Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Om maar te zeggen dat het flauw is om te bedelen achter zoiets ...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Zal met het laatste beginnen: ik kan helaas niet meer bij de meet aanwezig zijn. Ik had er graag willen zijn maar vanwege (gelukkig geen trieste) familieomstandigheden gaat dat niet meer lukken.
Het goede nieuws is dat ik eventueel een meet en greet zal organiseren voor degene die mijn aanwezigheid echt missen as zaterdag. Voor wie niet kan wachten ik hang ook aan de wall of fame bij fox gym.:D
Als er nog interesse is in de last man standing squat challenge kan dit eventueel in overleg met @lloydatoni en @Spanning Tree gedaan worden.
Heel veel plezier zaterdag mannen, laat het ijzer zweten!!

ps. @wovano mijn goodiebag kan bij de bar achtergelaten worden.
Leuk geprobeerd natuurlijk maar de goodiebag gaat naar @VinnieVince omdat hij zich nog heeft aangemeld na het ontvangen van de goodiebags.

En ik dacht dat ik een arme jonge student was, het kan dus nog erger:roflol:

Ik ben trouwens 14:30 al bij Fox, ga alvast squatten omdat ik hier geen afleiding bij kan gebruiken en zodat niemand mijn 2 digits-kindergewichten ziet. :o
Dit is juist die ene dag dat je het leven niet zo serieus moet nemen. Je komt naar een meet om met alle bekenden van dit forum te trainen, maar gaat dan alvast eerder trainen om niet gezien te worden :o

Gewoon lekker die scoopjes dmaa uitdelen en gaan met die banaan met iedereen:eyebrow:

Dit is juist die ene dag dat je het leven niet zo serieus moet nemen. Je komt naar een meet om met alle bekenden van dit forum te trainen, maar gaat dan alvast eerder trainen om niet gezien te worden :o

Gewoon lekker die scoopjes dmaa uitdelen en gaan met die banaan met iedereen:eyebrow:
Roer wel wat mdma door ze eten

Roer wel wat mdma door ze eten

drugs_are_bad_mkay.jpeg

Lol, mijn argumenten waren als grap bedoeld. Ik ben het overigens wel eerder, niet om niet gezien te worden; dat boeit mij echt niet; als mensen mij uit willen lachen is dat prima. Aan 2 uur effectief trainen heb ik in principe wel genoeg, maar als we een beetje ouwehoeren zal er effectief geen 2 uur overblijven. Daarnaast heb ik ook nog wat cardio gepland (iets met macro's en cheatmeal en mijn persoonlijke issues (stoornis)), dat zou ik vast kunnen doen. Verder vind ik de sfeer bij Fox relax en als ik coaching/PT heb ben ik er ook al vaak ruim op tijd. Wil niet gehaast zijn door de tijd of mijn schema niet kunnen afmaken. Voor mij zijn de weekendtrainingen de trainingen waarbij ik niet tijdgebonden ben en niet hoef te haasten en eventueel wat extra oefeningen pak.

We gaan natuurlijk zeker lekker gezellig (en hard!) trainen en gezellig eten.:pressing: :eating: Ik neem wel Black Booster (opvolger Monster), Limitless en oude Jack3d mee voor de liefhebbers. :D:D

:cheer:Zin in zaterdag. :banana:

Ben wel eens benieuwd naar een scoopje goeie ouwe pwo:eyebrow:. Maar of dat zo verstandig is 2 uur voor een ayce :o

@lloydatoni heeft shiki tablet of papiertje voor orderen? Rondje met papiertje lijkt me wel onhandig met zoveel haha

@lloydatoni heeft shiki tablet of papiertje voor orderen? Rondje met papiertje lijkt me wel onhandig met zoveel haha
Ze hebben een tablet per 4/5 personen en je kan om de 7 minuten weer bestellen.
Je hebt 7 punten per persoon om te spenderen. Ene gerecht zal meer punten waard zijn dan het andere gerecht.
Lijkt me goed te doen voor onbeperkt zitten.
Overigens wel fijn als er mensen zich enigzins aan de dresscode houden lijkt me. Niet dat ze super strikt zijn maar goed in ieder geval geen trainingspakken en sportschoenen zeg maar.

Ze hebben een tablet per 4/5 personen en je kan om de 7 minuten weer bestellen.
Je hebt 7 punten per persoon om te spenderen. Ene gerecht zal meer punten waard zijn dan het andere gerecht.
Lijkt me goed te doen voor onbeperkt zitten.
Overigens wel fijn als er mensen zich enigzins aan de dresscode houden lijkt me. Niet dat ze super strikt zijn maar goed in ieder geval geen trainingspakken en sportschoenen zeg maar.
Ah beter inderdaad, nog nooit zo'n puntensysteem gezien. Dat laatste lijkt me meer dan normaal om niet in je trainingskloffie te gaan eten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.160
Terug
Naar boven