AndroidHealthClinic

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Bij mij valt de schade altijd wel mee met ayce en ik kan goed eten, meeste wat je aankomt is vocht wat er na paar dagen weer af is.
1 dag bingen valt niet op, maar met 500kcal onder onderhoud en een binge van 5k kcal kan het toch wel een week cutten te niet hebben gedaan.

nog mensen die langs gorinchem komen ivm carpoolen :)? #thinkgreen

edit: knooppunt a15/a27

Ik heb nog nooit sushi op (donuts evenmin, misschien 15 jaar geleden), behalve ooit een keer bij Sumo, maar dat kun je geen sushi noemen. Die bonen ken ik dan weer wel. Ben benieuwd, ik las hier iets over mayo, hoop niet dat ze dat eroverheen mikken.
Sushi waar wij nu naar toe gaan is gewoon vergelijkbaar met sumo hoor :D

Ow, ik had even gegoogled en het zag er best oké uit. Als echte sushi-liefhebber lijkt het mij niet dat je naar Sumo gaat. Dat is ongeveer hetzelfde als iemand die zegt dat ie een echte Italiaanse pizzaliefhebber is en vervolgens z'n pizza bij de Domino's of NY Pizza haalt.

Ik vind het overigens allemaal wel best; morgen gaat toch om de gezelligheid en als je goeie trek hebt is alles prima. :D

:roflol::roflol::roflol: jelly, en ik maar dik blij zijn met 3500. Alleen vandaag even janken met 1250-1500.

Niet eens alleen dan. Zelfs als ik kleinere hoeveelheden compenseer loopt dat altijd mis.
Netjes hoor dat je nu al zo strikt ben, maar dan reageer je naar mij dat ik het die ene dag niet zo serieus moet nemen :P:P. Ik denk als je morgen niet te extreem doet je de rest van de week gewoon prima normaal eten zonder beneden de 1500 kcals te zitten, dat is best extreem.

Overigens wel fijn als er mensen zich enigzins aan de dresscode houden lijkt me. Niet dat ze super strikt zijn maar goed in ieder geval geen trainingspakken en sportschoenen zeg maar.
Normale kleding is duidelijk en logisch, maar is dit ook een waarschuwing aan de Nike Air Max-crew? :P

Netjes hoor dat je nu al zo strikt ben, maar dan reageer je naar mij dat ik het die ene dag niet zo serieus moet nemen :P:P. Ik denk als je morgen niet te extreem doet je de rest van de week gewoon prima normaal eten zonder beneden de 1500 kcals te zitten, dat is best extreem.
Een training wat minder zal niet zo veel doen, maar als ik grenzenloos eet kan ik een week of 2 cutten verpesten:o. Gezien ik sowieso al veel moeite heb om lang door te cutten probeer ik dat te voorkomen. Mensen die me langer kennen weten ook wel dat ik een prutser ben op gebied van cutten :D

Ze hebben een tablet per 4/5 personen en je kan om de 7 minuten weer bestellen.
Je hebt 7 punten per persoon om te spenderen. Ene gerecht zal meer punten waard zijn dan het andere gerecht.
Lijkt me goed te doen voor onbeperkt zitten.
Overigens wel fijn als er mensen zich enigzins aan de dresscode houden lijkt me. Niet dat ze super strikt zijn maar goed in ieder geval geen trainingspakken en sportschoenen zeg maar.

nou ik heb helemaal geen geld voor meerdere sets kleding, dus trainingspak en adidas slippers it is

Wel een treetje hoger dan shabu en sumo hoor
Normale kleding is duidelijk en logisch, maar is dit ook een waarschuwing aan de Nike Air Max-crew? :P
Lijkt me geen issue. Ook mooi aan deze zaak is dat ze geen kinderspelen hebben zodat je niet aan kinderen hoeft te ergeren bij je avondje uit. Inb4 op DBB zitten alleen maar kinderen.
nou ik heb helemaal geen geld voor meerdere sets kleding, dus trainingspak en adidas slippers it is

Lekker naar jaffa dus.

Wel een treetje hoger dan shabu en sumo hoor

Lijkt me geen issue. Ook mooi aan deze zaak is dat ze geen kinderspelen hebben zodat je niet aan kinderen hoeft te ergeren bij je avondje uit. Inb4 op DBB zitten alleen maar kinderen.

Lekker naar jaffa dus.
Hmm ja bekeek net ff menu en zag wel paar dingen die je anders niet zo vaak ziet, we'll see ben benieuwd.

Terug
Naar boven