Kennelijk heb je mijn punt gemist.
Dan maar even doorbreien op de claim die jij nu maakt. Leg mij dan even uit hoe is het eerste leven ontstaan op die meteoor/planet of wat dan ook. Geen enkele theorië inclusief de evolutieleer kan de vorming van de eerste aminoketens verklaren.
als in nog niet.. we weten nog lang niet 'alles' ... en evolutie is dat niet maar eerder biochemie..
Toch een mooie wijze om je theorie aan de man te brengen. De theorie is juist tot het tegendeel bewezen is.
tegendeel
Mijn nieuwe theorie is dat de mens is voortgekomen uit de uitwerpselen van koeien welke de ware Goden van de oudheid waren. Dit alles is gebeurd in een tijd zo lang geleden dat er geen fysieke bewijzen meer voor zijn. En mijn theorie klopt tot het moment dat iemand mij kan bewijzen dat het niet zo is.
als het voor jou werkt OK, alleen zal je er onder hoogste waarschijnlijkheid nooit bewijs voor vinden en moet je het dan maar 'blind' geloven. Hopelijk zeggen die koeien je niet dat je bepaalde dagen ter ere van hun rare rituelen moet uitvoeren en dat je volgens hun 'leer' moet leven etc...
Ik vraag ten alle tijden om bewijzen Eric van beide zijden, had nu toch wel verwacht dat jij dat ten minste door had...