XXL Nutrition

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Ik drink jullie allemaal de moeder
IMG_20181002_145728.jpg

Bodybuilders kunnen natuurlijk ook niet rekenen hè. Is het apart betalen verder niet makkelijker met mensen die op verschillende tijdstippen vertrekken? Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn zoals @Skatermarvin die graag tot 23:00 stipt willen genieten van hun dan veertiende ronde, terwijl anderen eerder weg gaan i.v.m. vervoer/werk zondag etc.
:roflol:
Bodybuilders zuipen niet hard.
ho ho, ik hou wel van een cocktail en daar hebben ze er zat van..

Maaarrrr...die ga ik natuurlijk niet nemen in gezelschap. Verder drink ik vrij weinig wanneer ik aan het eten ben, maar het splitsen van de rekening vind ik prima (wanneer er niet een aantal wel flink cocktails gaan zitten laaien:roflol:)

Maaarrrr...die ga ik natuurlijk niet nemen in gezelschap. Verder drink ik vrij weinig wanneer ik aan het eten ben, maar het splitsen van de rekening vind ik prima (wanneer er niet een aantal wel flink cocktails gaan zitten laaien:roflol:)
Je drinkt alleen maar cocktails in je eentje?:thinking:

Waarom ga je niet gezellig mee eten?
Hoeft natuurlijk niet hoor, is geheel aan jezelf. Maar kapsalon... ???
Dan heb je kapsalon van Jaffa nog niet gegeten. Zit niet heel ruim qua planning van mijn avond helaas. Had anders wel meegegeten. Moet ook op gewicht zijn binnen een paar weken dus lijkt me geen al te goed idee om ayce te gaan.

@mickyj is daarentegen een enorme fan van de kapsalons van Jaffa dus daar doe ik hem wel een plezier mee.

Laatst bewerkt:
Dan heb je kapsalon van Jaffa nog niet gegeten. Zit niet heel ruim qua planning van mijn avond helaas. Had anders wel meegegeten. Moet ook op gewicht zijn binnen een paar weken dus lijkt me geen al te goed idee om ayce te gaan.

@mickyj is daarentegen een enorme van van de kapsalons van Jaffa dus daar doe ik hem wel een plezier mee.
Een enorme van van?

@mickyj is daarentegen een enorme van van de kapsalons van Jaffa dus daar doe ik hem wel een plezier mee.
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten.

komen er trouwens nog wel wat powerlifters want heb een aardige gut momenteel :)

Als powerlifter moet je er gewoon voor zorgen dat je z.s.m. ruim boven de 120 kg weegt, dan hoef je nooit meer te cutten :D.
:jk:

@

@mickyj is daarentegen een enorme fan van de kapsalons van Jaffa dus daar doe ik hem wel een plezier mee.
Denk niet dat ik mee kan die dag. Heb ook tijdgebrek. Ik ga naar pussylounge

Geen mensen op de powerlifters na die gaan squatten banken of deadliften?

Lekker rustig bij het wedstrijdrack dan @Beowulf @Spanning Tree

Ik ga squatten (Indien mijn blessure het toelaat), deadliften en benchen. :eyebrow: Ik ben nog geen ekte powerlifter dus ik houd het bij jullie opwarmgewichten.

Oh en qua splitten. depends als er mensen hard gaan zuupen dan liever wel splitten, want ik ga zelf niet drinken. Ik kan er niet tegen. :roflol:
Maar als het een beetje binnen de perken blijft maakt het mij ook niet zoveel uit.

Ik mag alleen water van de dokter

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten.
Dan mag je dus ook niet oordelen. Kapsalon is hoe ranzig het ook klinkt, eruit ziet etc...gewoon fucking lekker

Ik zou oprecht een AYCE Shiki ervoor laten vallen..en omruilen voor AYCE kapsalon:eating:

Maar ik vind echte sushi dan weer smerig

• Like
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.119
Dan mag je dus ook niet oordelen. Kapsalon is hoe ranzig het ook klinkt, eruit ziet etc...gewoon fucking lekker

Ik zou oprecht een AYCE Shiki ervoor laten vallen..en omruilen voor AYCE kapsalon:eating:

Maar ik vind echte sushi dan weer smerig
Een goede kapsalon is inderdaad niet verkeerd. Moet je niet van die kleffe meuk hebben die lange tijd in een dichte verpakking heeft gezeten. Bij een shoarmazaak hier in de buurt krijg je een kapsalon van 1 kg als ik me niet vergis, goede kwaliteit hnnnng.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.120
Inderdaad, ervan uitgaande dat niemand extreem gaat zuipen splitten we de rekening gewoon. Het eten is al een uur eerder dan gepland dus ik ga er vanuit dat niemand extreem vroeg weg hoeft dan. Als de eerste mensen gaan betalen we gewoon gezamenlijk en als mensen dan nog willen naborrelen betalen die daar later nog maar apart daarvoor.

Terug
Naar boven