- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voormalig burgemeester van modsbroek meld zich aan. Ik heb ervaring en neem genoegen met een salaris van om en nabij de balkenende norm. Zoals gezegd..ervaren maar zeker ook corrupt, inhalig en slecht in het structureel handhaven van beleid. Kortom..een waardig burgervader. Mocht ik het niet worden dan HillR maar. Als argumentatie voer ik aan dat als ik deze game eindelijk eens in haar geraak, ik toch ook een beetje burgemeester ben voor dat moment.
Voormalig burgemeester van modsbroek meld zich aan. Ik heb ervaring en neem genoegen met een salaris van om en nabij de balkenende norm.
Zoals gezegd..ervaren maar zeker ook corrupt, inhalig en slecht in het structureel handhaven van beleid. Kortom..een waardig burgervader.
Mocht ik het niet worden dan HillR maar. Als argumentatie voer ik aan dat als ik deze game eindelijk eens in haar geraak, ik toch ook een beetje burgemeester ben voor dat moment.
? 
Een burgemeester met een avatar van een of andere slechte tekenfilm kun je toch nooit serieus nemen![]()
Ik veroordeel niemand op zijn voorkeuren of interesses, vrijheid van denken en geloven is een belangrijk programmapunt voor mij.

Ik stem op HillR om onze burgermeesteres te worden..
Ik stem Hillr for president.
Gewoon om de biceps.
Is vast een teken dat ze goed pikken kan trekken.![]()

Enige waar ik om care is de hoeveelheid karma ik krijg van mijn burgemeester![]()

Ik zal vanaf heden weer rijkelijk met karma rondstrooien![]()