Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Naborrelen in een AYCE? :roflol:

Sommige sushi toko's kan je prima gezellig nazitten anders. Maar dat zal dus een euro of 35 worden dan pp I guess.

Lekker in de knoflookstank..

In Rotterdam kan ik wel 1.000 plekken verzinnen waar het beter toeven is dan bij een Aziatische vreetschuur om een drankje te doen :o
Lekker boeiend waar je zit, ik heb het nog nooit in zo'n toko gezeten met de gedachten; wat een stank. Als het gezellig is is het gezellig toch?

Sinds er niet meer gerookt mag worden denk ik dit bijna in elke uitgaansgelegenheid :roflol:

Bij shushi shiki kan je prima naborrelen zeker als je coctails houdt, inderdaad een lounge achtige setting. De locatie is voor de wat ouderen onder ons ook best historisch, was vroeger een discotheek onder verschillende namen zoals Tommorow land, La Xala, A20, Ministry of Dance, Outland. Heb daar nog mooie herinneringen aan.:cool:

Haha, ik heb heel wat nachten doorgebracht in La Xala, A20 en Ministry of Dance.. Goeie ouwe tijd man.. Uitsmijters die gewoon voor de uitgang gingen staan in die tijd en je kwam er echt niet zomaar langs zonder wat in hun handjes te stoppen. In die tijden werd er ook niet moeilijk gedaan over drugs.. Al was dat wel de reden dat Tomorrowland en La Xala beiden de deuren uiteindelijk hebben moeten sluiten :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.129
Bij shushi shiki kan je prima naborrelen zeker als je coctails houdt, inderdaad een lounge achtige setting. De locatie is voor de wat ouderen onder ons ook best historisch, was vroeger een discotheek onder verschillende namen zoals Tommorow land, La Xala, A20, Ministry of Dance, Outland. Heb daar nog mooie herinneringen aan.:cool:
Dus dit
Deze reactie was dus weer eens lekker voorbarig:o

Haha, ik heb heel wat nachten doorgebracht in La Xala, A20 en Ministry of Dance.. Goeie ouwe tijd man.. Uitsmijters die gewoon voor de uitgang gingen staan in die tijd en je kwam er echt niet zomaar langs zonder wat in hun handjes te stoppen. In die tijden werd er ook niet moeilijk gedaan over drugs.. Al was dat wel de reden dat Tomorrowland en La Xala beiden de deuren uiteindelijk hebben moeten sluiten :o

Die uitsmijters waren behoorlijk berucht, die gingen buiten regelmatig met mensen "in gesprek" als ze zich binnen niet hadden gedragen.:p

Die uitsmijters waren behoorlijk berucht, die gingen buiten regelmatig met mensen "in gesprek" als ze zich binnen niet hadden gedragen.:p

Ja dat was echt niet normaal, criminelen van de bovenste plank waren het. in die tijd woog ik niet eens 60kg schoon aan de haak, dus daarom altijd een paar knaken overhouden voor de uitgang :D

Aan de andere kant voelde je je daardoor wel soort van pseudo veilig in die tent, ondanks dat een ontzettend donker hol was overal.

aahhh, die toko! Met een hele fijne meedeinende vloer daar!! :headphone:

Even terug naar de training voor a.s. zaterdag:
> wie heeft er zin om samen een full body training te pakken "categorie - beginner" met voornamelijk compounds?

Ik denk dan aan een keuze uit: benchen/standing presses/barbell rows/dips/chin-ups/deadlifts/squats etc...misschien wat geïsoleerde oefeningen?

*Zo'n 2/3 opwarmsetjes en dan 3 werksetjes met daarbij 2 minuten rust

Laatst bewerkt:
Naborrelen na een AYCE?

Dan ben ik zo volgevreten dat ik niet meer kan praten. Verder ben ik uberhaupt niet gezellig..:rolleyes:

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Zal met het laatste beginnen: ik kan helaas niet meer bij de meet aanwezig zijn. Ik had er graag willen zijn maar vanwege (gelukkig geen trieste) familieomstandigheden gaat dat niet meer lukken.
Het goede nieuws is dat ik eventueel een meet en greet zal organiseren voor degene die mijn aanwezigheid echt missen as zaterdag. Voor wie niet kan wachten ik hang ook aan de wall of fame bij fox gym.:D
Als er nog interesse is in de last man standing squat challenge kan dit eventueel in overleg met @lloydatoni en @Spanning Tree gedaan worden.
Heel veel plezier zaterdag mannen, laat het ijzer zweten!!

ps. @wovano mijn goodiebag kan bij de bar achtergelaten worden.

Ik borrel wel na een cola zero of glaasje water :roflol:.
Ik ben zo gierig dat ik altijd maar 1 of 2 drankjes bestel om niet te duur uit te zijn en omdat ik aangezien ik toch niet drink het zonde vind van mijn geld. :o
Ik ben trouwens 14:30 al bij Fox, ga alvast squatten omdat ik hier geen afleiding bij kan gebruiken en zodat niemand mijn 2 digits-kindergewichten ziet. :o
Daarna Hack Squat, evt. Leg Press, Leg Curl, Leg Extention. Eventueel nog schouders. Iemand zin om mee te doen?

Ik heb wel interesse om nog naar de meet te komen...

Ow de meet is op 6 oktober, ik had 10 januari gelezen... Dat zal niet lukken dan.

@wovano: Je mag mijn goodiebag opsturen :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven