Tieme
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 235
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel, wanneer ga je je eerste wedstrijd doen. Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar een pose waar je helemaal op staat om de verhoudingen goed te zien, want je poten zijn ook zeker niet mis.
Kerel, wanneer ga je je eerste wedstrijd doen. Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar een pose waar je helemaal op staat om de verhoudingen goed te zien, want je poten zijn ook zeker niet mis.
Wat Beastmode zegt klopt. Ik heb geen wedstrijdambities omdat ik nooit tevreden genoeg zal zijn om het podium oid op te gaan.
Verder kan ik door m'n huidige blessure geen bodybuilding poses meer doen omdat dat alles scheef trekt.
why zonde? trainen doe je toch voor jezelf? waarom zou je t podium op gaan als je daar geen.voldoening uit haalt?De meeste bb'ers zijn hier nooit tevreden. Als je kijkt hoe je gegroeid bent sinds de dbb contest. Zonde om niet het podium op te gaan imo
why zonde? trainen doe je toch voor jezelf? waarom zou je t podium op gaan als je daar geen.voldoening uit haalt?
wel met je eens dat dannyz podiumwaardig is. was ie op de flex al als toeschouwer, had er zo tussen kunnen staan [emoji39]

Het is nooit genoeg!

Het is nooit genoeg!
Maar meestal kun je jezelf wel enigsinds op waarde schatten?
Heren en dames, ik heb tips nodig!
Ik krijg momenteel niet genoeg kcal binnen door alleen clean te eten. Ik wil dus wat dingetjes toevoegen die wat minder clean zijn om toch aan mijn kcal te komen. Geen zuivel want daar kan ik niet zo goed tegen

omdat je zo'n flinke hoeveelheid moet kanen?
of is er een andere reden.
en tjsa kan wel weer beginnen over die spinnenwebben maar dat is ook zo saai
al is speechless zijn nog saaier

Eet voor het trainen een snickers of pop tart ofzo. Easy calories.

dan kom je weer bij die idote overtreffende trap zoals formiweldig enzo...
je VP lijkt nog steeds verder te zakken.
De eetlust van een tienjarig meisje?
Hoe ziet je eetschema er nu dan uit? In de zin van hoe verdeel je je maaltijden etc.
nja hoor mij kletsen over hoe je makkelijk veel kcal binnen krijgt
wat hier hielp:
een shake (1200 kcal)
met kwark, melk, fruit, banaan, avocado, ei (vers!), olie, whey