ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
ScumbagAnnie, by far de leukste nickname tot nu toe op DBB
Hahaha thanks mennnn! Fijn dat mijn creativiteit gewaardeerd wordt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ScumbagAnnie, by far de leukste nickname tot nu toe op DBB

Het gros is geen beest Neet, wees maar niet bangAan een kant heb ik wel schroom om met mijn ouwe lijf tussen een stel beesten in te staan, aan de andere kant is het ook wel leuk om de gezichten te zien bij een stel forumnamen die ik ken....
Is FoxGym in Rotterdam?

Top. Zet me maar op de lijst aub, gym + hapje eten. Kan ik ook eens kennismaken met meester spierbalKlopt, in Rotterdam. Dat van die beesten zal meevallen. Gaat er meer om samen te komen met een gezellige groep mensen en de gezichten achter de accounts te leren kennen. Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit erg leuk is.

95% van dbb is toch ectoKlopt, in Rotterdam. Dat van die beesten zal meevallen. Gaat er meer om samen te komen met een gezellige groep mensen en de gezichten achter de accounts te leren kennen. Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit erg leuk is.
Komen onze forumridders @Pren @GeenEiwittenVoorJe18Bent en @Brutushakt ook? Ben wel benieuwd naar jullie fysiek.
Alleen komen er van de leden zelf van Fox zat beesten daar..maar die zitten vaak niet op DBBKlopt, in Rotterdam. Dat van die beesten zal meevallen.

Maar je bent zelf die draak?Och arm. Je hebt het er maar zwaar mee, he?
Ik ben er iig niet. Ik moet dan een jonkvrouwe redden van een draak of zo.
Komen onze forumridders @Pren @GeenEiwittenVoorJe18Bent en @Brutushakt ook? Ben wel benieuwd naar jullie fysiek.
Ik geloof niet dat hij natty is en hij neemt dat persoonlijk, misschien ook wel terecht ik weet het niet. De andere leden geen idee.Ow, vanwaar de uithaal naar die leden? Discussie in een topic gehad?
--> Ik ben nieuwsgierig van aard.
Ben ecto

Niet denken dat zo'n fysiek natty haalbaar is riperino jouw dromen.Ik geloof niet dat hij natty is en hij neemt dat persoonlijk, misschien ook wel terecht ik weet het niet. De andere leden geen idee.
Die zin maakt geen sense. En een FFMI van 25 na anderhalf jaar trainen is ofwel potentieel om in de top 5 naturel bodybuilders ooit te komen, ofwel niet natty. I rest my case.Niet denken dat zo'n fysiek natty haalbaar is riperino jouw dromen.
Valt tegen, vooral veel dagjesmensen nu die stoer komen doenAlleen komen er van de leden zelf van Fox zat beesten daar..maar die zitten vaak niet op DBB![]()

Stats dat gekoppeld wordt aan FFMi zijn ook maar een getalletje. Stats zijn nooit accuraat, al helemaal vetpercentage niet. Heb je zijn shape bekeken? Redelijk lean met goeie muscle insertions en epic fat distribution. Er zijn zoveel voorbeelden van fysieken waarbij dezelfde stats compleet anders lijkenDie zin maakt geen sense. En een FFMI van 25 na anderhalf jaar trainen is ofwel potentieel om in de top 5 naturel bodybuilders ooit te komen, ofwel niet natty. I rest my case.
Ow, vanwaar de uithaal naar die leden? Discussie in een topic gehad?
Als vetpercentage had ik 8-10% gebruikt wat wel realistisch lijkt en niet 5,5. Dan zit hij nog op 24,5. Dit is het gemiddelde van een Mr. America deelname. Na anderhalf jaar trainen. En FFMI is wel degelijk wetenschappelijk onderbouwd om een degelijke maatstaf te zijn. Hoe dan ook ga ik er niet verder over discussiëren, als hij werkelijk natty is kan hij beter kappen met school en de beste natty bodybuilder ooit worden.Stats dat gekoppeld wordt aan FFMi zijn ook maar een getalletje. Stats zijn nooit accuraat, al helemaal vetpercentage niet. Heb je zijn shape bekeken? Redelijk lean met goeie muscle insertions en epic fat distribution. Er zijn zoveel voorbeelden van fysieken waarbij dezelfde stats compleet anders lijken