Fitness Seller

Danny'z road to greatness

Sick Danny! Gewoon sick!

Dat dere celltech!:o

Lekker mainnnnnn! Kan niet wachten tot ik op t zelfde bodyfat sta als jij. Daarna eens flink opblazen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je staat er goed bij ecto :P

Weet niet wat het is maar voel deze hele week al beetje godmode. Zal wel zijn omdat ik van dat griepje af ben

Pull treen

Deadlift:

8x60kg
5x100kg
5x100kg
3x140kg

5x160kg
5x160kg
5x160kg
didn't even break a sweat. Veeeel te makkelijk

Seated cable rows:

15x40kg
12x60kg
12x70kg
10x80kg
10x90kg

Reverse grip pulldown:

15x40kg
12x60kg
8x70kg

DB rows:

12x20kg
12x34kg
12x46kg
10x50kg

Shrugs behind the back in smith

15x20kg
15x30kg
15x40kg

Rear delt flyes:

3x20x4kg

Preacher curl machine (single arm)

15x15kg
10x20kg
6x20kg -> 6x15kg -> 6x10kg -> 6x5kg

Rope hammer curls:

20-30 x 30kg met veel static holds enz enz

nice train die dl kan wel zwaarder next time dus:o? ceps zullen wel een flinke pomp hebben gehad na je rope curls.

nice train die dl kan wel zwaarder next time dus:o? ceps zullen wel een flinke pomp hebben gehad na je rope curls.

Weet haast zeker dat ik 3x5 wel op 190 kan maar ben laag begonnen aangezien ik al lang geen deadlifts meer vast in mijn schema heb gehad.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Trap en baard gains gemaakt :D

zl4to9.png

traps gaan harder als je baard :o. netjes maat.

Nice, flinke traps man.
En ja die deadlifts kunnen idd vast wel zwaarder.

Sicke traps hoor!

dammmmn huge traps

Damn, zo nice! Ik wil ook een bochel!:rolleyes:

Fuuaaark zie je laatste 2 pics nu pas, still mirin

Wat een beest

traps gaan harder als je baard :o. netjes maat.

Ging m'n baard maar net zo snel haha

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Nice, flinke traps man.
En ja die deadlifts kunnen idd vast wel zwaarder.

Met gemak! Maar wilde niet binnen een maand al op een plateau terecht komen.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Thanks man! Heb erg hoge aanhechtingen dus het lijkt altijd al wel iets groter

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Huuuuuge :o

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Damn, zo nice! Ik wil ook een bochel!:rolleyes:

Stoppen met cutten :D Dan lukt dat

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Fuuaaark zie je laatste 2 pics nu pas, still mirin

Goed om te horen!

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Ghehe was idd een goeie back day weer! Binnenkort ook maar een keer een leg day pakken.

Volg je al een tijdje maar je hebt echt een ziek fysiek

High rep legsssss!

Warmup:

leg extension en squats op 60kg

Een alternatieve squat challenge, nog zwaarder :D
Korte uitleg: Samen met Mikie gedaan dit, back2back sets doen met 100kg met als doel zoveel mogelijk reps te behalen binnen 15 minuten. Vooral dat back2back werd enorm zwaar omdat je totaal geen tijd heb om te herstellen. Ik heb de hele training mijn tonijn lopen herkauwen en heb in totaal zeker een kwartier op de grond gelegen.

15 minuten: 69 reps totaal. Een stuk minder dan mijn vorige squat challenge maar dat komt omdat de rust periodes nu nog veel korter waren waardoor ik niet eens op adem kon komen.

Leg extension:

15x80kg fullstack
13x80kg
12x80kg
12x80kg

Liggende leg curl:

15x20kg
15x30kg
7x30kg :o

Nog beetje kuiten gedaan op de leg press. Man wat was ik ziek :D Loooove it

Spiderwebs aan aders die door m'n broek heen zichtbaar waren, dikke like

lkkr maat 69 wel iets minder maar geen verkeerd getal, heb je nu wel opgebouwd met een gelijk aantal reps per set of iedere set zoveel het halen kon? anyway respect.

lkkr maat 69 wel iets minder maar geen verkeerd getal, heb je nu wel opgebouwd met een gelijk aantal reps per set of iedere set zoveel het halen kon? anyway respect.

Gewoon telkens tot de max. Ik weet zeker dat wanneer ik het niet back2back deed ik mijn vorige aantal (83) wel had kunnen verbeteren. Ik heb een stuk of 4 sets meer gedaan dan de vorige keer dus mijn hartslag zat constant torenhoog

Terug
Naar boven