Hudge
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem dingen ook niet klakkeloos over.. ik probeer het en oordeel zelf. vaak zit er wel een kern van waarheid inof wordt ik op gang geholpen.
tegenwoordig snap ik het wel een beetje![]()

Ik ben blij met de reacties en wat het voedingsadvies betreft vind ik dat goed meevallen hier. Kreten als "vreten" horen nu eenmaal erbij. Tenslotte is dat de meest gemaakte fout: te weinig eten. Niet zo vreemd dus. Maar nogmaals, ik ben vrij tevreden over het voedingsadvies. Natuurlijk heb je op een open forum als DBB altijd leden die meer flauwekul verkopen dan wat anders. Het zijn trouwens precies dezelfde personen die altijd lopen te zeuren dat het gras elders groener is, maar dan zelf wat bijdragen doen ze niet. Ik zal maar geen namen noemen, we kennen ze allemaal wel denk ik.

Ik vind persoonlijk dat het voeding advies wel wat beter kan. Er word mamelijk te weinig
naar het persoon zelf gekeken wat betreft stofwisseling en cals behoefde.
Om een voorbeeld te noemen is het altijd meer meer meer eten. Maar als je dan zegt van ik ben minder nodig dan is dat niet zo volgens veel hier op dbb. En dan zeg je dat je minder nodig bent omdat jij je lichaam kent, klopt het niet volgens veel.