XXL Nutrition

DBB invloed op jullie fysiek

ronse

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m76
Massa
76kg
wat ik mij afvroeg, zouden jullie zonder DBB op hetzelfde fysieke niveau staan als nu?:cool:

ik zou er in ieder geval langer over gedaan hebben om mijn resultaten van nu te behalen door te weinig kennis kwa voeding, trainingschema's, motivatie,... jullie?:)

DBB heeft mij vooral in het begin enorm veel geholpen. Nu leer ik eigenlijk niks meer bij en zit ik hier voor de fun.

Zonder DBB was ik al een paar keer Mr. o geworden

Nope.

Zonder DBB woog ik nog 60kg.

Zonder Dbb trainde ik nog altijd zonder rack, vrat ik als een ecto, had ik nooit geposed als BB-model $/, dacht ik dat voetbal een sport was en was ik nooit met strongman in aanraking gekomen

Heeft mij iniedergeval veel geholpen...

5 a 6 jaar geleden heb ik hier geleerd wat voeding voor een BB-er kan betekenen. De laatste tijd ben ik hier vooral voor de motivatie en natuurlijk de testosteron verhogende afbeeldingen die her en der rondzwerven op dit board.

DBB (dus ervaring delen) is altijd zinvol....dus ja.

Ik trainde jaren zonder iets van voeding af te weten tot ik DBB leerde kennen. Ik at gewoon 3x/dag veel. Zonde eigenlijk.

DBB heeft mij alles bijgebracht op vlak van voeding, trainen en discipline. :) Dus neen, zonder DBB zou ik niks van voeding of trainen afweten.

Same here.

Hier alles geleerd ivm met voeding, training,...

Nu hier voor de fun en vooral de motivatie.

:bow2: DBB :bow2:

Ik ben nu zeer onzeker over mijn hoofd omdat iedereen op dit forum mij op frankenstein vind lijken :(

Jep, heb hier zeker veel bijgeleerd. Er zou wat meer trainingsspecifieke info mogen zijn de laatste, maar als je alle logs leest haal je daar wel best veel info en inspiratie uit.

Zonder de site was ik niet wat ik nu ben.

Heb alles wat ik weet over BB van DBB.

Zeker. Vooral in het begin heeft DBB mij veel geholpen, nu help ik DBB :).

Vooral kwa voeding veel geleerd

Jeps.
Als het niet zo zou zijn was ik hier ook nooit meer

Volgens mij is dit ook het grootste, meest gebruikte bb forum van nl/be

Terug
Naar boven