AndroidHealthClinic

DBB is minder hardcore geworden?

Peiling Peiling DBB is minder hardcore geworden?

• Totaal stemmers
    82
XLarge zei:
Ik zweer bij deze dat mijn lichaam bijna niet weet wat alcohol is.
5jaar geleden paar glaasjes alcohol op,Ik rook niet, ga nooit stappen, als ik ergens een dagje heen ga neem ik mijn tas met eten mee, Ik train nu 4jaar, 4a5keer in de week constant 1,5uur. Vakantie neem alleen als ik van te voren weet dat er een fitnesszaal is, anders niet}. en dat niet langer dan 2weken!
+heb ik mijn Aalo diploma voor instructeur gehaald
Mijn vriendin gaat injecteren bij me en me schoonouders houden altijd rekening met me als ik kom eten!

Zo was dat bij mij ook.. heb nu geen schoonouders meer :o

ben nooit echt hardcore geweest, zal het ook nooit worden denk ik. Heb maar 1 seizoen met voedingsschema's gewerkt, om nou te zeggen dat dit erg veel progressie met zich meebracht. Ik eet nu gewoon waar ik zin in heb. 1x in de 3 uur kom ik toch wel aan omdat ik dan gewoon honger heb. ik zeg ook al 4 jaar dat ik minder ga drinken, maar dat komt er toch nooit van, dus ik zeg het ook gewoon maar niet meer :D

En jij noemt jezelf bodybuilder? 't Is een schande, Masters!

Ik heb altijd zoiets gehad van ''dan ben je hardcore en dan?'' word je leven daar nou zoveel beter op? Je mist dan zoveel dingen in je leven, daar krijg je toch geheid spijt van.

Er zijn natuurlijk ook mensen die zich veilig voelen binnen het hardcore zijn, heel hun dag is gepland, invloeden van buitenaf schermen ze zich grotendeels vanaf en er gebeuren zo goed als geen onvoorspelbare dingen.

opa vergeet 1 ding...
DBC01 zei:
HIER VOLGT OPA'S DONDER-PREEK:

Wat een gelul met dat hardcore. De meesten van jullie zijn nog jong en in een ideale leeftijd om je zinnen op méér dingen te zetten dan alleen panisch voeden, weten niet eens wat dat is: 'hardcore' en begrijpen ook niet dat je met zo manisch te letten op je voer geen gram groeit omdat je geestelijk gewoon niet goed in elkaar zit als je zo bezig bent.

Leven als een pro is er voor géén van jullie bij maar er lopen er een stel in een 'make-belief' wereldje waarin ze denken dat als ze maar strikt genoeg zijn, de kampioen gaan worden. Get real! Je leeft je leven maar 1 keer, je vriendin wordt gek van je gezeik over je hapje steeds te willen wegen en je bent een MIETJE als je een dag es geen 50gr extra vlees wilt eten.

De meesten van jullie begrijpen OOK niet dat een strict dieet geen zoden aan de dijk zet omdat niemand van jullie een zo'n eentonig leven leidt als dat van een pro dat je exact weet hoeveel kcals je per dag nodig hebt.

Als je school, studie, werk hebt dan zijn er dagen dat iemand (familie, leraar, baas) weleens wat extra van je eist en dat kun je dan niet geven want jje hebt er de calorieen niet voor ingenomen. Kortom je gaat weer omlaag in je gewicht omdat je te strict eet.

Er zijn er genoeg op dit board die zó strict eten dat ze ondanks zwaarder kuren en harder trainen geen **** vooruit komen. Die mensen mogen es langs gaan bij hun therapeut want ze sporen echt niet en verspillen een hoop tijd aan nutteloos bezig zijn.

Get real, have fun in life en be hardcore in de gym en met je eten maar ken ook je ontspanning.

Nuff said :D
Mugje zei:
Ik doe nog steeds zo strict als 1,5 jaar geleden en heb er absoluut geen
problemen mee. En vooral nu ik aan het cutten ben is het nog veel extremer.
Tsja ik hou er gewoon van???

Een hardcore bodybuilder die ook weleens een junkdag heeft?
Een junkcore bodybuilder!!

Mja wat vind je hardcore. Ik zeg niet dat ik zo hardcore ben. Maar het komt zeer zelden voor dat ik langer dan 4 uur achter elkaar niets eet. En ook met trainingen probeer ik wel strikt te blijven.
Ik voel me er lekker bij. Ik voel me gewoon lichamelijk en dus ook geestelijk het beste als ik lekker in de bulk ben, als ik sterk en groot ben. En om dat te bereiken zal ik goed moeten eten en hard moeten trainen. Toen ik begon met trainen heb ik een voedingsschema gemaakt. En ja ik heb toen mijn voeding eens op de weegschaal gegooid. En ik vind ook dat elke beetje serieuze BB'er dit moet doen. Niet om je er strikt aan te houden. Maar om je een beetje te verdiepen in de stof. Om er gevoel voor te krijgen. Als je nu emaal een keer een goed schema hebt gemaakt, een keer serieus hebt gecut en gebulkt, verschillende dingen hebt geprobeerd en je gewoon verdiept hebt in voeding dan kun je daarna wel op gevoel eten. Dan hoef je niet te rekenen want je weet toch wel ongeveer wat je wel en niet binnen moet krijgen om te gainen.

En ik ben ook iemand die zich muf voelt na een avond zuipen. Ik drink tijdens de bulk ook wel eens hier en daar door de week een pilsje of 2. Geen probleem. Maar na een avond stappen en flink zuipen ben ik de volgende dag een wrak. En daar heb ik gewoon een ****ing hekel aan. Ik ben liever fit en scherp.

Een niet al te strikte hardcore bodybuilder?
Een semi-core bodybuilder!

Rob G zei:
En ik ben ook iemand die zich muf voelt na een avond zuipen. Ik drink tijdens de bulk ook wel eens hier en daar door de week een pilsje of 2. Geen probleem. Maar na een avond stappen en flink zuipen ben ik de volgende dag een wrak. En daar heb ik gewoon een ****ing hekel aan. Ik ben liever fit en scherp.

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben een ochtendmens en na 11 uur ben ik zo moe dat ik het niet meer naar mijn zin heb, vandaar dat ik na 1en het wel voro gezien hou. Dat neemt niet weg dat ik overdag doe waar ik zin in heb, dan kan je altijd naar de mac ofzo.

Trouwens ik heb soms het idee dan jullie D. allemaal achterna lopen. Hji liep de hele tijd over zuipen en het licht niet zien te zeiken en toen besloot bench hem maar achterna te gaan omdat hij toch neit meer gained, en nu ben je opeens gay en een loser als je hardcore bent.

Edit: geen disrespect naar bench, ik snap ook wel dat je er geen zin in heb als je aan je natuurlijke grens zit, dan kap ik ook met hardcore posen:D

Een altijd zuipende hardcore bodybuilder?

Een fake-core bodybuilder!

Wat is hardcore eigenlijk he, tis niet omdat ik nu niet meer volgens een uitgecalculeerd papiertje eet dat ik niet meer gain of niet meer even hard train (als ik al ga trainen ... LOL)

Nee serieus, ik gain evenveel als met men prachtige voedingsschema indertijd en doordat ik minder zinloze tijd in dat eten steek heb ik gewoon veel meer zin in die trainingen en train ik ook daadwerkelijk beter. Ik zou zelfs durven stellen dat ik nu meer gains maak als tevoren met mijn wannabe IFBB-pro levensstijl (die toch niet werkt als je die 'onbelangrijke' component niet in je kont plugt)

Volgens mij willen sommigen met hun posts in deze thread anderen overhalen ook maar minder strict te worden, omdat ze het zelf niet kunnen volhouden.

Ik eet dus niet met een eetschema, maar ik weeg wel alles ongeveer af en zorg dat ik een bepaalde verhouding redelijk aanhou en mijn kcal haal.
Hier voel ik me goed bij en wat anderen daarvan vinden zal me aan me reet roesten. Thuisblijven om te eten is ook onzin, want nootjes en melk zijn makkelijk mee te nemen.

Oxgene zei:
Volgens mij willen sommigen met hun posts in deze thread anderen overhalen ook maar minder strict te worden, omdat ze het zelf niet kunnen volhouden.

Dat denk ik ook! Hier zullen ze vast baat bij hebben of niet?

Nee jongens blijf lekker hardcore doorgaan. Wat DBC zegt vind ik ook onzin. Je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt, je kunt iemand anders niet jouw mening opleggen. Ik deel DBC zijn mening wel maar dat geld niet voor iedereen. Dus doe vooral voort hoe jij je er lekker bij voelt!

Diegene die voornamelijk in het gare hanenhok verblijven zijn veelal niet meer hardcore, de hardcore gasten zitten voornamelijk in de andere gedeelten van het forum :)

Ik vond mezelf vrij hardcore toen ik vanmiddag in de bus onderweg naar me werk een bakje met tonijnsalade te voorschijn haalde:D

Ik probeer doordeweeks nog altijd zo strikt mogelijk te zijn. Vooral om de weekends te compenseren ;)

Ik betrap er mezelf op dat ik te strict ben. Voorbeeldje als iemand me belt om iets te gaan doen en ik heb een uurtje geleden gegeten, zeg ik, ik moet nog even wat doen kom over een uurtje, dan eet ik (2 uur later) en dan voel ik me beter. Ik heb me voorgenomen om het wat rustiger aan te doen en wat vaker bier te nuttigen wat vroeger mijn grootste hobby was :D. Carnaval 2006 komt eraan en mijn voornemen is om me 3 dagen lang klem te zuipen. Dit omdat ik dit altijd zo gedaan heb (train pas 8 maandjes) en carnaval op deze manier de beste 3 dagen van het jaar zijn voor mij. Mijn doel is om een streeffysiek te behalen in een niet al te lange tijd, nadat ik dit bereikt heb zal ik zeker een stuk minder strikt worden maar het alleen op pijl proberen te houden. Maar iedere week een stuk in je kraag drinken gaat me ook wat te ver...

roel26 zei:
Diegene die voornamelijk in het gare hanenhok verblijven zijn veelal niet meer hardcore, de hardcore gasten zitten voornamelijk in de andere gedeelten van het forum :)
Welkom:
[Link niet meer beschikbaar]
En nee, ik ben ook niet officieel hardcore, ik zuip me ook wel eens klem, maar ik sla nooit een training over.
En eten doe ik op gevoel, ik ben ook van mening dat dat op een gegeven moment ook het best werkt, eet wat je denkt (voelt) nodig te hebben. Maar goed, dan komen we op nog een hardcore-aspect: rust.
Mensen, welterusten!

Terug
Naar boven