MuscleMeat

DBB GAME: een nieuw begin

Tremendes

heeft geen motivering nodig dacht ik

Slijmbal

Voormalig burgemeester van modsbroek meld zich aan. Ik heb ervaring en neem genoegen met een salaris van om en nabij de balkenende norm. Zoals gezegd..ervaren maar zeker ook corrupt, inhalig en slecht in het structureel handhaven van beleid. Kortom..een waardig burgervader. Mocht ik het niet worden dan HillR maar. Als argumentatie voer ik aan dat als ik deze game eindelijk eens in haar geraak, ik toch ook een beetje burgemeester ben voor dat moment.

Het bestuur van modsbroek is al jarenlang corrupt en amper onpartijg. Stem daarom voor de zekere ervaring die de burgers altijd goed heeft bijgestaan. Naar analogie met de president van Uruguay schenk ik trouwens 90% van mijn loon terug aan de burgers.

Een burgemeester met een avatar van een of andere slechte tekenfilm kun je toch nooit serieus nemen :o

Voormalig burgemeester van modsbroek meld zich aan. Ik heb ervaring en neem genoegen met een salaris van om en nabij de balkenende norm.
Zoals gezegd..ervaren maar zeker ook corrupt, inhalig en slecht in het structureel handhaven van beleid. Kortom..een waardig burgervader.
Mocht ik het niet worden dan HillR maar. Als argumentatie voer ik aan dat als ik deze game eindelijk eens in haar geraak, ik toch ook een beetje burgemeester ben voor dat moment.

Goede keus. Iemand die verstand van zaken heeft. Dat mag ik wel.

Tremendes

heeft geen motivering nodig dacht ik

Hey, heb jij niet nog iets goed te maken???? :eyebrow:

Enige waar ik om care is de hoeveelheid karma ik krijg van mijn burgemeester :)

Erg lastige keuze:
Een corrupte moderator, die niet te vertrouwen is.
Een klein wijffie met enorme biceps,
Iemand waarvan ik alleen weet dat hij DBZ-fan is, waar ik zelf ook enorm fan van was.

De crossfittende dame valt sowieso af omdat Crossfit.

Mijn stem gaat naar Wauter omdat DBZ, en ik wel 5 cm op mijn bicaps kan gebruiken.

Steensteen stemt Steensteen

groet steensteen

Een burgemeester moet niet gebaseerd zijn op wie het meeste karma uitdeelt!

Steensteen stemt Steensteen

Terug
Naar boven