MuscleMeat

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Waarom heb je dan Fox Gym lopen roepen?

giggle-gif.gif

Ik weet 26 september of ik geopereerd moet worden dus dan laat ik het meteen weten

• Topic Starter Topic Starter
Sorry als mensen al ingeschreven stonden:roflol:

Kan helaas niet dat weekend

Hai, Annie is ook van de partij! Lijkt me leuk om wat gelijkgezinden te ontmoeten, zeker in zo'n toffe sportschool als FoxGym. En wie weet word ik wel weer geïnspireerd om mijn log daadwerkelijk bij te houden HAHA. :D

Hai, Annie is ook van de partij! Lijkt me leuk om wat gelijkgezinden te ontmoeten, zeker in zo'n toffe sportschool als FoxGym. En wie weet word ik wel weer geïnspireerd om mijn log daadwerkelijk bij te houden HAHA. :D

ScumbagAnnie, by far de leukste nickname tot nu toe op DBB

Aan een kant heb ik wel schroom om met mijn ouwe lijf tussen een stel beesten in te staan, aan de andere kant is het ook wel leuk om de gezichten te zien bij een stel forumnamen die ik ken....
Is FoxGym in Rotterdam?

Aan een kant heb ik wel schroom om met mijn ouwe lijf tussen een stel beesten in te staan, aan de andere kant is het ook wel leuk om de gezichten te zien bij een stel forumnamen die ik ken....
Is FoxGym in Rotterdam?
Yep, Alexandrium. Zou leuk zijn als je komt. :D

• Topic Starter Topic Starter
Is FoxGym in Rotterdam?
Klopt, in Rotterdam. Dat van die beesten zal meevallen. Gaat er meer om samen te komen met een gezellige groep mensen en de gezichten achter de accounts te leren kennen. Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit erg leuk is.

Terug
Naar boven