XXL Nutrition

Danny'z road to greatness

Heeeel heftig inderdaad. Ik mag in m'n handen knijpen dat het goed behandelbaar is en ik máár een klein deel van mijn long kwijtraak. Het had vele malen erger kunnen uitpakken gezien ik een zeer zeldzame variant te pakken heb.

Bij deze vorm zijn er nooit uitzaaiingen of ben je er nu op tijd bij?

Je kan daarna wel gewoon nog 100% functioneren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
Bij deze vorm zijn er nooit uitzaaiingen of ben je er nu op tijd bij?

Ik ben er nu heeeel op tijd bij. Als ik die longontsteking niet had.. had ik dit nooit geweten en was het misschien anders afgelopen.

Je kan daarna wel gewoon nog 100% functioneren?

Ja absoluut. Als ik nou echt flinke duursport zou doen.. zou ik er wel enigszins hinder van ondervinden. Verder ga ik er naar alle waarschijnlijkheid vrij weinig van merken.

Sterkte bro, op naar een goed herstel.

• #2.966
Sterkte man. Die longontsteking heeft misschien wel je leven gered.

• #2.968
Misschien niet echt gepast, maar hoe doe je dit met gear? Je wilt teminste een cruise dosis zetten toch?

• #2.970
Godver wat een verhaal joh!! Sterkte man. Gelukkig is dit positief nieuws al blijft de hele situatie gewoon kut!

Pff heftig inderdaad. Beterschap en succes met je herstel

sterkte bro heavy shit

• #2.976
Godver wat een verhaal joh!! Sterkte man. Gelukkig is dit positief nieuws al blijft de hele situatie gewoon kut!

Yeah dit blijft natuurlijk allemaal zwaaaar kut. Flink herstel, maandenlang niet trainen enz.. Ik denk maar zo, het had vele malen erger kunnen zijn.

Pff heftig inderdaad. Beterschap en succes met je herstel

Thanks! Ga er alles aan doen.

Geen leuke tijden dit inderdaad. Thanks bro

Wow, heftig kerel! Sterkte met de operatie, maar de vooruitzichten daarna zijn goed als ik het zo lees...

Naar man, gelukkig zijn ze er nog op tijd bij, succes met de operatie en spoedig herstel !!

Sterkte man! Hoop dat je snel volledig hersteld bent!

• #2.980
Wow, heftig kerel! Sterkte met de operatie, maar de vooruitzichten daarna zijn goed als ik het zo lees...

Dankje Marvin! De vooruitzichten zijn inderdaad positief als alles goed verloopt.
De herstelperiode is lang maar dat neem ik maar voor lief. Zolang ik maar gezond word.

Naar man, gelukkig zijn ze er nog op tijd bij, succes met de operatie en spoedig herstel !!

Ben inderdaad blij dat ze er op tijd bij zijn. Bedankt Sanca!

Sterkte man! Hoop dat je snel volledig hersteld bent!

Thanks man! Dat hoop ik ook. Gauw weer proberen in de buurt te komen van jouw bicepomtrek

Terug
Naar boven