- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede pullday, vandaag weer helemaal 100%? lkkr ook die hoge herhaling als laatste set, bij je 1e 3 oefeningen.

Er was ook weer genoeg motivatie te zien, man man man ben volgens mij wel drie keer bijna klaargekomen![]()

Ik lag ook echt in een deuk toen dat meisje naast ons haar kont random in de lucht stak en d'r been omhoog begon te tillen![]()
In een deuk? Ik moest moeite doen d'r niet te bespringen. Had ook echt een geile stem, grr.
Ik lachte de verleiding maar gewoon weg, wat er zich in mn hoofd afspeelde wil niemand weten.

kan denk wel ongeveer weten
echt goeie asser had ze

Er was ook weer genoeg motivatie te zien, man man man ben volgens mij wel drie keer bijna klaargekomen![]()
Ik lag ook echt in een deuk toen dat meisje naast ons haar kont random in de lucht stak en d'r been omhoog begon te tillen![]()
Pics or didnt happen[emoji57]kan denk wel ongeveer weten
echt goeie asser had ze
juist

Goede beentreen weer Danny, al een aardig volume ook voor je over op singles ging.
Thanks! Was toch even nieuwsgierig hoe mij die singles af zouden gaan, niet echt gek veel moeite gelukkig.
Voor mijn gevoel heb ik alleen niks gedaan wanneer ik een single gedaan heb, dus vandaar wat extra sets.