XXL Nutrition

DBB invloed op jullie fysiek

Ik zit hier meerendeel voor de fun trainde al voor ik hier kwam, wel veel geleerd over de diverse AAS. Maar het meerendeel qua voeding en AAS advies win ik in bij een vriend die overigens ook lid is op DBB.

DBB heeft me veel geholpen met voeding en schema's

dbb heeft mij zeker goed op weg geholpen en heeft mij deels gemaakt tot wie ik ben, qua fysiek en know how :)

dus een dikke ja.

dbb is echt super lachen, en inderdaad ik heb wel wat dingen geleerd.

Al het advies wat ik krijg neem ik natuurlijk niet te serieus.
Teminste als het over voeding gaat. Want als ik daar naar zou luisteren
ben ik moddervet. Voor de rest redelijke adviesen gehad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd dat neem ik met een korreltje zout

van de adviezen hier pak ik op wat mij het waarschijnlijkst lijkt... VRETEN :rolleyes:

Mijn vet steeg in een half jaar met 8%
Terwel ik clean net zo veel vvm kon winnen en dus minder lang hoefde te cutten.
Ik heb daarom mijn voeding deze week maar op 3000 cals gelaten want 4000 is te veel.
Op 3000 ga ik nu ook bijna te snel omhoog maar kan het nu met wat cardio redelijk onder contole houden

ik neem dingen ook niet klakkeloos over.. ik probeer het en oordeel zelf. vaak zit er wel een kern van waarheid in :) of wordt ik op gang geholpen.

tegenwoordig snap ik het wel een beetje :P

Niet veel, alleen op AAS gebied heb ik wel wat geleerd.

Ook al train ik al bijna 24jaar, er valt altijd wat te leren.
ben mede door inspiratie en kleine tips naar mijn huidige stats gegaan.

was de laatste jaren +-95KG en zat rond de 15% vet.

Ik ben blij met de reacties en wat het voedingsadvies betreft vind ik dat goed meevallen hier. Kreten als "vreten" horen nu eenmaal erbij. Tenslotte is dat de meest gemaakte fout: te weinig eten. Niet zo vreemd dus. Maar nogmaals, ik ben vrij tevreden over het voedingsadvies. Natuurlijk heb je op een open forum als DBB altijd leden die meer flauwekul verkopen dan wat anders. Het zijn trouwens precies dezelfde personen die altijd lopen te zeuren dat het gras elders groener is, maar dan zelf wat bijdragen doen ze niet. Ik zal maar geen namen noemen, we kennen ze allemaal wel denk ik.

Ik ben blij met de reacties en wat het voedingsadvies betreft vind ik dat goed meevallen hier. Kreten als "vreten" horen nu eenmaal erbij. Tenslotte is dat de meest gemaakte fout: te weinig eten. Niet zo vreemd dus. Maar nogmaals, ik ben vrij tevreden over het voedingsadvies. Natuurlijk heb je op een open forum als DBB altijd leden die meer flauwekul verkopen dan wat anders. Het zijn trouwens precies dezelfde personen die altijd lopen te zeuren dat het gras elders groener is, maar dan zelf wat bijdragen doen ze niet. Ik zal maar geen namen noemen, we kennen ze allemaal wel denk ik.

nee? vertel :P

ik ook alles wat ik weet over BB geleerd op DBB

Ik vind persoonlijk dat het voeding advies wel wat beter kan. Er word mamelijk te weinig
naar het persoon zelf gekeken wat betreft stofwisseling en cals behoefde.

Om een voorbeeld te noemen is het altijd meer meer meer eten. Maar als je dan zegt van ik ben minder nodig dan is dat niet zo volgens veel hier op dbb. En dan zeg je dat je minder nodig bent omdat jij je lichaam kent, klopt het niet volgens veel.

Ik vind persoonlijk dat het voeding advies wel wat beter kan. Er word mamelijk te weinig
naar het persoon zelf gekeken wat betreft stofwisseling en cals behoefde.

Om een voorbeeld te noemen is het altijd meer meer meer eten. Maar als je dan zegt van ik ben minder nodig dan is dat niet zo volgens veel hier op dbb. En dan zeg je dat je minder nodig bent omdat jij je lichaam kent, klopt het niet volgens veel.

Je maakte zelf een topic aan dat je niet aan kwam.

Terug
Naar boven