AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Stemmen niet meer mogelijk.

Wow, iemand op het laatste moment besloten om een 1 te geven?:P 9.13 naar 9.06 in 1 min.

Wow, iemand op het laatste moment besloten om een 1 te geven?:P 9.13 naar 9.06 in 1 min.

Als dat zo is zal T dat nog wel zien. Slaat inderdaad nergens op. In mijn ogen ben jij trouwens de overall winnaar. Met die lengte die massa opbouwen en dan op 5% komen, respect.

Als dat zo is zal T dat nog wel zien. Slaat inderdaad nergens op. In mijn ogen ben jij trouwens de overall winnaar. Met die lengte die massa opbouwen en dan op 5% komen, respect.

Thx man, dat waardeer ik.
Maar als Mark uiteindelijk een hoger punt heeft, dan is hij de winnaar, maar er is idd iets 'mis' gegaan de laatste minuut lol.

Zowel Determination als markrot hebben elk 2x een één gekregen. De tweede één voor Determination kwam in de laatste minuut.

Prodent strikes again!

Zal ik morgen nakijken.

Oh oke dan. Wordt er verder niet gekeken naar bijvoorbeeld 2'en?
Sorry voor het wantrouwen maar ik had die laatste verschuiving ineens niet verwacht.. :P

Anyway, het ziet er op het moment naar uit dat Mark gewonnen heeft. Congrats gast. ;)

Heujj gewonnen :D
Niet heel veel tijd om te kijken of reageren nu, moet zo wat eiwitten analyseren in het lab ;)

Gefeliciteerd mannen!:thumbs:

Beetje een vreemde wedstrijd. Zeker als je 1tjes kan geven en zo het gemiddelde drastische kunt laten zakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven