- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk oprecht dat het vooral kwam door de gear. Sinds ik off ben gegaan is m'n hongergevoel wel een stuk minder geworden. Dat + snel tevreden zijn.Goeie voedingskeuzes maken, het is echt niet zo moeilijk als je de hele week vooruit pland en slimme keuzes maakt.
IIFYM betekent voor mij gewoon clean eten en variatie. Steeds hetzelfde eten komt mij snel de strot uit. En als ik echt ergens zin in heb, dan doe ik dat ook maar een paar keer binnen mijn macro's. Maar niet elke dag 'oh dat kan wel in mn macros', want dan blijf ik dingen vreten die weinig verzadigend zijn en gaat het ook een keer mis.Gewoon een kwestie van verstand op 0 en je dieet volhouden en kijken wat voor jou werkt, mits je echt graag shredded wilt worden natuurlijk. Voor mij werkt iets als IIFYM niet. Als ik al het eten wat ik wil eten ga fitten in mijn macro's zou ik bijvoorbeeld donuts, chips etc in mijn macro's gaan fitten maar ik ken mezelf en weet dat ik het nooit kan houden bij een donut of een handje chips. Het moet altijd het hele pak/zak zijn. Daarom hou ik het lekker bij zoveel mogelijk bro foods en cheat ik een keer in de zoveel paar weken. Moet wel een geplande cheat zijn zodat ik me er mentaal al op kan voorbereiden. Van één cheat verpest je je shape natuurlijk niet dus ik ga dan vaak denken: "oh valt wel mee, kan wel vaker cheaten" en daar gaat het dan natuurlijk fout. Momenteel cheat ik een keer in de vier weken.
Ehm..niet vaak nee

Zip it!!Jeetje .. gelukkig heb ik zo'n 6000kcal aan speling.
Can confirmdus eigenlijk wil je zeggen dat je geen zelfcontrole hebt?![]()

Can confirm!Ja no shit dat je dan binged als je van tevoren zo laag gaat zitten![]()

Plan je dan morgen die donuts in?Gewoon een kwestie van verstand op 0 en je dieet volhouden en kijken wat voor jou werkt, mits je echt graag shredded wilt worden natuurlijk. Voor mij werkt iets als IIFYM niet. Als ik al het eten wat ik wil eten ga fitten in mijn macro's zou ik bijvoorbeeld donuts, chips etc in mijn macro's gaan fitten maar ik ken mezelf en weet dat ik het nooit kan houden bij een donut of een handje chips. Het moet altijd het hele pak/zak zijn. Daarom hou ik het lekker bij zoveel mogelijk bro foods en cheat ik een keer in de zoveel paar weken. Moet wel een geplande cheat zijn zodat ik me er mentaal al op kan voorbereiden. Van één cheat verpest je je shape natuurlijk niet dus ik ga dan vaak denken: "oh valt wel mee, kan wel vaker cheaten" en daar gaat het dan natuurlijk fout. Momenteel cheat ik een keer in de vier weken.

Zou oprecht stuk gaan als ook maar 1 iemand dat zou doen..

Meen me te herinneren dat jw een keer z'n weegschaal meehad naar een restaurant om het restant botten af te wegen van z'n spareribs![]()

@JwdoetookmeeNee morgen track ik niet. Ik eet overdag enkel wat whey en tonijn o.i.d. en voor de training de donuts en erna de AYCE sushi. Dan zal de schade denk ik wel meevallen.
'Schade meevallen' met ayce en dan nog donuts bovenop, eet je alleen edamame en salades oidNee morgen track ik niet. Ik eet overdag enkel wat whey en tonijn o.i.d. en voor de training de donuts en erna de AYCE sushi. Dan zal de schade denk ik wel meevallen.

Ik heb werkelijk waar nog nooit gesnapt waarom mensen edamame bonen bestellen bij een ayce sushi'Schade meevallen' met ayce en dan nog donuts bovenop, eet je alleen edamame en salades oid![]()

VegansIk heb werkelijk waar nog nooit gesnapt waarom mensen edamame bonen bestellen bij een ayce sushi![]()
@BertWie was er van de scoops pre workout eigenlijk? Ben zelf al paar weken pre workout loos
Ik heb nog nooit sushi op (donuts evenmin, misschien 15 jaar geleden), behalve ooit een keer bij Sumo, maar dat kun je geen sushi noemen. Die bonen ken ik dan weer wel. Ben benieuwd, ik las hier iets over mayo, hoop niet dat ze dat eroverheen mikken.Ik heb werkelijk waar nog nooit gesnapt waarom mensen edamame bonen bestellen bij een ayce sushi![]()
En je eigen XXL light saus meenemen.
Ben benieuwd, ik las hier iets over mayo, hoop niet dat ze dat eroverheen mikken.

'Schade meevallen' met ayce en dan nog donuts bovenop, eet je alleen edamame en salades oid![]()