- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige sushi toko's kan je prima gezellig nazitten anders.

Het schijnt een loungeachtige setting te zijn.
Lekker boeiend waar je zit, ik heb het nog nooit in zo'n toko gezeten met de gedachten; wat een stank. Als het gezellig is is het gezellig toch?Lekker in de knoflookstank..
In Rotterdam kan ik wel 1.000 plekken verzinnen waar het beter toeven is dan bij een Aziatische vreetschuur om een drankje te doen![]()

Dus ditBij shushi shiki kan je prima naborrelen zeker als je coctails houdt, inderdaad een lounge achtige setting. De locatie is voor de wat ouderen onder ons ook best historisch, was vroeger een discotheek onder verschillende namen zoals Tommorow land, La Xala, A20, Ministry of Dance, Outland. Heb daar nog mooie herinneringen aan.![]()
Deze reactie was dus weer eens lekker voorbarig

Dus dit
Deze reactie was dus weer eens lekker voorbarig![]()

Hey niet zo bijdehand he jij, voor je het weet staat er een link naar jouw dbb profiel op het prikbord op school![]()
Haha, ik heb heel wat nachten doorgebracht in La Xala, A20 en Ministry of Dance.. Goeie ouwe tijd man.. Uitsmijters die gewoon voor de uitgang gingen staan in die tijd en je kwam er echt niet zomaar langs zonder wat in hun handjes te stoppen. In die tijden werd er ook niet moeilijk gedaan over drugs.. Al was dat wel de reden dat Tomorrowland en La Xala beiden de deuren uiteindelijk hebben moeten sluiten![]()

Die uitsmijters waren behoorlijk berucht, die gingen buiten regelmatig met mensen "in gesprek" als ze zich binnen niet hadden gedragen.![]()

.