AndroidHealthClinic

DBB invloed op jullie fysiek

is een goed forum met toch veel goede info

wat ik mij afvroeg, zouden jullie zonder DBB op hetzelfde fysieke niveau staan als nu?:cool:

ik zou er in ieder geval langer over gedaan hebben om mijn resultaten van nu te behalen door te weinig kennis kwa voeding, trainingschema's, motivatie,... jullie?:)

Dit moet toch wel de domste vraag zijn anno 2008. Als ik geen bodybuilder was dan zou ik er nog steeds uitzien als de pathetic ecto van 2 jaar geleden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zonder DBB geloofde ik nog steeds in binnenkant borst. :roflol:

Alles wat ik weet over bb heb ik van dbb, dus dbb speelt een grote rol in de vorming van mijn fysiek:D.

• Topic Starter Topic Starter
Dit moet toch wel de domste vraag zijn anno 2008. Als ik geen bodybuilder was dan zou ik er nog steeds uitzien als de pathetic ecto van 2 jaar geleden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerder een dom antwoord van jou:rolleyes: mn vraag was toch niet of je zonder BB hetzelfde fysiek bereikt zou hebben ik zei zonder DBB, wanker.

Absoluut niet, ik trainde al toen bestond internet nog geeneens, het meeste heb ik geleerd van (wedstrijd)bodybuilders.

Op dit forum kijk ik ook goed wie er adviezen geeft mbt Bodybuilding en voeding er zitten zeker mensen met verstand van zaken tussen waar je nog een hoop van kan opsteken.

Maar ik lees ook weleens copy paste teksten ws van mensen die interessant willen overkomen door de kennis van de oorspronkelijke auteur hier op het forum neer te schrijven.

zonder dit forum had ik geen muisarm en zere reet gehad.

jk. heb veel geleerd hier. zowel voeding als training.

ik trainde al voordat DBB bestond, maar heb er veel geleerd!
:thumbs:

zonder dbb zou ik nu een vredelievend persoon zijn :)

maar sinds ik hier rondneus/lees heb ik elk weekend ruzie met marrokanen, neem ik ipv alcohol weekelijks een grammetje testo en heb ik schijt aan alles wat om me heen gebeurt.. Ben een kluizenaar geworden, denk de hele dag alleen maar aan eten eten eten en trainen!

veel geleerd over voeding, en training
leer nog altijd bij, dus ja heeft invloed op men fysiek.

Zonder DBB vroeg ik me nog steeds af waarom ik niet groeide: ik deed toch elke avond curls met 6 kg dumbbells en ik at toch 3 boterhammen per dag met s'avonds een flinke prak.

DBB = licht laten zien mbt. trainen en voeding.
DBB = main information source voor mij :)

Zonder DBB Zou ik:
- nog steeds spier-loos zijn
- nog steeds slecht eten
- geloofde ook ik nog steeds in binnenkant borst (yush)
- zou ik denken dat ik "groot" was, terwijl ik 190 bij wss 60kg zou zijn
- steeds het zelfde trainingsschema hanteren
- als maar te veel sets/reps doen.

kortom: waar zou ik zijn zonder dbb? NERGENS! :D

zonder dbb zou ik:
- nog steeds spier-loos zijn
- nog steeds slecht eten
- geloofde ook ik nog steeds in binnenkant borst (yush)
- zou ik denken dat ik "groot" was, terwijl ik 190 bij wss 60kg zou zijn
- steeds het zelfde trainingsschema hanteren
- als maar te veel sets/reps doen.

Kortom: Waar zou ik zijn zonder dbb? Nergens! :d

+1

Terug
Naar boven