XXL Nutrition

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik ben te herkennen aan 't feit dat ik lelijk ben en met een veel te knappe chick ben :)

Ben wel in Fox waarschijnlijk, niet specifiek voor de meet.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ben te herkennen aan 't feit dat ik lelijk ben en met een veel te knappe chick ben :)

Ben wel in Fox waarschijnlijk, niet specifiek voor de meet.
Ik ben te herkennen aan dat ik altijd alleen ben en bang voor vrouwen. O ja, en ik heb een beugel en zie er 10 jaar jonger uit dan dat ik ben.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben te herkennen aan dat ik altijd alleen ben en bang voor vrouwen. O ja, en ik heb een beugel en zie er 10 jaar jonger uit dan dat ik ben.
Had vernomen dat je graag in het gezelschap was van naakte mannen in een sauna. Misschien is er nog wel een open na het eten :o

Ik ben die dikke ecto

Je kan in de buurt gratis parkeren naast/achter zadkine college, maar lopen is ook gezellig

15 min lopen,... loop je dan op je handen of via rotterdam centraal?
is nog geen 7min lopen (ja ik heb het een x gemeten :D ) en ik loop waggel als een pinguïn :p

15 min lopen,... loop je dan op je handen of via rotterdam centraal?
is nog geen 7min lopen (ja ik heb het een x gemeten :D ) en ik loop waggel als een pinguïn :p

Weet jij een kortere route dan. Volgens maps is het 14minuten, en ik heb het ook paar keer gelopen maar toch zeker langer dan 7minuten.

Ik vermaak me optimaal! loop de hele avond rondjes :D.

Misschien loop ik wel heel hard,omdat het om Sushi gaat.
Sushi is leven :rolleyes:

Gewoon de straat uitlopen en rechts zit het al.

Damn volgens mij hebben wij telkens dan harstikke omgelopen.

Ik eet toch niet mee, anders haal ik m'n gewichtsklasse niet voor mijn meet een week erna :o

Kwam vandaag voorbij bij FB herinneringen, Dbb trainingsmeet 2013.

FB_IMG_1538173189304.jpg

Terug
Naar boven