komt, ben ik er nog altijd van overtuigd dat iedereen grote compounds moet doen voor optimaal resultaat.

Zeker voor de schouders is het effectief zo een trainingsstijl te hanteren, maar als het op de grote spiergroepen aan komt, ben ik er nog altijd van overtuigd dat iedereen grote compounds moet doen voor optimaal resultaat.
Ach iedereen blijft anders wetenschap of niet. En wij roiders kunnen prima een beetje pumpe MMC TUT brostyle![]()
Het gaat er ook om waar je het meeste plezier in hebt ben ik van mening. Als je dingen in de gym tegen je zin gaat doen werken ze toch niet.

Ook weer in! Goed volume weer op je laatste training!

Het is inderdaad de hoeveelheid en de verschillende 'compounds' die van belang zijn..Zeker voor de schouders is het effectief zo een trainingsstijl te hanteren, maar als het op de grote spiergroepen aan komt, ben ik er nog altijd van overtuigd dat iedereen grote compounds moet doen voor optimaal resultaat.

Zwaar benchen en wat rear delt flyes maar wel cannonballdelts checking inZeker voor de schouders is het effectief zo een trainingsstijl te hanteren, maar als het op de grote spiergroepen aan komt, ben ik er nog altijd van overtuigd dat iedereen grote compounds moet doen voor optimaal resultaat.

Zwaar benchen en wat rear delt flyes maar wel cannonballdelts checking in![]()
Oke moet toegeven, cannonball licht overdreven. Maar wel aardig groot en rond, toch?

Oke moet toegeven, cannonball licht overdreven. Maar wel aardig groot en rond, toch?
https://forum.bodybuilding.nl/topic...tot-sterk-worden.374495/page-117#post-9568562