- Waardering
- 591
Alhoewel jij der ook zeker keihard bij staat. Markrot of jij die wint, tis me om t even. Zal jullie zo even allebei beoordelen.
Ah beide 10 zie ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alhoewel jij der ook zeker keihard bij staat. Markrot of jij die wint, tis me om t even. Zal jullie zo even allebei beoordelen.

van 8.88 naar 8.76 in twee minuten tijd op de laatste contestdag, de 4e plaatser (die me al compleeeeet per ongeluk een 1 gaf twee dagen geleden, buiten de 9 voor zichzelf - en maar pmmen dat hij het ging rechttrekken) blijft netjes gelijk met zn punten, nee ik trek geen conclusies hoor, echt niet![]()
ik kan het natuurlijk niet bewijzen, maar misselijk word ik er wel van
Misschien gewoon de top 6 (omdat iedereen het ook altijd heeft over de top 6 op de Mr. O) checken op eerlijkheid cijfers? Geen disrespect voor de andere deelnemers maar verschuivingen in deze ranks zou meer invloed hebben op de uitkomst.
maar ben zeker blij met me gedeelde 8e plek met joertjuh alle 2 een 7.70 had ik zulke cijfers maar op school gehaald vroegah xDMaat, nu moet je wel ophouden he. Ik gaf toen al aan dat dat geen bewuste actie is geweest (ik zat op mijn mobiele telefoon, ik weet niet of jij dan cijfers kan geven? Ik niet in ieder geval) en zoals in PM aangegeven heb ik dat netjes opgelost. Gelukkig was dat makkelijk gedaan na de aanpassing namens Big T met de Clear my rating -knop. Wat er nu gebeurd qua scores heb ik niets mee te maken. Of de laatste schommeling eerlijk is kan Big T checken, het lijkt me niet dat een paar honderd cijfertjes doorlopen teveel moeite is. Als je nog vragen of beschuldigingen hebt dan hoor ik dat graag.

hmm laat ik nou net weer niet bij die top 6 zitten natuurlijkmaar ben zeker blij met me gedeelde 8e plek met joertjuh alle 2 een 7.70 had ik zulke cijfers maar op school gehaald vroegah xD

Je hoeft mijn reactie geen onzin te noemen markrot. Ik denk dat ik iets beter op de hoogte ben van wat er achter de schermen gebeurd. Je kan zo vaak de score checken als je wilt, het zegt niets over hoeveel en welke scores er gegeven zijn. Maar het zou je sieren als je net als de anderen gewoon de score aanvaard zoals die is, 1 of geen 1. Dat de wedstrijd dit jaar spannender is, is alleen maar leuk voor de leden, maar ik snap dat het voor jullie nagelbijten is.Onzin. Je kunt duidelijk zien dat nu weer alles stil ligt.
En dan zou je ook (wat) verschil zien bij de andere deelnemers.
Vorig jaar trok die mail ook niet echt aan btw.
Ik weet dit want ik check die scores elke 5 min like a nerd
Het mag wel duidelijk wezen dat sommige mensen niet kunnen omgaan met de verantwoordelijkheid van anoniem stemmen.
Je hoeft mijn reactie geen onzin te noemen markrot. Ik denk dat ik iets beter op de hoogte ben van wat er achter de schermen gebeurd. Je kan zo vaak de score checken als je wilt, het zegt niets over hoeveel en welke scores er gegeven zijn. Maar het zou je sieren als je net als de anderen gewoon de score aanvaard zoals die is, 1 of geen 1. Dat de wedstrijd dit jaar spannender is, is alleen maar leuk voor de leden, maar ik snap dat het voor jullie nagelbijten is.
vind je het vreemd dat ik het wat bizar vind om van minuut 1 op 8.88 naar 8.76 te gaan, neen toch?
maar goed, ik moet me hier niet druk om maken, dit wisten we bij inschrijving, met geen verwijten naar de organisatoren natuurlijk.
ik zal al mn beschuldigingen terug trekken als je me een lieve reactie schrijft in mn fotos!![]()

Ja ik ben wel vervelend, dat besef ik. En het is lullig voor jou dat die gallerij nu zo lastig is geworden. Daar kun je ook niks aan doen. Maar die schommeling zo op het eind is niet zuiver, en volgens mij ben ik niet de enige die dit opmerkt...
Duizenden leden hebben vandaag tegelijk een mail gehad op enkele minuten tijd.

In elk geval zijn het allemaal leden met meer dan 50 posts en die langer dan een maand geregistreerd zijn. Dat is 5,25% van het totaal aantal leden, en dit zijn dus de meest actieve leden. Er zitten geen trolls tussen of kloontjes die op het laatste moment erbij gekomen zijn om te manipuleren.

In elk geval zijn het allemaal leden met meer dan 50 posts en die langer dan een maand geregistreerd zijn. Dat is 5,25% van het totaal aantal leden, en dit zijn dus de meest actieve leden. Er zitten geen trolls tussen of kloontjes die op het laatste moment erbij gekomen zijn om te manipuleren.
Inderdaad, dus is gewoon beste om er vrede mee te hebben
Gewoon accepteren dat het gaat zoals het gaat en net wat T ook al zei er zijn nu gewoon nog een hele hoop stemmers bij gekomen. Als ik nu zelf in de gallerij kijk zijn er ook ineens een stuk meer kijkers dan voorheen... Natuurlijk is het vervelend als iemand je een 1 geeft, maar ook dat hoort erbij en is niet anders met dit systeem. Verwacht sowieso niet dat die invloed zo groot is dat de top 3 in gevaar komt / is gekomen. Natuurlijk is het jammer als je 5e stond en nu 6e, maar uiteindelijk is iedereen onderhevig aan het systeem. Dus levert het net zoveel voordelen als nadelen op voor iedereen naar mijn mening...