JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha oke.
Het tweede filmpje begint niet echt tactisch, (60% gelooft in aliens blabla, als dit artefact echt is, dan...), maar wordt na de 2e minuut wel heel interessant.

Gert Korthof over een artikel in Science over moslimlanden en de evolutietheorie:
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zie ook:
http://ionian-enchantment.blogspot.com/2008/12/islamic-creationism.html

.Kan me het zeker voorstellen, maar dat maakt het niet minder lachwekkend. 30% van de bevolking nota bene. Die lui zouden toch tijd zat moeten hebben om over zulke elementaire zaken na te denken.
Overigens is de educatie van evolutietheorie natuurlijk een belangrijk punt. Maar ook in de westerse wereld denkt iedereen die een gesimplificeerd plaatje heeft gezien wat de evolutietheorie inhoudt en laat zich kennelijk alleen daardoor al overtuigen...
BuilderB, redenen zat om er actief tegenin te komen.
Zoals het eindwoord uit de reportage: dit ondermijnt de steunpilaren vn onze samenleving!
Het volgende is politiek en religie..
Zeker, zeker, ik begrijp je punt. Wat ik bedoel is dat bij een face to face confrontatie religie een aantal flinke troefkaarten in de hand heeft.
Mijn vraag is dus wat de beste actie om er tegenin te komen is. Zijn we een stormram, of een Trojaans paard, om het even zo te stellen?

En nog steeds is er geen enkel persoon geweest die heeft kunnen bewijzen dat de evolutietheorie de juiste is.
Gezien steeds meer wetenschappers kennelijk in meerdere demensies zijn gaan geloven met hun achterlijke stringtheorie zou het me niets verbazen als over 10 jaar de claim op tafel ligt dat de mens is voortgekomen uit de aars van een komeet.![]()
Kennelijk heb je mijn punt gemist.het 'bevruchten' van de palneten/aarde is 'plausibel', wat is je punt?
Dit kan ook in een evolutiemodel passen.. Enkele bacteriën die een ruimtetrip overleven na een impact van bvb een meteoor op de rug van enkele brokstukken die de ruimte in smlingeren en dan x tijd later op een 'andere' zelfde type van leven, levensvatbare planeet terug inslaan..
Ik vraag ten alle tijden om bewijzen Eric van beide zijden, had nu toch wel verwacht dat jij dat ten minste door had...

Ik vraag ten alle tijden om bewijzen Eric van beide zijden, had nu toch wel verwacht dat jij dat ten minste door had...![]()