AndroidHealthClinic

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Ik heb nooit iets gemerkt van de invloed van een PWO op eetlust. Na een training heb ik sowieso altijd goeie trek (de rest van de dag ook trouwens).

Mijn honger was na eca al 0.0. Dus ik denk dat dat meer zal doen :o.

Lol, mijn argumenten waren als grap bedoeld. Ik ben het overigens wel eerder, niet om niet gezien te worden; dat boeit mij echt niet; als mensen mij uit willen lachen is dat prima. Aan 2 uur effectief trainen heb ik in principe wel genoeg, maar als we een beetje ouwehoeren zal er effectief geen 2 uur overblijven. Daarnaast heb ik ook nog wat cardio gepland (iets met macro's en cheatmeal en mijn persoonlijke issues (stoornis)), dat zou ik vast kunnen doen. Verder vind ik de sfeer bij Fox relax en als ik coaching/PT heb ben ik er ook al vaak ruim op tijd. Wil niet gehaast zijn door de tijd of mijn schema niet kunnen afmaken. Voor mij zijn de weekendtrainingen de trainingen waarbij ik niet tijdgebonden ben en niet hoef te haasten en eventueel wat extra oefeningen pak.

We gaan natuurlijk zeker lekker gezellig (en hard!) trainen en gezellig eten.:pressing: :eating: Ik neem wel Black Booster (opvolger Monster), Limitless en oude Jack3d mee voor de liefhebbers. :D:D
Annie is sowieso in voor cardio, maar pas na krachttraining!

Bert is nog maagd ^^:hornyna:

Het is afwachten of je één van de gelukkige bent die achteraf een crash heeft en weinig honger :o Zelf zou ik het niet nemen wanneer ik 2u later naar een AYCE ga.
ik zal wel weer een uitzondering zijn..ik krijg er juist fucking honger van

Was jij sowieso niet zo'n grote eter?
Helaas wel, kom ook nooit laag genoeg in m'n bf zonder het mentaal al niet meer aan te kunnen:rolleyes:. Eca etc hielp wel, maar na een paar dagen kon ik gewoon weer eten als een paard. Ik denk wel dat AAS hier deels een invloed op had.

Helaas wel, kom ook nooit laag genoeg in m'n bf zonder het mentaal al niet meer aan te kunnen:rolleyes:. Eca etc hielp wel, maar na een paar dagen kon ik gewoon weer eten als een paard. Ik denk wel dat AAS hier deels een invloed op had.
Fasted trainen met PWO vind ik wel relaxed als ik 's avonds een cheatmeal heb. 15.00 uur is echter wel laat om zonder eten te overleven. De dag ervoor wat voorcompenseren helpt ook.

Ben blij dat ik nog niet in de cut zit.

Veel plezier dit weekend! :cheer:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.174
Mijn pwo bestaat uit 6 donuts van dunkin donuts. Maar hopen dat ze echt zo lekker zijn.

• #1.176
Is er eentje dichtbij fox gym?
Nee in Utrecht. Ik rij zaterdagochtend vanuit Limburg naar Apeldoorn voor een checkup bij mijn coach en dan haal ik erna op weg naar Rotterdam @hoxyz op in Utrecht. Goede reden om eindelijk eens naar dunkin donuts te gaan dus.

Mijn pwo en ontbijt is een whey shake want moet ruimte hebben voor ayce:eyebrow:. Training wordt 1/10 met alleen een shake op de hele dag :o

• #1.178
Verder dan die donuts en ayce zal ik ook niet meer eten dan een blik tonijn en wat whey :o

Terug
Naar boven