- Waardering
- 8.521
Hoor net dat 12 december geen optie is. Dus mocht de andere afspraak zeker zijn ben ik er niet bij.
Zonder Furry geen meet. Kunnen we het niet verplaatsen naar een andere datum?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor net dat 12 december geen optie is. Dus mocht de andere afspraak zeker zijn ben ik er niet bij.
FixedZonder Furry geen koekjes. Kunnen we het niet verplaatsen naar een andere datum?
Precies dit.
Met de huidige maatregelen lijkt me dat net als vorige keer niet mogelijk.Tijd voor een nieuwe poll met de AYCE vreetschuren daar in de buurt?
Wil best met je eten saampjes. Vlees iets is primaMet de huidige maatregelen lijkt me dat net als vorige keer niet mogelijk.
Of gewoon in groepjes van twee reserveren en elkaar daar ineens tegen het lijf lopenMet de huidige maatregelen lijkt me dat net als vorige keer niet mogelijk.

Goede tent!We zouden evt. per groepjes van 4 kunnen reserveren. Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Shizen Vianen![]()
Vooral het deluxe ayce menu vind ik altijd erg lekker

Ziet er goed uit inderdaad (website). Ik ben voor!Vooral het deluxe ayce menu vind ik altijd erg lekker![]()
Zolang ik de volgende dag minimaal 2kg zwaarder ben vind ik het ook prima