Fitness Seller

DBB GAME: een nieuw begin

Ik zal er weer niet bijzijn wegens de redenen die ik in het spel van Tremendes al gaf (is dat spel nu al afgelopen?) + dat ik dit weekend en de 2 dagen erna helaas mijn verjaardag moet vieren in Athene :(

Trem bleek de troll te zijn en had elke speler dood geschoten en geband, game over

In.

Vanaf heden trap ik dan ook mijn campagne voor de burgemeester positie af. Iedereen zal onder mijn beleid dubbel gains ontvangen en 20% meer kunnen benchen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aan allen die gekomen zijn om te stemmen voor mij: proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn: .... ook proficiat!

In natuurlijk.

Kan wel alleen op mijn werk spelen. Maar dat zal best genoeg zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Inschrijving gesloten bij deze
Zal de rolverdeling maken en pmen en dan het openingsverhaal neerpennen voor de stemronde van vanavond voor de burgemeesterverkiezing

oei ik heb late dienst dus dat wordt geen burgemeester voor ronnie denk ik

In.

Vanaf heden trap ik dan ook mijn campagne voor de burgemeester positie af. Iedereen zal onder mijn beleid dubbel gains ontvangen en 20% meer kunnen benchen.

Aan allen die gekomen zijn om te stemmen voor mij: proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn: .... ook proficiat!

Natuurlijk..

Het lijkt wel politiek Brussel.. Dingen beloven die je niet waar kunt maken :rolleyes:

Ik zeg stem tegen bureaucratie! Stem Pun! :engel:

Jeetje, dat is snel. Leuk!

Nou.. Jullie begrijpen allemaal natuurlijk dat ik van grote waarde ben voor dit zeer pittoreske dorpje. Zeker gezien de size van mijn "biceps".

Ik zal jullie beschermen tegen het kwaad zodat het goede mag zegevieren.

Vote HillR, and all your troubles will be gone!

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Natuurlijk..

Het lijkt wel politiek Brussel.. Dingen beloven die je niet waar kunt maken :rolleyes:

Ik zeg stem tegen bureaucratie! Stem Pun! :engel:

Wat is deze? Jij zou votes voor mij moeten regelen.. :rolleyes:

Jeetje, dat is snel. Leuk!

Nou.. Jullie begrijpen allemaal natuurlijk dat ik van grote waarde ben voor dit zeer pittoreske dorpje. Zeker gezien de size van mijn "biceps".

Ik zal jullie beschermen tegen het kwaad zodat het goede mag zegevieren.

Vote HillR, and all your troubles will be gone!

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Wat is deze? Jij zou votes voor mij moeten regelen.. :rolleyes:

:haha:

Dacht dat jij op mij zou stemmen :o

Stem LeonM als burgervader, omdat het kan.

ik stem alvast voor sanca als burgemeester

Ik heb nog geen speeches gehoord/gelezen van degene die zich als kandidaat op willen stellen voor de functie 'burgemeester'.

Dus laat ze maar komen. :o

Met vriendelijke groet,

Pietje

inb4 wereld vrede

Lekker lootjes aant trekken 130 kg mosselbeer miauw?

Ik heb nog geen speeches gehoord/gelezen van degene die zich als kandidaat op willen stellen voor de functie 'burgemeester'.

Dus laat ze maar komen. :o

Met vriendelijke groet,

Pietje

inb4 wereld vrede

Piet? de sint is nog geeneens in het land joh

vooruit:
Ik ben de beste burgermoeder
vind je dat niet, ben je echt een loeder

ik neem jullie allen in bescherming
tenslotte zijn jullie allen mijn lieveling

dus stem, stem, stem op mij
en ik zorg voor de lekkerste lekkernij

een echte vlaai uit landgraaf is wat het hem doet
die zorgt ervoor dat je wel op mij stemmen moet!

sanca for president

Me voor Burgemeester, omdat! :D

Terug
Naar boven