MuscleMeat

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Dit is juist die ene dag dat je het leven niet zo serieus moet nemen.
Ik weet dat je 100% gelijk hebt, maar ik heb hier nogal moeite mee. Gewoon mijn zwakke punt, moet ik aan werken. :thumbs:
Mijn pwo en ontbijt is een whey shake want moet ruimte hebben voor ayce:eyebrow:. Training wordt 1/10 met alleen een shake op de hele dag :o
Euh, zie je post hierboven. :roflol:
Als je gewoon een blik Monster Ultra of PWO neemt, kun je toch best lekker knallen zonder veel te hebben gegeten. :D
Met z'n allen strafcardio ala @Skatermarvin , fietsend terug naar huis!!1
Ik zal naar je toeteren en zwaaien. :hello:

Ik weet dat je 100% gelijk hebt, maar ik heb hier nogal moeite mee. Gewoon mijn zwakke punt, moet ik aan werken. :thumbs:

Niet doen bro, je bent zoals je bent, hooguit de scherpe kantjes bijvijlen.
Als je ergens aan wil werken dan eerder aan zelfacceptatie.
Voor je in de verdediging schiet: Dit was serieus en welgemeent.
Eh..welgemeend.

Niet doen bro, je bent zoals je bent, hooguit de scherpe kantjes bijvijlen.
Als je ergens aan wil werken dan eerder aan zelfacceptatie.
Voor je in de verdediging schiet: Dit was serieus en welgemeent.
Eh..welgemeend.
Komt goed. In de verdediging schieten ben ik al aan het afleren. Ik ga zaterdag gewoon lekker hard trainen en houd mijn cardio er in, want ik weet dat ik dan daarna prima geniet van mijn cheat en mij het best voel, ongeacht wat anderen daarvan vinden. :D :thumb:

Komt goed. In de verdediging schieten ben ik al aan het afleren. Ik ga zaterdag gewoon lekker hard trainen en houd mijn cardio er in, want ik weet dat ik dan daarna prima geniet van mijn cheat en mij het best voel, ongeacht wat anderen daarvan vinden. :D :thumb:
Ja, ik vind dit geen sociaal wenselijk gedrag. Zou je mij even willen toelichten welke kant je nu precies op wil Bertje?

Mijn pwo bestaat uit 6 donuts van dunkin donuts. Maar hopen dat ze echt zo lekker zijn.
Nope!

Van die versierde donuts zijn uberhaupt kut! En Dunkin is zwaar overrated! Ik vreet oprecht liever een pak gesuikerde donuts van AH
Met z'n allen strafcardio ala @Skatermarvin , fietsend terug naar huis!!1
Zelfs Marvin zelf doet dat niet..

Hoewel..ik ga s'ochtends (~10:30) met @flexx123 alvast een pull training doen bij Flexx Gouda, zodat we s'middags bij Fox in zekere zin gewoon kunnen doen waar we zin in hebben..:rolleyes:

Maar omdat ik zaterdag altijd al om 6:45 op sta kan ik misschien daarvoor nog even een uurtje strafcardio doen..:woot:

Verder qua eten en vooraf compenseren weet ik ook niet precies wat te doen. Zeker ook omdat ik s'ochtends ook al train. Denk dat ik maar powerlifter word..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
Ik en m'n plus 1 zijn ook in Flex Gym. Ik ben er heel benieuwd naar, lijkt me een prachtige gym.

Zelfs Marvin zelf doet dat niet..

Hoewel..ik ga s'ochtends (~10:30) met @flexx123 alvast een pull training doen bij Flexx Gouda, zodat we s'middags bij Fox in zekere zin gewoon kunnen doen waar we zin in hebben..:rolleyes:

Maar omdat ik zaterdag altijd al om 6:45 op sta kan ik misschien daarvoor nog even een uurtje strafcardio doen..:woot:

Verder qua eten en vooraf compenseren weet ik ook niet precies wat te doen. Zeker ook omdat ik s'ochtends ook al train. Denk dat ik maar powerlifter word..
Gewoon vandaag 24 uur fasten, zondag ook 24 uur doorteren op de opgeslagen suikers van de sushi en dan maandag weer normaal. Dan heb je zo'n 7500kcal + strafcardio om mee te spelen:marvin::marvin::marvin::marvin::marvin:

Misschien het goeie moment om hier eens op in te pikken: ik ben aan het bulken maar probeer het langzaam te doen (doel: 200 gram per week bijkomen). Wil zo weinig mogelijk vet aan zetten, ik heb geen einddatum of haast. Zaterdag ga ik naar een vrijgezellen dag/avond en we gaan ook naar een all you can eat met vlees, veel vlees. :D Wat zouden jullie doen: zaterdag overdag minder eten? Ook zondag nog wat calorieën beperken? Of f**k it, bulk life?

f**k it bulk life

Gewoon vandaag 24 uur fasten, zondag ook 24 uur doorteren op de opgeslagen suikers van de sushi en dan maandag weer normaal. Dan heb je zo'n 7500kcal + strafcardio om mee te spelen:marvin::marvin::marvin::marvin::marvin:

Gemiddeld 80-100kcals/stuk sushi : 75 - 80stuks.
Het wordt dus zo een feestje :D

Gemiddeld 80-100kcals/stuk sushi : 75 - 80stuks.
Het wordt dus zo een feestje :D
Ben wel benieuwd hoe die kcals zijn gemeten. Verschilt echt enorm per tent hoeveel mayo ze dr in pleuren, hoe groot ze het maken etc. Soms is het meer mayo dan sushi :o

Ben wel benieuwd hoe die kcals zijn gemeten. Verschilt echt enorm per tent hoeveel mayo ze dr in pleuren, hoe groot ze het maken etc. Soms is het meer mayo dan sushi :o

Klopt, maar tenzij je al de gefrituurde bestelt, denk ik met een schatting van 100/stuk toch mee weg kan

Mayo op sushi bah

Ik en m'n plus 1 zijn ook in Flex Gym. Ik ben er heel benieuwd naar, lijkt me een prachtige gym.
Welke locatie?
dan gaat het zojuistal fout. Net mijn havermout op. En zondag heb ik alweer een feestje..ik word dikker en dikker!

Misschien het goeie moment om hier eens op in te pikken: ik ben aan het bulken maar probeer het langzaam te doen (doel: 200 gram per week bijkomen). Wil zo weinig mogelijk vet aan zetten, ik heb geen einddatum of haast. Zaterdag ga ik naar een vrijgezellen dag/avond en we gaan ook naar een all you can eat met vlees, veel vlees. :D Wat zouden jullie doen: zaterdag overdag minder eten? Ook zondag nog wat calorieën beperken? Of f**k it, bulk life?
Ik eet vaak alleen overdag iets minder. Wanneer het echt idioot veel is..eet ik zondag ook wat minder..

Compenseren uiteraard.
Zaterdag overdag low kcal, volledige dag low fat. Trainen rond hoog kcal gebruik (wordt wel moeilijk als het voor een vrijgezellen is). Alcohol beperken (liever niet) en zondag ook low kcal inname, maar niets te drastisch.

Compenseren uiteraard.
Zaterdag overdag low kcal, volledige dag low fat. Trainen rond hoog kcal gebruik (wordt wel moeilijk als het voor een vrijgezellen is). Alcohol beperken (liever niet) en zondag ook low kcal inname, maar niets te drastisch.
Niet zuipen op een vrijgezellenfeest..whaahahah..ik zou gewoon niet eens komen

Terug
Naar boven