- Waardering
- 1.282
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flexx roept toch wel vaker dingen random om dan plots weer van idee te veranderen
Waarom stem je dan?Haha ik weet niet waarom ik op de aanwezigenlijst sta, maar ik kom niet.
Het ligt er bij mij aan hoe de stand van zaken die week is met mijn hand. Wellicht dat ik die week wordt geopereerd mocht er een operatie plaatsviden![]()
.Laten we zeggen uiterlijk 23 september.hmmm tot wanneer kan je je opgeven misschien ben ik er ook wel![]()

Jammer man, leek me leuk te meeten. Sterkte met herstel.
@040B @The Novice @Jwdoetookmee @ProudPizza @RockOfAges @basmca @neet61 @Robke78 @kaluro @Hans_i @KategorieC @CoachDO @RaceRookie @Saik @Schwarzeneggertje @darude0306 @Rambo1 @gear29 @ikke 20 @mucci @Pillz @Tr3nbolon3 @ThuggishRuggish @Vieze jij @Bubs @kardemompeul @rob91 @EigenWereld @Sanca @RFFNCK
Nog meer animo?![]()

Ik ben in het buitenland voor werk. Ik weet niet zeker of ik dan al terug ben.@040B @The Novice @Jwdoetookmee @ProudPizza @RockOfAges @basmca @neet61 @Robke78 @kaluro @Hans_i @KategorieC @CoachDO @RaceRookie @Saik @Schwarzeneggertje @darude0306 @Rambo1 @gear29 @ikke 20 @mucci @Pillz @Tr3nbolon3 @ThuggishRuggish @Vieze jij @Bubs @kardemompeul @rob91 @EigenWereld @Sanca @RFFNCK
Nog meer animo?![]()
Hai, Annie is ook van de partij! Lijkt me leuk om wat gelijkgezinden te ontmoeten, zeker in zo'n toffe sportschool als FoxGym. En wie weet word ik wel weer geïnspireerd om mijn log daadwerkelijk bij te houden HAHA.![]()
Yep, Alexandrium. Zou leuk zijn als je komt.Aan een kant heb ik wel schroom om met mijn ouwe lijf tussen een stel beesten in te staan, aan de andere kant is het ook wel leuk om de gezichten te zien bij een stel forumnamen die ik ken....
Is FoxGym in Rotterdam?

Klopt, in Rotterdam. Dat van die beesten zal meevallen. Gaat er meer om samen te komen met een gezellige groep mensen en de gezichten achter de accounts te leren kennen. Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit erg leuk is.Aan een kant heb ik wel schroom om met mijn ouwe lijf tussen een stel beesten in te staan, aan de andere kant is het ook wel leuk om de gezichten te zien bij een stel forumnamen die ik ken....
Is FoxGym in Rotterdam?