MuscleMeat

Danny'z road to greatness

Wat doe je dan de hele dag in ziekenhuis als je daar ligt?
Verveelt je toch kapot?

haha roids zetten in de badkamer.. nice

Sterkte en als ik je zo hoor valt het allemaal mee!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Wat doe je dan de hele dag in ziekenhuis als je daar ligt?
Verveelt je toch kapot?

Mijn dagroutine ziet er nu ongeveer zo uit:

6:30 word ik gewekt voor m'n antibiotica via het infuus.
Dan ga ik of nog even een half uurtje slapen of maar rustig uit bed en een puzzeltje maken.
7:30-8:00 krijg ik ontbijt. Dit eet ik extra langzaam op en tijdens het ontbijt komen ze langs voor controle (bloeddruk, temp, zuurstofgehalte). Al met al ben ik hier tot half 9 a 9 uur mee zoet.
Dan ga ik weer puzzelen, youtuben, internetten, douchen etc.
Om 12:00 komt de lunch. Ben ik ook weer een half uur a drie kwartier mee bezig.
Daarna ga ik of naar de fysio of weer niksen.
Bezoekuur is van 13:45 tot 14:30 maar dit rek ik vaak tot 15:00.
Dan tv kijken ofzo tot 17:00 want dan komt het avondeten. 18:30-19:30 heb ik bezoekuur wat ik weer rek tot 20:00. Dan is het maar tv kijken tot ik ga slapen om 23:00

haha roids zetten in de badkamer.. nice

Sterkte en als ik je zo hoor valt het allemaal mee!

Je moet er wat voor over hebben he :p

Hopelijk valt de operatie mee inderdaad

Heh, dus je hebt je AAS gewoon daar staan? Spuiten/naalden ook allemaal van jezelf aanwezig? Wat zou er gebeuren als ze je nakken vraag ik me af of weten ze er gewoon van?

Al met al heel veel sterkte toegewenst! :)

• #2.985
Heh, dus je hebt je AAS gewoon daar staan? Spuiten/naalden ook allemaal van jezelf aanwezig? Wat zou er gebeuren als ze je nakken vraag ik me af of weten ze er gewoon van?

Al met al heel veel sterkte toegewenst! :)

Thanks!!

Nee ze weten er niet van maar ik heb gewoon wat amps, spuiten en naalden in mijn toilettas zitten. Morgen zet ik nog 250mg en dan pas weer als ik thuis ben (rond 14 september). Ik gooi morgen ook verder alles wat ik qua amps, spuiten of naalden heb ook weg gezien ze nog wel door mn spullen heen gaan om dingetjes te zoeken als ik daar niet toe in staat ben.

Familie en vrienden nemen allemaal rijst en kip voor je mee? :D

• #2.987
Familie en vrienden nemen allemaal rijst en kip voor je mee? :D

Haha voornamelijk shakes, protein bars, beef jerky enz. Dat vind ik goed genoeg voor hier :p heb ook gewoon een pot whey delicious hier staan naast mn omega3, zma, vit d3, vit c, vit e en superfood blends

Hoe gaat het hier? Operatie achter de rug?

• #2.989
Hoe gaat het hier? Operatie achter de rug?

Yes, vorige week woensdag geopereerd (open lobectomie) en dat ging opzich goed maar ik heb de nacht van woensdag of donderdag een zeer zware nabloeding gehad waarbij ik ruim 2 liter bloed ben verloren.
Donderdagochtend met spoed nogmaals geopereerd om de bloeding te stoppen. Ze waren er gelukkig net op tijd bij. Ik had het geen uur langer volgehouden dus heb kantje boord gelegen. Wel heb ik hier een zeer zware bloedarmoede aan over gehouden. Ik lijk wel een vampier momenteel (witte handen, lippen geen kleur enz)
Tot zaterdagmiddag op de intensive care gelegen en daarna ben ik terug naar de afdeling gebracht waar mijn herstel zó voorspoedig verliep dat ik afgelopen dinsdag alweer naar huis mocht. Het werd op de afdeling een wonder genoemd, donderdags bijna dood.. 4 dagen later zonder hevige pijn weer thuis. Ik heb waarschijnlijk mijn leven te danken aan de bodybuilding. Dat ik zoveel reserves op m'n lijf had dat ik dit kon lijden.
Ik had ook letterlijk overal slangen en infusen aan en in me hangen.
3 infusen in m'n arm.
1 infuus in m'n hals
Een blaaskatheter
Een epiduraal in m'n rug
Een drain tussen m'n ribben
Zuurstof in m'n neus

Ik ben dus nu weer thuis en focus me volledig op het herstel en dan voornamelijk de zorg dat ik geen bloedarmoede meer heb (veel ijzer eten dus).

Ik weeg nu nog 90kg en als voorbeeld.. mijn armomtrek is van 45cm naar 39cm gegaan. Alle gains ben ik dus wel kwijt maargoed.. daar zit ik nu totaal niet mee want ja.. Wat heb je aan gains als je dood bent toch? Mag van geluk spreken dat ik nog leef.

Hieronder een foto van de wond (ze hebben 26 nietjes en een touwtje nodig gehad om me bij elkaar te houden :p) en hoe ik de eerste operatie uit kwam.

Ik heb nu wel een leuke openingszin voor m'n pua skills. Hey, wil je zien hoe groot mijn litteken is? :o

33f9jrr.png

oruyqu.png

Zo heftig verhaal man...nu zo goed mogelijk herstellen
Zie je is deze sport toch nog ergens goed voor ;)
Gainz komen vast wel weer :)

• #2.991
Zo heftig verhaal man...nu zo goed mogelijk herstellen
Zie je is deze sport toch nog ergens goed voor ;)
Gainz komen vast wel weer :)

Wist ook niet wat me overkwam. Kan wel zeggen dat het me niks deed maar ik heb toch echt wel een aantal manly tears weggepinkt.

Als ik met een tijdje weer groen licht krijg om vol te trainen ga ik zo'n 6 maand +15kg VVM transformatie neerzetten :D

Wist ook niet wat me overkwam. Kan wel zeggen dat het me niks deed maar ik heb toch echt wel een aantal manly tears weggepinkt.

Als ik met een tijdje weer groen licht krijg om vol te trainen ga ik zo'n 6 maand +15kg VVM transformatie neerzetten :D

Daar is niks mis mee toch, niet zo gek als je bent de pijp uitgaat....

Haha dat gaat vast goed komen :D

Jezus man, het blijft wel lekker doorgaan met jou... In ieder geval fijn dat je weer thuis bent, dat lijkt me toch wel het allerlekkerst, thuiskomen. Nu kilo's biefstuk happen voor het ijzer :eating:

Holy shit man. Ik heb heel het verhaal gemist en lees alles nu pas. Heel indrukwekkend! Ik kan mij voorstellen dat je hevige angsten hebt uitgestaand de afgelopen tijd.
Het mag duidelijk zijn dat je een onwijs sterk lichaam hebt en dat je de sport dankbaar mag zijn in dit geval! Heel veel sterkte, en op naar een formidabel herstel Danny :)!

sterkte!

Zo!
Dat is heavy!

Gelukkig waren ze er op tijd bij man.

Familie zal ook wel flink geschrokken zijn.

Sterkte ermee!

De t*ring... Heftig man! Sterkte met je revalidatie!

• #2.998
Daar is niks mis mee toch, niet zo gek als je bent de pijp uitgaat....

Haha dat gaat vast goed komen :D

Klopt! Het zet alles flink in perspectief.

Jezus man, het blijft wel lekker doorgaan met jou... In ieder geval fijn dat je weer thuis bent, dat lijkt me toch wel het allerlekkerst, thuiskomen. Nu kilo's biefstuk happen voor het ijzer :eating:

Thuiskomen na 3 weken hel in het ziekenhuis is een van de meest fijne momenten die ik ooit heb gehad :D

Holy shit man. Ik heb heel het verhaal gemist en lees alles nu pas. Heel indrukwekkend! Ik kan mij voorstellen dat je hevige angsten hebt uitgestaand de afgelopen tijd.
Het mag duidelijk zijn dat je een onwijs sterk lichaam hebt en dat je de sport dankbaar mag zijn in dit geval! Heel veel sterkte, en op naar een formidabel herstel Danny :)!

Thanks man! Het was/is ook een enorm heftige tijd. Nu op naar betere.

Dankje

Zo!
Dat is heavy!

Gelukkig waren ze er op tijd bij man.

Familie zal ook wel flink geschrokken zijn.

Sterkte ermee!

Thanks! M'n hele omgeving wist eigenlijk niet wat ons overkwam. Je loopt "gezond" het ziekenhuis in met een longontsteking en hoort een week later dat je longkanker hebt.

De t*ring... Heftig man! Sterkte met je revalidatie!

Dank je! Gaat allemaal weer goed komen :D

Epic wonde man, dan viel het bij mijn hartoperatie nog goed mee :o Je zult vast ook wel veel vocht kwijt zijn, de gains kwamen bij mij snel weer terug en ik deed het zonder ondersteuning, komt dus wel snel weer goed met je denk ik !

Heftig verhaal man! Sterkte met het herstel!

Terug
Naar boven