Fitness Seller

DBB meet Golds gym 2 april 2022

• Topic Starter Topic Starter
Van links onder met de klok mee.
1648926155384.jpg

@Nootmuskaatje
@Kloontje
@apfelstrudel
@BB_
@djuuls (dacht ik)
@rippedmeeuw
@ak
@PartyMarty
@Gremlin
@ een vriend van @Col_inc
@Col_inc
@natty87
@wovano

Als ik iemand moet verwijderen laat ff weten.
Ik wilde ook anoniem blijven

Veel nieuwe gezichten, altijd leuk. Vind het wel jammer dat de ´oudere generatie´ er nooit meer bij is, veel gasten die al jaren lid zijn die niet komen opdagen.

Lief

Was echt top. Leuk om sommigen die ik nog niet kende eindelijk eens irl te ontmoeten. Moeten we zeker vaker doen.:cool:

Wel teveel gegeten, m'n maag rommelt niet normaal. Misschien een verkeerde coquille :roflol:.

@natty87 ja een BBQ van de zomer lijkt mij tof om te cateren. Hebben alleen iemand nodig die zijn tuin ter beschikking stelt en een bbq en oven heeft.

Leuke foto trouwens. Zou je die in hd kunnen sturen? Het forum comprimeert em.
Kan eventueel ook wel bij mij heb een grote tuin en grote oven. Wel tijdig datum aangeven graag want in de zomer loop ik altijd druk te doen.

Veel nieuwe gezichten, altijd leuk. Vind het wel jammer dat de ´oudere generatie´ er nooit meer bij is, veel gasten die al jaren lid zijn die niet komen opdagen.
Ik voelde me de vorige keer niet helemaal bij de rest passen omdat het verschil met de volgende wel 20 jaar of zo was....
maar op zich heb je wel gelijk.....

Vond de gym wel behoorlijk groot en uitgebreid, maar opruimen deed niemand dus de helft vd workout naar schijven moeten zoeken. Vond persoonlijk ook voor de omvang van de gym dat ze iets te weinig bankjes hadden bij de spiegels, maar de dbs die opliepen tot 60kg zie je dan weer vrijwel nergens. Kabelstations waren er ook te weinig gezien de omvang van de gym, of het was net topdrukte toen wij er waren.
Gym oogde wat rommelig op het begin, maar dat zal wel deels liggen dat ik er nog nooit geweest was en elke machine nog niet wist te staan. Ook veel machines die ik nooit ergens anders zag staan, maar helaas de 2uur vlogen voorbij en geen tijd voor gehad om die te proberen.
Sanitair en kleedkamers waren spik en span en buitengewoon schoon.

Als ik in de buurt zou wonen zou ik zeker bij golds gym gaan trainen, indien je gratis kan parkeren aangezien 6€ per keer wel op kan lopen en parkeer je illegaal dan kreeg je na 3 minuten al een ticket van de lokale sheriff.

Super uitgebreide gym en vrijwel elke apparaat wat je kan bedenken stond er wel.

Ik voelde me de vorige keer niet helemaal bij de rest passen omdat het verschil met de volgende wel 20 jaar of zo was....
maar op zich heb je wel gelijk.....
Misschien doe ik ook een keer mee, dan ben je niet meer de oudste.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven