- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit keer zonder piraatKwam vandaag voorbij bij FB herinneringen, Dbb trainingsmeet 2013.
![]()

Yep.

Wel toch, staand links met baard

Wel toch, staand links met baard
Zitten er verder nog huidige leden tussen?
ben je nog niet goed wakkerFullbody: squats, deads, benches 'n rowsen dan nu de op één na belangrijkste vraag [belangrijkste vraag was: wat wgaan we eten]: wie traint wat?![]()

Klinkt pittig zeg, wooooop woooooop. Ik ga niet squatten, want ik ben een p*ssy. Dat durf ik niet tussen al die reusachtige DBB'ers. Ik waag me denk ik aan mijn pull day, kun je daar echt chill doen. Plus, helemaal boven staat een chill oldschool apparaat om je biceps mee te doen. Hou ik van.
dat ook

Goh, daar vraag je waten dan nu de op één na belangrijkste vraag [belangrijkste vraag was: wat gaan we eten]: wie traint wat?![]()

Vind ik ook wel eng hoor. Voel me nu echt ecto met m'n 8x80 bench, 8x122.5 squat en 5x140 deadKlinkt pittig zeg, wooooop woooooop. Ik ga niet squatten, want ik ben een p*ssy. Dat durf ik niet tussen al die reusachtige DBB'ers. Ik waag me denk ik aan mijn pull day, kun je daar echt chill doen. Plus, helemaal boven staat een chill oldschool apparaat om je biceps mee te doen. Hou ik van.
. Was eerder 8x100, 8x155, 5x180
. En dan niet te spreken over de 12x60 rows wat eerder 12x100 was.We gaan toch alleen een beetje voor de gezelligheid trainen?Vind ik ook wel eng hoor. Voel me nu echt ecto met m'n 8x80 bench, 8x122.5 squat en 5x140 dead. Was eerder 8x100, 8x155, 5x180
. En dan niet te spreken over de 12x60 rows wat eerder 12x100 was.

No spang, die zijn er niet.
Als jij nu ook eens zou komen, kerel. Zou een top plan zijn
Euh, ik ga gewoon zoals gewoonlijk benen doen met kindergewichten. Wat anderen daarvan vinden zal mij worst wezen.Klinkt pittig zeg, wooooop woooooop. Ik ga niet squatten, want ik ben een p*ssy. Dat durf ik niet tussen al die reusachtige DBB'ers. Ik waag me denk ik aan mijn pull day, kun je daar echt chill doen. Plus, helemaal boven staat een chill oldschool apparaat om je biceps mee te doen. Hou ik van.
Zoals je weet heb ik een verjaardagAls jij nu ook eens zou komen, kerel. Zou een top plan zijn