MuscleMeat

Danny'z road to greatness

Pure chocolade en winegums. De 1 voor de training en de andere erna, easy, lekkere kcal en beter dan je denkt

Kerel, wanneer ga je je eerste wedstrijd doen. Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar een pose waar je helemaal op staat om de verhoudingen goed te zien, want je poten zijn ook zeker niet mis.

Kerel, wanneer ga je je eerste wedstrijd doen. Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar een pose waar je helemaal op staat om de verhoudingen goed te zien, want je poten zijn ook zeker niet mis.

meneer vindt zichzelf niet goed genoeg.......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.644

meneer vindt zichzelf niet goed genoeg.......

Wat Beastmode zegt klopt. Ik heb geen wedstrijdambities omdat ik nooit tevreden genoeg zal zijn om het podium oid op te gaan.

Verder kan ik door m'n huidige blessure geen bodybuilding poses meer doen omdat dat alles scheef trekt.

Wat Beastmode zegt klopt. Ik heb geen wedstrijdambities omdat ik nooit tevreden genoeg zal zijn om het podium oid op te gaan.

Verder kan ik door m'n huidige blessure geen bodybuilding poses meer doen omdat dat alles scheef trekt.

De meeste bb'ers zijn hier nooit tevreden. Als je kijkt hoe je gegroeid bent sinds de dbb contest. Zonde om niet het podium op te gaan imo

De meeste bb'ers zijn hier nooit tevreden. Als je kijkt hoe je gegroeid bent sinds de dbb contest. Zonde om niet het podium op te gaan imo
why zonde? trainen doe je toch voor jezelf? waarom zou je t podium op gaan als je daar geen.voldoening uit haalt?

wel met je eens dat dannyz podiumwaardig is. was ie op de flex al als toeschouwer, had er zo tussen kunnen staan [emoji39]

why zonde? trainen doe je toch voor jezelf? waarom zou je t podium op gaan als je daar geen.voldoening uit haalt?

wel met je eens dat dannyz podiumwaardig is. was ie op de flex al als toeschouwer, had er zo tussen kunnen staan [emoji39]

Dat klopt helemaal ja:)
Ik zie alleen zo'n fysiek die in mijn ogen erg podiumwaardig is en ik vind het dat zonde dat hij de ambitie niet heeft omdat hij niet tevreden is over zijn fysiek:eek:

• #1.649
bigorexia

Heren en dames, ik heb tips nodig!

Ik krijg momenteel niet genoeg kcal binnen door alleen clean te eten. Ik wil dus wat dingetjes toevoegen die wat minder clean zijn om toch aan mijn kcal te komen. Geen zuivel want daar kan ik niet zo goed tegen

omdat je zo'n flinke hoeveelheid moet kanen?
of is er een andere reden.

en tjsa kan wel weer beginnen over die spinnenwebben maar dat is ook zo saai
al is speechless zijn nog saaier ;)

Eet voor het trainen een snickers of pop tart ofzo. Easy calories.

• #1.654
omdat je zo'n flinke hoeveelheid moet kanen?
of is er een andere reden.

en tjsa kan wel weer beginnen over die spinnenwebben maar dat is ook zo saai
al is speechless zijn nog saaier ;)

Combinatie van vooral. Mijn doel is 4500 kcal clean per dag maar met de eetlust van een 10 jarig meisje is dat een hele opgave. Lig eigenlijk elke dag misselijk in bed 's avonds omdat ik zo vol zit.

Speechless zijn is inderdaad ook niks, laat de webjes maar komen :o

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Eet voor het trainen een snickers of pop tart ofzo. Easy calories.

Zo ga ik het wsl ook doen, een kleine high cal cheat voor of na het trainen. Rest van de dag gewoon mijn usual bro food dieet met wat toegevoegde nootjes voor meer easy calories :D

dan kom je weer bij die idote overtreffende trap zoals formiweldig enzo...
je VP lijkt nog steeds verder te zakken.

De eetlust van een tienjarig meisje?
Hoe ziet je eetschema er nu dan uit? In de zin van hoe verdeel je je maaltijden etc.

• #1.656
dan kom je weer bij die idote overtreffende trap zoals formiweldig enzo...
je VP lijkt nog steeds verder te zakken.

De eetlust van een tienjarig meisje?
Hoe ziet je eetschema er nu dan uit? In de zin van hoe verdeel je je maaltijden etc.

Ik lijk inderdaad nog steeds droger te worden. Zal mezelf eens wegen een dezer dagen.

Een vast eetschema heb ik niet. Meestal ziet het er zo ongeveer uit: (Hoeveelheden verschilt afhankelijk van eetlust)

7:00
Havermout
Whey

8:00 - 11:00
Telkens een slokje whey op m'n werk aangezien ik geen pauze's heb en officieel niet mag eten op de werkplek.

12:00
Eieren
Rijst

14:00
Vlees
Rijst

16:00
Havermout
Whey

18:00 - 20:00
Pre, intra en post workout

21:00
Rijst
Vlees

23:00
Nootjes
Kwark

nja hoor mij kletsen over hoe je makkelijk veel kcal binnen krijgt :rolleyes:
wat hier hielp:
een shake (1200 kcal)
met kwark, melk, fruit, banaan, avocado, ei (vers!), olie, whey

• #1.658
nja hoor mij kletsen over hoe je makkelijk veel kcal binnen krijgt :rolleyes:
wat hier hielp:
een shake (1200 kcal)
met kwark, melk, fruit, banaan, avocado, ei (vers!), olie, whey

Thanks voor de tip! Je brengt me ineens op een wonderschoon idee.

Vloeibare ei eiwitten of vloeibare hele eieren (gepasteuriseerd) mengen met ev wat fruit, olie en whey.

Prima meal dan

ik ben echt jaloers op jou dat 4500kcal per dag kan eten en nog zo droog bent:)

Paar eetlepels pindakaas tikt ook wel aardig aan

Terug
Naar boven