Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat ik mij afvroeg, zouden jullie zonder DBB op hetzelfde fysieke niveau staan als nu?
ik zou er in ieder geval langer over gedaan hebben om mijn resultaten van nu te behalen door te weinig kennis kwa voeding, trainingschema's, motivatie,... jullie?![]()
Jeps.
Als het niet zo zou zijn was ik hier ook nooit meer
Volgens mij is dit ook het grootste, meest gebruikte bb forum van nl/be

Dit moet toch wel de domste vraag zijn anno 2008. Als ik geen bodybuilder was dan zou ik er nog steeds uitzien als de pathetic ecto van 2 jaar geleden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mn vraag was toch niet of je zonder BB hetzelfde fysiek bereikt zou hebben ik zei zonder DBB, wanker.Zonder DBB geloofde ik nog steeds in binnenkant borst.![]()
Gelukkig vindt me moeder nog steeds dat ik een symetrisch fotomodellengezicht heb.

Met geloof ik er ook in.Iets wat groeit kun je trainen anders groeit het ook niet.

Ik heb zeker veel geleerd, en ik ben blij dat ik mijn kennis met anderen heb kunnen delen.
Ik doel dan met name op dit topic; http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/wie-bodybuilders-slik-weleens-pilletje-13750/

zonder dbb zou ik:
- nog steeds spier-loos zijn
- nog steeds slecht eten
- geloofde ook ik nog steeds in binnenkant borst (yush)
- zou ik denken dat ik "groot" was, terwijl ik 190 bij wss 60kg zou zijn
- steeds het zelfde trainingsschema hanteren
- als maar te veel sets/reps doen.
Kortom: Waar zou ik zijn zonder dbb? Nergens! :d