Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Is dat robke in het blauw onderin?

Kwam vandaag voorbij bij FB herinneringen, Dbb trainingsmeet 2013.

FB_IMG_1538173189304.jpg
Dit keer zonder piraat :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Toen waren er helemaal geen vrouwen, nu komen er tenminste 2 :P

en dan nu de op één na belangrijkste vraag [belangrijkste vraag was: wat gaan we eten]: wie traint wat? :D:lifter:

Laatst bewerkt:
Fullbody: squats, deads, benches 'n rows :D
Klinkt pittig zeg, wooooop woooooop. Ik ga niet squatten, want ik ben een p*ssy. Dat durf ik niet tussen al die reusachtige DBB'ers. Ik waag me denk ik aan mijn pull day, kun je daar echt chill doen. Plus, helemaal boven staat een chill oldschool apparaat om je biceps mee te doen. Hou ik van.

Deadlift en bench

Klinkt pittig zeg, wooooop woooooop. Ik ga niet squatten, want ik ben een p*ssy. Dat durf ik niet tussen al die reusachtige DBB'ers. Ik waag me denk ik aan mijn pull day, kun je daar echt chill doen. Plus, helemaal boven staat een chill oldschool apparaat om je biceps mee te doen. Hou ik van.
Vind ik ook wel eng hoor. Voel me nu echt ecto met m'n 8x80 bench, 8x122.5 squat en 5x140 dead :o. Was eerder 8x100, 8x155, 5x180 :(. En dan niet te spreken over de 12x60 rows wat eerder 12x100 was.

Bij voorkeur benen. Eventueel benen-schouders. :D

Vind ik ook wel eng hoor. Voel me nu echt ecto met m'n 8x80 bench, 8x122.5 squat en 5x140 dead :o. Was eerder 8x100, 8x155, 5x180 :(. En dan niet te spreken over de 12x60 rows wat eerder 12x100 was.
We gaan toch alleen een beetje voor de gezelligheid trainen? :eek:

Euh, ik ga gewoon zoals gewoonlijk benen doen met kindergewichten. Wat anderen daarvan vinden zal mij worst wezen.

Terug
Naar boven