- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe je dan de hele dag in ziekenhuis als je daar ligt?
Verveelt je toch kapot?
haha roids zetten in de badkamer.. nice
Sterkte en als ik je zo hoor valt het allemaal mee!

Heh, dus je hebt je AAS gewoon daar staan? Spuiten/naalden ook allemaal van jezelf aanwezig? Wat zou er gebeuren als ze je nakken vraag ik me af of weten ze er gewoon van?
Al met al heel veel sterkte toegewenst!![]()
Familie en vrienden nemen allemaal rijst en kip voor je mee?![]()
heb ook gewoon een pot whey delicious hier staan naast mn omega3, zma, vit d3, vit c, vit e en superfood blends
) en hoe ik de eerste operatie uit kwam.
Zo heftig verhaal man...nu zo goed mogelijk herstellen
Zie je is deze sport toch nog ergens goed voor
Gainz komen vast wel weer![]()

Wist ook niet wat me overkwam. Kan wel zeggen dat het me niks deed maar ik heb toch echt wel een aantal manly tears weggepinkt.
Als ik met een tijdje weer groen licht krijg om vol te trainen ga ik zo'n 6 maand +15kg VVM transformatie neerzetten![]()

!Daar is niks mis mee toch, niet zo gek als je bent de pijp uitgaat....
Haha dat gaat vast goed komen![]()
Jezus man, het blijft wel lekker doorgaan met jou... In ieder geval fijn dat je weer thuis bent, dat lijkt me toch wel het allerlekkerst, thuiskomen. Nu kilo's biefstuk happen voor het ijzer![]()

Holy shit man. Ik heb heel het verhaal gemist en lees alles nu pas. Heel indrukwekkend! Ik kan mij voorstellen dat je hevige angsten hebt uitgestaand de afgelopen tijd.
Het mag duidelijk zijn dat je een onwijs sterk lichaam hebt en dat je de sport dankbaar mag zijn in dit geval! Heel veel sterkte, en op naar een formidabel herstel Danny!
Zo!
Dat is heavy!
Gelukkig waren ze er op tijd bij man.
Familie zal ook wel flink geschrokken zijn.
Sterkte ermee!
De t*ring... Heftig man! Sterkte met je revalidatie!