Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Misschien het goeie moment om hier eens op in te pikken: ik ben aan het bulken maar probeer het langzaam te doen (doel: 200 gram per week bijkomen). Wil zo weinig mogelijk vet aan zetten, ik heb geen einddatum of haast. Zaterdag ga ik naar een vrijgezellen dag/avond en we gaan ook naar een all you can eat met vlees, veel vlees. :D Wat zouden jullie doen: zaterdag overdag minder eten? Ook zondag nog wat calorieën beperken? Of f**k it, bulk life?
Ik eet zaterdag gewoon geen reet op 2 flinke porties eiwitten na en compenseer vandaag nog een extra 1000kcal voor morgen :D. Alcohol is persoonsgebonden, ik drink misschien 1 hooguit 2 x per jaar te veel, verder niet meer dan 2-3 glazen op een week. Als je veel wilt dan doe je gewoon veel :o

Gewoon zorgen dat je al shredded bent en op 5% staat. :p

Serieus: gewoon zorgen dat je macro's per week wel kloppen, wat extra cardio pakken en je een beetje inhouden. Als je goed vlees eet kun je best lekker genieten zonder extreem veel kcal binnen te krijgen. Toetjes skippen of één iets uitkiezen dat je lekker vindt. Verder je ook niet te druk maken (wat ik dus altijd wel doe) i.v.m. cortisol etc. Vaak heeft het drukmaken net zo veel impact als die extra kcal en ook niet denken: "nu ik toch over mijn behoefte zit, maakt het allemaal niet meer uit" en gaan bingen. :P

Als je net zoals ik een relatief laag kcal budget heb had je gewoon de hele week wat lager moeten zitten. Ma, di, wo, do en vr heb ik elke dag 300 kcal gespaard. Zaterdag een dikke kwark bowl met fruit als ontbijt. Pre workout wat crackers/rijstwafels met kipfilet oid en voila. Je hebt voor die dag nog 1500 (gespaard) + 1500(dag budget) over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.205
Gewoon zorgen dat je al shredded bent en op 5% staat. :p
Het afscheid nemen daarvan gaat nog een dingetje worden vrees ik..of althans dat hoor je vaak.

Sommige hebben nu eenmaal andere doelen en vinden het ook die ene dag niet waard. Ik behoor ook niet tot die groep, maar heb er wel respect voor.
Ik heb er ook wel respect voor. Maar een vrijgezellen feest zonder drank of drugs klinkt toch een beetje erg degelijk..

Als je net zoals ik een relatief laag kcal budget heb had je gewoon de hele week wat lager moeten zitten. Ma, di, wo, do en vr heb ik elke dag 300 kcal gespaard. Zaterdag een dikke kwark bowl met fruit als ontbijt. Pre workout wat crackers/rijstwafels met kipfilet oid en voila. Je hebt voor die dag nog 1500 (gespaard) + 1500(dag budget) over.
Dat was mijn planning ook..waar ging het mis:roflol:

Je kunt beter andere middelen tot je nemen, alcohol is troep :D
Ik hou van beide op zijn tijd..:rolleyes:

Jeetje .. gelukkig heb ik zo'n 6000kcal aan speling.

Ik compenseer maar 1 dag. Als ik compenseer eindigt dat vaak in binges. Nou heb ik morgen een geplande binge dus is dat geen probleem, maar daarna moet ik gelijk weer on track blijven :o.

Valt overigens best mee, ik cut nu op 2250 omdat 2500 erg langzaam begon te worden.

Ik compenseer maar 1 dag. Als ik compenseer eindigt dat vaak in binges. Nou heb ik morgen een geplande binge dus is dat geen probleem, maar daarna moet ik gelijk weer on track blijven :o.

Valt overigens best mee, ik cut nu op 2250 omdat 2500 erg langzaam begon te worden.
Ja no shit dat je dan binged als je van tevoren zo laag gaat zitten:roflol:

Ik heb oprecht alles al geprobeerd:roflol:. Sibutramine hielp wel voor de honger en de eerste dagen, maar na een paar dagen kon ik gewoon weer vreten omdat ik er zin in had, of ik nou honger had of niet:roflol::roflol::roflol::roflol:
Goeie voedingskeuzes maken, het is echt niet zo moeilijk als je de hele week vooruit pland en slimme keuzes maakt.

Terug
Naar boven