XXL Nutrition

WEDSTRIJD DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan je eigen score toch niet meer aanpassen?

En waarom staat niet gewoon aangegeven hoeveel stemmen er zijn uitgebracht? De hoeveelheid reacties is erg gering. Als er dan misschien 50 stemmen zijn uitgebracht, tja dan zak je snel met paar tienden van een punt.

Moet zeggen dat ik het tot nu toe trouwens wel eens ben met hoe het er voor staat. Cijfer zelf zegt niet zo veel, gaat vooral om de rangorde imo. Zo heb ik iig wel beoordeelde (beste een 10, slechtste een 3, en daar tussen proberen te rangschikken).

is wel epic spannend nu nummer 1 en 2 staan gelijk 3 en 4 staan gelijk 6 en 7 schelen 1 tiende net als de nummers 8 en 9

komop jongens, ik heb nog enkele eentjes nodig hoor :D

Geen dank, ik vind t jammer dat je punt omlaag gaat maar toch. Je fysiek is top, maar iets meer hardheid had een 9-10 geweest. (Sowieso al een heleboel respect voor jullie allen, ben zelf sinds mijn 14e niet meer op een erg laag vp geweest en dan begin ik over hardheid:roflol:)

Spannend tot het eind dit jaar zeg!:D

Vanmiddag 5e, nu biiijjjna 7e, op de laatste dag. Manly tears are shed

• Topic Starter Topic Starter
Skatermarvin3 heb ik al eerder vandaag op 5e plaats gezien hoor, gisteren ook al. Ik wist niet eens dat hij soms lager heeft gestaan. Wel de eerste keer dat het zo spannend is, tot op het einde.

Markot mag van mij winnen. Jammer dat Max. zo word ondergewaardeerd idd , die gast heeft een bazen fysiek.

Klein anderhalf uurtje nog.

QgzUkIS.jpg

Done..

Poosje niet gekeken, kan niet op tel checken :s
sta ik er goed vooor? :d

9,14 voor markrot, 9,15 voor determination

DOnt let me die my bro's.

Echt spannend dit! Succes heren met het wachten en de zenuwen :p

En weer gelijke score tussen 1 en 2...

Status